Ez azért tök jó, hogy mennyi új r6 tulajdonos jelentkezik be a forumba! Talán arra is van kilátás, hogy egy nagyobb létszámú R6 túrát is összehozzunk! Jó lenne, mert tavaly ez vhogy elmaradt, nem úgy mint elötte!
Én is így gondolom, már csak azért is, mert már kiváltottam máshol! Én hívtam a Harmatiékat, és azt mondták amint feldolgozták az emailos jelentkezéseket visszaértesítenek! Remélem így is lesz!
R seria kupa info a BRO oldaláról:
"
Amit a versenysorozatról mindenek előtt tudni kell:
* Két kategóriában kerülnek a versenyek kiírásra, közös indítással, külön értékeléssel.
* A kategóriák SST 600 (R6) és SST 1000 (R1)
* A versenysorozatra a Superstock műszaki szabályok szerint felkészített motorokkal lehet nevezni.
* Minden versenyzőnek MAMS „C” licenccel kell rendelkeznie.
* Jelentkezés a versenysorozatra valamely márkakereskedőn keresztül lehetséges.
* A licenc kiváltására ezután a BR Organisation Kft.-nél van mód.
* A Yamaha R Széria Kupa résztvevői számára is van lehetőség a BR Organisation Kft.-nél az éves regisztrációs kártya kiváltására, amely a motoros napokon és tesztnapokon 30%-os kedvezmény igénybevételére jogosít.
* A licenc kiváltásához a MAMS honlapról le kell tölteni a „Gyorsasági Motoros Licencigénylő lapot” és el kell ballagni a sportorvoshoz.
* Ki kell tölteni egy „Jelentkezési Lapot”, amelyet a márkakereskedőknél lehet beszerezni.
* Utána 2 db. fénykép kíséretében el kell juttatni a papírokat (valamint a licencdíjat, vagy regisztrációs díjat) a BR Organisation Kft. Hungaroring-i irodájába, további intézés végett.
* Akinek nem sürgős, az a dolgot ráér a Budapest Motorshow-n is intézni, ahol a BR Organisatiopn Kft standja szeretettel vár mindenkit.
"
Ugye jól értelmezem, hogy a C licensz kötelező, de hogy hol váltod ki az csak egy ajánlás, de nem kötelező és elvileg nem is lehet kötelező érvényű?!?!?!
van rajta egy kis csavar, ha az nincs benn akkor igen lehet rajta még állítani-
ahogy most áll ez a gyári állapota. (nekem nem megy föjjebb mert ott a rendszámtáblát megvilágító kis lámpa) ha nem vezed meg akkor tuti megy föjjebb!
ja és még a hangja milyen jó
felraktam a felnicsíkokat egymás után mintha eegybe lennének.(ragsztószallaggal oda raktam ideigenesen)
és lemértem hogy mekkora távolság marad üresen. utána ezt elosztottam 3 fele, és a kapott számból kivontam a felirat hosszát majd elosztottam ketővel. így ugye pont középen lesz.
lemérjem?
árról dannyt kérdezd, én már nem is emléxem rá, meg az indexeket is akkor vettem. öööö kb. 2-3 perc alatt nincs a motoron se tükör, se irányjelző, se a rendszámtábla ez jó nem?
4 csavar tartja a gyári helyére illeszkedik. a vezetékeket úgy kötöttem össze, hogy a gyári gyorscsatlakozókat(nem tudom a nevüket) raktam az ujra rá. igy csak egy pattintás és szét van kötve a vezetékelés. (a lyukat ahol jön ki a vezeték kicsit nagyobbítsd meg, így szépen eltudod tüntetni a vezetékeket) jobb esetbe nekem is úgy van csak most siettem.
Te cseréltél lábtartót a motoron?
Vagy bárki aki pályázik r6r-el cserélt!?