Ááá, nem nekem való ez... semmi kedvem összecsukni az épphogy újjá varázsolt R1-et.
De van jobb indokom is: az én féktárcsáimmal nem lehet indulni a szabályzat szerint!
Én pár napja írtam emailt nekik azon keresztül jelentkeztem de még semmi vissza jelzés nem jött. Mikor kérdeztem nem említettek külföldi futamokat csak 5 futamot mondtak a Hringen. Jó lenne ha már lenne valami konkrét! És neveztél?
Szombaton annyit beszéltünk az Árpiéknál - próbáltak fűzögetni, hogy induljak én is, hihihi - , hogy aki a Harmatinál nevez, annak tényleg átvállalják a nevezési díját. Még annyi (számomra) új info volt, hogy az Alpok-Adria betétfutamainak szánják, tehát lesz sok külföldi pálya is!
Én is azt remélem, hogy versenyen gyorsabban lehet majd fejlődni, de nekem a 10 alá kerülés a cél. Persze lehet, hogy ha lecseréltem volna az utcai gumit (a verseny miatt persze le is cserélem), akkor könnyebb lenne (lesz) a dolgom
Már nagyon várom
De a jövő hét sem lesz rossz a sípályán
Nem úgy megy az azért! Versenyen jobban fejlődik az ember azt mondják az "öregek"
Azért neveztem. Tavaly kezdtem a pályázást és ennyire sikerült fejlődnöm. Idei cél a 05 és alatta aztán majd a meglátjuk Lassan de biztosan előre
HI,az r6-osomhoz szereztem egy r1-es kipuf.dobot amit szétszettem s,itt jön a kérdés:mindent kiszedjek belőle és maradjon tök üres vagy valami folytás szükséges ahhoz,hogy ne legyen nagyon hangos(estleg a belső keresztmetszeten kell csökkenteni,ha igen kb. mekkorára)?A gyári nagyon gyéren szolt!ÜDV.KIMI.
Ez egy kicxsit érdekes és jó, hogy szóba hoztad!
Nekem Harmati Árpi azt mondta, hogy sok az érdeklődő és minél előbb adjam le a jelentkezésemet. Nem tudom, hogy ez óvatosság, vagy van már valami határidő, de igyekeztem leadni. Ha tutira akarsz menni, akkor szerintem ne habozz jelentkezz a kereskedődnél. Egyelőre ez nálam nem jelentett többet, mint egy e-mail elküldése és a héten a BRO-nál leadom a licenc igénylésemet is.
Én annyit tudok még hozzátenni, hogy a kereskedőkön keresztül lehet majd jelentkezni (Én már le is adtam a Harmatinál a jelentkezésemet ). Mindenki kap R Kupás pólót és a versenyeken lesz külön sátor, illetve 4 db Yamaha box (Hring box-átépítést követően, a harmadik versenytől). A versenynaptárban 5 verseny szerepel, mindegyik a Hringen. C licenc elég az induláshoz.
Rajtnál a menők úgyis elöl állnak, elhúz, és a többi meg csak hátulról szagolja, szóval szerintem az nem gáz. Amikor a 8. körben jön és elmegy 3-4 ember melletted vihartempóban, és azt se tudod hova húzd össze magad, az viszont már mókás, de gyorsan lezajlik az is.
Amikor nekem beintegették a kék zászlót szerencsér jó előre tették, hátranéztem, és még volt bőven időm lehúzódni, hogy véletlenül se zavarjak senkit, de ha nem megy sehova az ember, csak a saját tempójában az se gáz, elmennek mint a távirat.
De van jobb indokom is: az én féktárcsáimmal nem lehet indulni a szabályzat szerint!
Már nagyon várom
De a jövő hét sem lesz rossz a sípályán
Azért neveztem. Tavaly kezdtem a pályázást és ennyire sikerült fejlődnöm. Idei cél a 05 és alatta aztán majd a meglátjuk Lassan de biztosan előre
Nekem Harmati Árpi azt mondta, hogy sok az érdeklődő és minél előbb adjam le a jelentkezésemet. Nem tudom, hogy ez óvatosság, vagy van már valami határidő, de igyekeztem leadni. Ha tutira akarsz menni, akkor szerintem ne habozz jelentkezz a kereskedődnél. Egyelőre ez nálam nem jelentett többet, mint egy e-mail elküldése és a héten a BRO-nál leadom a licenc igénylésemet is.
Persze még semmi írótt anyagot nem láttam, de remélem minden igaz
Én annyit tudok még hozzátenni, hogy a kereskedőkön keresztül lehet majd jelentkezni (Én már le is adtam a Harmatinál a jelentkezésemet ). Mindenki kap R Kupás pólót és a versenyeken lesz külön sátor, illetve 4 db Yamaha box (Hring box-átépítést követően, a harmadik versenytől). A versenynaptárban 5 verseny szerepel, mindegyik a Hringen. C licenc elég az induláshoz.
Amikor nekem beintegették a kék zászlót szerencsér jó előre tették, hátranéztem, és még volt bőven időm lehúzódni, hogy véletlenül se zavarjak senkit, de ha nem megy sehova az ember, csak a saját tempójában az se gáz, elmennek mint a távirat.