Nekem is ez a tünet...! 85-90° felett leáll ha nem forgatod...! 80-85°-ig minden jó...! Állítólag szelep hézagoló lapkát kell cserélnem,mivel kopott és melegen nincs elég szelep hézag...! Erre gondoltatok már,vagy néztétek?
Nekem volt ilyen ...
kívülről nem látszódik semmi ... a hengerben lévő hüvely reped el és elszökik a repedésen a kompresszió...
ingadozó alapjárat.... néha 2-3000-ig pörög, néha leáll...stb
miután megtörtént a baj , akkor szembesültem vele , fogy nagyon nehéz bontott blokkot cserezni , mert általában mindnek ez a baja...(kivéve persze ha törött motort találsz ...) anno 150-250 között mentek a komplett blokkok...
ezért Én inkább megcsináltattam az enyém...50 volt a gépműhely...+tömítések+olaj+szűrők kb. még 35....munkadíj nem volt ,mert magam szedtem szét/raktam össze...
A legfontosabb , hogy így tudtam , hogy minden fasza benne , a bontott blokk pedig lehet fél év után elreped....
Sziasztok!
A 2 jobb oldali karbi között látható "T" alakú fekete műanyag csonk mi célt szolgál? Bal oldalon le van törve, és teljesen meg szüntették azt a részt, mit kellene oda csatlakoztatni?
Helló! Mindjárt sokkot kapok!Neked már volt hasonló problémád? Ha megreped a henger mik a pontos tünetek? Vagy látható szivárgások a blokkon kívül?(csak hétvégén tudjuk meg mérni a kompressziót)
Tudna valaki segíteni? 2003-as R6-hoz keresek gyári farok ill. bal oldali matricát. gyári sérülésmentef fék kart valamint gyári jobb tükröt. És egy bal oldali serulesmentes deklit.
Ha van valakinek a keresett alkatreszbol, vagy tudja honnan tudnam olcson beszerezni kerem jelezze.
Szia!A termosztát jó,karbit szétszedtük, összeraktuk, ac pumpa jó és ugyanazt csinálja. Felmelegszik és leáll. Már nekünk sincs ötletünk mi lehet a baj. Gyújtótrafónak köze lehet hozzá? Holnap visszabontjuk és meg mérjük. Már égnek áll a hajam.
kívülről nem látszódik semmi ... a hengerben lévő hüvely reped el és elszökik a repedésen a kompresszió...
ingadozó alapjárat.... néha 2-3000-ig pörög, néha leáll...stb
miután megtörtént a baj , akkor szembesültem vele , fogy nagyon nehéz bontott blokkot cserezni , mert általában mindnek ez a baja...(kivéve persze ha törött motort találsz ...) anno 150-250 között mentek a komplett blokkok...
ezért Én inkább megcsináltattam az enyém...50 volt a gépműhely...+tömítések+olaj+szűrők kb. még 35....munkadíj nem volt ,mert magam szedtem szét/raktam össze...
A legfontosabb , hogy így tudtam , hogy minden fasza benne , a bontott blokk pedig lehet fél év után elreped....
A 2 jobb oldali karbi között látható "T" alakú fekete műanyag csonk mi célt szolgál? Bal oldalon le van törve, és teljesen meg szüntették azt a részt, mit kellene oda csatlakoztatni?
45 az irányára.
Ne legyen igazam, de mérjetek egy kompressziót. (szerintem elrepedt a henger, (blokk csere) )
70/6321-829
Tudna valaki segíteni? 2003-as R6-hoz keresek gyári farok ill. bal oldali matricát. gyári sérülésmentef fék kart valamint gyári jobb tükröt. És egy bal oldali serulesmentes deklit.
Ha van valakinek a keresett alkatreszbol, vagy tudja honnan tudnam olcson beszerezni kerem jelezze.
koszi
45 az iranyara.
Mennyibe adnád?
Ez lemaradt bocsi :D
Motorvásárlás elött állok és ő az egyik kiszemelt. Nektek mi a véleményetek róla? Ez és egy 2004es gsxr 600 k4 között vacilálok.