Dehogy akarok én Nitrot a vasba! Így is elég nekem az ereje. Csak 600-on még nem láttam ilyet. Nagyobbon már igen. Én úgy tudom, hogy a Nitro, ha ésszel használod, akkor nem káros a motorra. Olvastam egy ilyen cég honlapján, aki ezzel foglalkozik. 150.000 a sima, 250.000 a számítógépes Nitro vezérlés egy autóba. Na csak ennyit akartam.
Nightrun csak nem nitrot akarsz a gépedbe
Egyébként úgy hallottam lehet csak azt nem tudom hol és mennyiért.
Szerintem meg egyáltalán nem tesz jót a vasnak , ha csak az autokból indulunk ki.
Ha akrsz látni nitros vasakat ajánlom neked a BikerBoyz filmet. Nézd meg, sokkal jobb, mint a szar agyontúlzott, lehetetlen Vas
Na nem azér, de ez csak turbós, és a video is vagy 3 éves. Legalábbis akkor láttam elöször. Szóval ez kajak nem nitro. Nekem nitros kép, vagy video kell, nem turbós!!!
Az enyém RAPTORT kapott. És nagyon profi munkát végzett a srác, a problémám ott volt hogy amikor felhívtam az említett másik dobos gyereket az azt mondta hogy azonnal van dobja az 1000 re és amikor összehúztam a szemöldököm/hangom/ akkor közölte hogy az univerzális dobja jó 600 fölfelé, igy nem volt nyerő, míg a raptoros kölök rátervezte a motoromra a dobot. És amikor elmentem felrakatni láss csodát tényleg volt egy z 1000 gyári és egy z 1000 sportdobja (Akra) a műhelyben igy ugy állt a vason a raptor dob mint ha ráőntőtték volna. A választék nagy formában, színben, és végekben is. Amúgy a recept egyszerű vesz egy Akra vagy Yosi dobot és szétszedi lemásolja aztán ujra összerakja és eladja majd jöhetnek a pontosan méretezett raptorok. Az ár ugy nézett ki augusztusban, hogy 45e a dob darabja és 6500 volt a két cső, hozzá kell tenni nekem nem rendszer csak végdob de ugy csinála a srác hogy pikk-pakk bilincsel cserélhető a gyárira ha akarom, ráadásul az SV cimbinek (neki gyárilag heggesztett) a gyári dobját is megcsinálta bilincsesre és az benne volt az árban....bocs hogy hosszú volt!!
Egy kérdés? Lehet 600-as gépbe Nitrot szerelni? Eddig nem sokkal találkoztam...
Vagy esetleg ilyen "kicsi" motorba nem szerelnek, mert hamar hazavágja? Vagy most akkor mi van? Nem vágom. Aztán az is lehet, hogy csak én vagyok egy kicsit tájékozatlan. Végre elkezdett olvadni a hó!!!
Ööö, izé! Az ATV-n szokott lenni az a Motorsokk, vagy mi a fene. Most meg nem volt. Miért? Abbahagyták? Azt nem mondhatják, hogy a tél miatt, mert eddig is ment. Na mindegy...
Köszi Tomek közben nekem is sikerült infót gyüjteni. Egyik haver nemrég rendelt MASTEK dobot a hondájára és töle kaptam egy prosit is meg telszámot is.
De azért neked is kössz Tomek.
Itt mindent megtalálsz amit egy dobról tudni akarsz.Még diagram is van.Így meg tudod nézni mennyivel többet tud majd a gép dobbal vagy akár renszerrel.
Nos, Csongrádon két féle dobot is csinálnak. Az egyik az előbbiekben említett MASTEK, a másik -talán ismered- a RAPTOR. Mindkettőt egyedileg gyártják a srácok. Teljesen jó kis cuccok. Az árakról még nem tudok pontosat, meg kell kérdeznem, ezért még türelem, de intézem.
A paletta nagyjából megegyezik mindkét márkánál. A RAPTOR-ról van egy kis ízelítő a neten. Íme: RAPTOR
Hétvégén lesz valami program nektek? A haverokkal úgy néz ki, hogy megyünk a Pannónia-Ringre, mert lesz ott valami. Ducatti, vagy valami ilyen bemutató. Egy kicsit azért hideg van ehhez, nem? Vagy lehet, hogy csak én vagyok csíra?!...
Hi all.
Az Akra dobokat a gyári beállításokhoz gyártják, azoknál valóban nem kötelező piszkálni a blokkot. Meg kell kérdezni a dob gyártóját (vagy utána nézni neten), hogy kell a valamit állítani. Ha felrakod a dobot és utána megváltozik az alapjáratod, jobban melegszik a víz, kigyorsításnál nem egyenletesen tol, hanem megtorpan, ... akkor nem árt beállítatni.
Bye.
Hornetem volt. Került rá egy akrapovic dob + egy sport légszűrő így volt mérés alapján 99 lóerő (gyári: 95?) Nem állítottam semmi mást.
Most egy LC4-es supermotom van a dobhoz itt is légszűrőt buheráltam, illetve nagyobb főfúvókát tettem a karbira és utánna állítottam a keverékcsavart. Még a tűt kell állítani, hogy tökéletes legyen. De itt sincs 5-6 LErőnél több teljesítménynövekedés. 10LE-t csak a teljes rendszer cseréje ad. Egyébként az R6 alapban is elég erős, teljesen felesleges ilyesmire költeni, inkább tessék pályán edzeni, az a legjobb tuning!
Érdekes amiket írtok, én mást hallottam.
Nekem azt mondták, hogy egy szimpla dob cserénél nem kell állítani semmit a gépen még kipufogó szelepet sem. Csak fel kell rakni és húzni a gázt Kb. 5-10 LE plussz
Most akkor ez hogy van
Mindegyik dobfajtára külön utánna kell állítani a gépet
És ki állítja ezt be, hogy mennyire kell Márkaszervízben, vagy a dobhoz van külön beállítási leírás
Persze, hogy érdekel. Ba akarok ruházni egy dobra.
Érdekel mit tud a MASTEK Frankón egyénileg gyártják
Hang, teljesítmény, garancia, és nem utolsó sorban ár
Hi all.
Sztem annyira a súlycsökkenést sem venni észre, de azt már igen, hogy robbanékonyabb lesz tőle a motor. Könnyebben kipörgeti magát. A sport légyszűrő, meg a karburátor/injektor állítás is fontos, mert simán ki is nyírhatod vele a blokkot, ha csak a nyitott dobot rakod rá. Érdemes még 1 foggal kisebb első lánckereket is feltenni. Na attól még gyári kipuffal is butább lesz a gép. Jó bütykölést.
Bye.
Csak a dob jó esetben 4LE-t dob egy 100 LE-s motorra. Igazából nem nagyon érzed, csak az akusztikai élmény miatt van egy pozitív illúzió. Sport dob legfőbb előnye a súlycsökkenés. Dobcserénél nem árt a légszűrő és a karburátor, injektor(?) utánállítása is.
ott figyel a nitro
Nightrun csak nem nitrot akarsz a gépedbe
Egyébként úgy hallottam lehet csak azt nem tudom hol és mennyiért.
Szerintem meg egyáltalán nem tesz jót a vasnak , ha csak az autokból indulunk ki.
Ha akrsz látni nitros vasakat ajánlom neked a BikerBoyz filmet. Nézd meg, sokkal jobb, mint a szar agyontúlzott, lehetetlen Vas
By
Attol függetlenül, hogy Te láttad, lehet hogy mást érdekel...
Itt van egy gép, amin nitro van.....
Ezt nézd meg
Bocsi, hogy nem Yamaha....
Egy kérdés? Lehet 600-as gépbe Nitrot szerelni? Eddig nem sokkal találkoztam...
Vagy esetleg ilyen "kicsi" motorba nem szerelnek, mert hamar hazavágja? Vagy most akkor mi van? Nem vágom. Aztán az is lehet, hogy csak én vagyok egy kicsit tájékozatlan. Végre elkezdett olvadni a hó!!!
Kihagytam egy-két napot, de most újra itt vagyok!
Ööö, izé! Az ATV-n szokott lenni az a Motorsokk, vagy mi a fene. Most meg nem volt. Miért? Abbahagyták? Azt nem mondhatják, hogy a tél miatt, mert eddig is ment. Na mindegy...
Köszi Tomek közben nekem is sikerült infót gyüjteni. Egyik haver nemrég rendelt MASTEK dobot a hondájára és töle kaptam egy prosit is meg telszámot is.
De azért neked is kössz Tomek.
Mikor lesz már jóidő MOTOROZNI SZERETNÉK!
By
Úgy néz ki nem nagyon lesz időm körüljárni a témát, inkább megadom a srác telefonszámát (MASTEK). Küldd el a mail címed!
Tomek
Itt mindent megtalálsz amit egy dobról tudni akarsz.Még diagram is van.Így meg tudod nézni mennyivel többet tud majd a gép dobbal vagy akár renszerrel.
Nos, Csongrádon két féle dobot is csinálnak. Az egyik az előbbiekben említett MASTEK, a másik -talán ismered- a RAPTOR. Mindkettőt egyedileg gyártják a srácok. Teljesen jó kis cuccok. Az árakról még nem tudok pontosat, meg kell kérdeznem, ezért még türelem, de intézem.
A paletta nagyjából megegyezik mindkét márkánál. A RAPTOR-ról van egy kis ízelítő a neten. Íme: RAPTOR
Türelem...
Üdv! Tomek
Az Akra dobokat a gyári beállításokhoz gyártják, azoknál valóban nem kötelező piszkálni a blokkot. Meg kell kérdezni a dob gyártóját (vagy utána nézni neten), hogy kell a valamit állítani. Ha felrakod a dobot és utána megváltozik az alapjáratod, jobban melegszik a víz, kigyorsításnál nem egyenletesen tol, hanem megtorpan, ... akkor nem árt beállítatni.
Bye.
Most egy LC4-es supermotom van a dobhoz itt is légszűrőt buheráltam, illetve nagyobb főfúvókát tettem a karbira és utánna állítottam a keverékcsavart. Még a tűt kell állítani, hogy tökéletes legyen. De itt sincs 5-6 LErőnél több teljesítménynövekedés. 10LE-t csak a teljes rendszer cseréje ad. Egyébként az R6 alapban is elég erős, teljesen felesleges ilyesmire költeni, inkább tessék pályán edzeni, az a legjobb tuning!
Érdekes amiket írtok, én mást hallottam.
Nekem azt mondták, hogy egy szimpla dob cserénél nem kell állítani semmit a gépen még kipufogó szelepet sem. Csak fel kell rakni és húzni a gázt Kb. 5-10 LE plussz
Most akkor ez hogy van
Mindegyik dobfajtára külön utánna kell állítani a gépet
És ki állítja ezt be, hogy mennyire kell Márkaszervízben, vagy a dobhoz van külön beállítási leírás
By
Persze, hogy érdekel. Ba akarok ruházni egy dobra.
Érdekel mit tud a MASTEK Frankón egyénileg gyártják
Hang, teljesítmény, garancia, és nem utolsó sorban ár
Elöre is köszi az infót.
By
Sztem annyira a súlycsökkenést sem venni észre, de azt már igen, hogy robbanékonyabb lesz tőle a motor. Könnyebben kipörgeti magát. A sport légyszűrő, meg a karburátor/injektor állítás is fontos, mert simán ki is nyírhatod vele a blokkot, ha csak a nyitott dobot rakod rá. Érdemes még 1 foggal kisebb első lánckereket is feltenni. Na attól még gyári kipuffal is butább lesz a gép. Jó bütykölést.
Bye.