GABOR6: hajrá, regisztrálj be gyorsan és gyere velünk!!! Nem semmi, a streetmayeres motorutánsielésről lebeszéllek, erre a könyöködet akarod lekarcolni a pannóniaringen!
Én 5.-én sajnos nem tudok kimenni , de még van esély a 4.-ére, hogy összejöjjön. Majd eldől még ezen a héten. Remélem nem fogom lekésni a regisztrációt
Nem dehogy!
Mindig tanul az ember és kire hallgasson az ember, ha nem egy tapasztalt pályát járó R6 tulajra
Köszi Bonus megfogadom!
Remélem fogunk majd együtt pályázni, és a többiek is.
Pontosítsunk: akár pályára is lehet jó, de LEGALÁBB két, de inkább három kört kell menni, hogy bemelegedjen, és ha kiálltál, akkor 5-10perc mulva lehet kezdeni elölről a melegítést. Szal türelem, figyelem, ésszel... Közúton is azért "nem vált" be, mert a hűbelebertalanok, a fagyijuk elnyalása után u.olyan tempóval akarták folytatni a túrát, mint előtte, és rendre odab@szták magukat az első kanyarban. És persze csak csodálkoztak, hogy miért....
Nem kell semmit elsietni, jó sokat kell motorozni, és ha nem erőlteted a döntést, hanem inkáb a kanyarsebességre figyelsz, akkor úgyis leteszed előbb-utóbb peremig.
Viszont ahogy elnézem elég nagy grafttal jössz ki a kanyarokból. Nem szeretnék belevau, de próbáld meg egyenletesebben (elasztikusan) ráadni a tüzet. De télleg csak ha nem sértőcc meg
Hy Bonus!
Az biztos hogy pályára nem jó ez a gumi , de a városi és országúti közlekedésre jó, sőt jobb az átlagnál miután jól bemelegedett.
Én is le akarom cserélni csak előtte még le kéne koptatni
Az én gumim ilnyen vol az első pályázásom után.
By
UI: ahogy látszik nekem még nem megy a peremig dönés, de folyamatban van
Hi Spyke!
P.sport sajna lassan melegxik. Emiatt "szerettek ki" belőle olyan sokan. Az enyémen is ez volt gyárilag, p.ringen nem volt vele bajom, de érezhetően tovább tart, míg "konyhakész" állapotba került... Sztem az érdemi része a projektnek, hogy télleg 2e km van-e benne. MEg ugye ha nem használják is öregszik a gumi, szal nézd meg hogy mennyire kemény. Ez persze szubjektív dolog...
michelin pilot sport 1pár 120/60 180/55 2e km-t futott eladó. Ez a hirdetés de 35ezret kér érte mondjuk kezdő lennék pályán lehet megveszem mert sokat megyek országúton köszi az infót
Még a könyöke is lenn van
Szerintem, ha akarnék se tudnék ilyet megtanulni.
Mindig tanul az ember és kire hallgasson az ember, ha nem egy tapasztalt pályát járó R6 tulajra
Köszi Bonus megfogadom!
Remélem fogunk majd együtt pályázni, és a többiek is.
Pontosítsunk: akár pályára is lehet jó, de LEGALÁBB két, de inkább három kört kell menni, hogy bemelegedjen, és ha kiálltál, akkor 5-10perc mulva lehet kezdeni elölről a melegítést. Szal türelem, figyelem, ésszel... Közúton is azért "nem vált" be, mert a hűbelebertalanok, a fagyijuk elnyalása után u.olyan tempóval akarták folytatni a túrát, mint előtte, és rendre odab@szták magukat az első kanyarban. És persze csak csodálkoztak, hogy miért....
Nem kell semmit elsietni, jó sokat kell motorozni, és ha nem erőlteted a döntést, hanem inkáb a kanyarsebességre figyelsz, akkor úgyis leteszed előbb-utóbb peremig.
Viszont ahogy elnézem elég nagy grafttal jössz ki a kanyarokból. Nem szeretnék belevau, de próbáld meg egyenletesebben (elasztikusan) ráadni a tüzet. De télleg csak ha nem sértőcc meg
Valahogy így:
Az biztos hogy pályára nem jó ez a gumi , de a városi és országúti közlekedésre jó, sőt jobb az átlagnál miután jól bemelegedett.
Én is le akarom cserélni csak előtte még le kéne koptatni
Az én gumim ilnyen vol az első pályázásom után.
By
UI: ahogy látszik nekem még nem megy a peremig dönés, de folyamatban van
P.sport sajna lassan melegxik. Emiatt "szerettek ki" belőle olyan sokan. Az enyémen is ez volt gyárilag, p.ringen nem volt vele bajom, de érezhetően tovább tart, míg "konyhakész" állapotba került... Sztem az érdemi része a projektnek, hogy télleg 2e km van-e benne. MEg ugye ha nem használják is öregszik a gumi, szal nézd meg hogy mennyire kemény. Ez persze szubjektív dolog...