Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia Z.!
Te cseréltél lábtartót a motoron?


Vagy bárki aki pályázik r6r-el cserélt!?
sracok meg mindig elado jo penzert
meg uj,de csak a kipuffogo
full gasnal 145 de most akcios,de en 110ert odaadom
Meg kéne szervezni,nagy buli volna
Mert a legjobb moci a piacon
Ez azért tök jó, hogy mennyi új r6 tulajdonos jelentkezik be a forumba! Talán arra is van kilátás, hogy egy nagyobb létszámú R6 túrát is összehozzunk! Jó lenne, mert tavaly ez vhogy elmaradt, nem úgy mint elötte!
Sziasztok!
R6 tulaj lettem én is a múlt héttől kezdve (azaz r46 )
Majd rakok fel pár képet:-)
Én is így gondolom, már csak azért is, mert már kiváltottam máshol! Én hívtam a Harmatiékat, és azt mondták amint feldolgozták az emailos jelentkezéseket visszaértesítenek! Remélem így is lesz!
Szerintem mind1, hogy hol váltod ki! Én emailbe jelentkeztem Harmatinál de akkor még nem volt jelentkezési lap, ilyenkor mi va
R seria kupa info a BRO oldaláról:
"
Amit a versenysorozatról mindenek előtt tudni kell:

* Két kategóriában kerülnek a versenyek kiírásra, közös indítással, külön értékeléssel.
* A kategóriák SST 600 (R6) és SST 1000 (R1)
* A versenysorozatra a Superstock műszaki szabályok szerint felkészített motorokkal lehet nevezni.
* Minden versenyzőnek MAMS „C” licenccel kell rendelkeznie.
* Jelentkezés a versenysorozatra valamely márkakereskedőn keresztül lehetséges.
* A licenc kiváltására ezután a BR Organisation Kft.-nél van mód.
* A Yamaha R Széria Kupa résztvevői számára is van lehetőség a BR Organisation Kft.-nél az éves regisztrációs kártya kiváltására, amely a motoros napokon és tesztnapokon 30%-os kedvezmény igénybevételére jogosít.
* A licenc kiváltásához a MAMS honlapról le kell tölteni a „Gyorsasági Motoros Licencigénylő lapot” és el kell ballagni a sportorvoshoz.
* Ki kell tölteni egy „Jelentkezési Lapot”, amelyet a márkakereskedőknél lehet beszerezni.
* Utána 2 db. fénykép kíséretében el kell juttatni a papírokat (valamint a licencdíjat, vagy regisztrációs díjat) a BR Organisation Kft. Hungaroring-i irodájába, további intézés végett.
* Akinek nem sürgős, az a dolgot ráér a Budapest Motorshow-n is intézni, ahol a BR Organisatiopn Kft standja szeretettel vár mindenkit.
"

Ugye jól értelmezem, hogy a C licensz kötelező, de hogy hol váltod ki az csak egy ajánlás, de nem kötelező és elvileg nem is lehet kötelező érvényű?!?!?!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

ejj de jól néz ki!
Nekem kis csavar, és rendszámtábla világítás nem kell. Erre most gyorsan rájöttem.
Így van, legalábbbis az elrepedésre vonatkozó garancia!
Kis csavar nélkül viszont ugrik a garancia a rendszámtartóra. Majd az illetékesek is megerősítik...
van rajta egy kis csavar, ha az nincs benn akkor igen lehet rajta még állítani-
ahogy most áll ez a gyári állapota. (nekem nem megy föjjebb mert ott a rendszámtáblát megvilágító kis lámpa) ha nem vezed meg akkor tuti megy föjjebb!
ja és még a hangja milyen jó
Balu, köszi! De fel lehet teljesen hajtani ugye?vagyis olyan kb. 70fokot.
A dob az Laser? jól áll rajta
Köszi!
Yamaha R6 (az Y felső szára és a 6os felső részétől mértem) 1.1 cm
csík-1.1-YAMAHA R6-1.1-csík így jön
please!
felraktam a felnicsíkokat egymás után mintha eegybe lennének.(ragsztószallaggal oda raktam ideigenesen)
és lemértem hogy mekkora távolság marad üresen. utána ezt elosztottam 3 fele, és a kapott számból kivontam a felirat hosszát majd elosztottam ketővel. így ugye pont középen lesz.
lemérjem?
Részleteket emailben tudok küldeni, de a fokozatkijelző 24.900 Ft, a köridőmérő szett 49.900 Ft kompletten, csak a köridőmérő pedig 39.900 Ft!
Köszi ez tiszta! Azt hogy lőtted be, hogy a felirat és a csík között mindenhol ugyan annyi legyen a táv?
OK, hétfőn Rómában vagyok, de kedden leszek és jöhetsz értük!
Na ja, ezt gondoltam is! Nem tudtam még lemenni a felnicsíkért, de ami késik nem múlik! Sztem jövő hét! de tuti a dolog!
rég beszéltünk erről nem? vagy én emléxem rosszul? amúgy mennyiért adjátok? vagy e-mailba inkább?
árról dannyt kérdezd, én már nem is emléxem rá, meg az indexeket is akkor vettem. öööö kb. 2-3 perc alatt nincs a motoron se tükör, se irányjelző, se a rendszámtábla ez jó nem?
4 csavar tartja a gyári helyére illeszkedik. a vezetékeket úgy kötöttem össze, hogy a gyári gyorscsatlakozókat(nem tudom a nevüket) raktam az ujra rá. igy csak egy pattintás és szét van kötve a vezetékelés. (a lyukat ahol jön ki a vezeték kicsit nagyobbítsd meg, így szépen eltudod tüntetni a vezetékeket) jobb esetbe nekem is úgy van csak most siettem.