Már elhozhatnám, mert 200.000-tôl el lehet hozni, de én úgy számoltam, hogy a legrosszabb esetben is jövô január végére meglesz több, mint a fele. Így kevesebb lesz a részletfizetésem havonta. Már egy éve gyûjtögetek, havi 50-90 között teszek félre. (Attól függ, mennyi megrendelés van) Most is alig tudtam visszafogni magam, mert nem ülhettem rá, még a fotó kedvéért sem. Mindegy. Most egy hétig nem leszek magamnál.
Nekem is a gy(á/é)ri van fennt, azon egyszerű okból kifolyólag hogy nincs pénzem egy jóra. De ha történetesen el tudnám adni a gyárit akárcsak 100e-ért akkor gondolkodás nélkül +tenném és raknám fel az Akrát mint a szél. Sajnos ezt nem tudom megjáccani mert senkinek nem kell a gyárim mert mindenki a gyárit akarja eladni hugyér szarér... Igazából csak erre akartam kilyukadni. Az érvelésed elfogadom bár, de ha R6-ot akarnék venni és egy gyári meg egy Akrás között választhatnék nem kellene gondolkodnom.
Nem keserítesz el, de itt két történetről van szó. A hibátlan bontott egy másik kategória. Egy sportmotornál elég sérülékeny az oldalsó kipuf. És hát ugye elég xarul fest az érvelés eladásnál, hogy azé van fent egy másik cső, mert ez jobb, de a gyári nincs meg... Rögtön -200e, merakkor tuti törött a gép. Na én erről beszélek.
Hogy ki, mit xar le nemtoom, nem is érdekel. Te c sináld úgy hogy Neked jó legyen. Én is ezt teszem.
Megnéztem az gyári kupuff. árakat és nem akarlak elkeseríteni de HIBÁTLAN bontottakat lehet kapni 30-50 e. Ftért. Nem gondolod hogy ha 150.000ért el lehetne adni akkor mindenki Akrapovic EVO dobokkal rohangálna és pont leszarná hogy megvan e a gyári? Szvsz amágyis jobban el tudod adni a mocit ha sportdobod van, ha nem akarod odaadni hozzá a a méregdrágán vett dobot az megint más kérdés.
Ez az üzlet nem minden esetbe a bizalmon alapszik.
Pár oldallal előbb leírtam, hogy miért ennyibe kerülnek a motorok.
1. Nyugat Európai nagykerből vannak.
2. Nem kell szalont és alkalmazottakat fenntartanom, ezért tudok ilyen árakat csinálni.
3. Akkora tételben vásárolok, hogy más azzal az árral nem tud varsenyezni.
4. Pár ember már vásárolt és nem járt rosszul...
Hát ez a probléma már nem áll fenn!
Ma megvettem R6 ot, és kaptam hozzá a gyárit is!
DE mondjuk dobozban, mert a helyén most egy fincsi kis Leovince figyel
Ez mindig így volt. A gyári sajna sokkal drágább, én sem értem miért. Eladásnál lehet jelentősége. Egy olyan gép, aminek nincs meg a gyári dobja, az mindíg gyanus ... Akkor nemcsak a dob árával akarnak kevesebbet adni érte. De mondok jobbat: a 05-ös R6-ra 300e fölöt van , és sztem u.az mint az előző.
Ha valakinek lesz egy komoly ajánlata, akkor beszélhetünk.
Tavaly pont ilyenkor voltam vizsgáztatni mocit Pomázon. Be se kellett indítani, megnézte a lámpákat indexeket van e benne E betű, világítás müxik e, duda, gumik állapota, aztán feltoltam a fékpadra, ezután papir irogatás matrica ragasztás és mehettem is. 2300ft volt azthiszem.
Ez attól függ, hogy milyen dobod van és hova viszed vizsgáztatni.
Vannak olyan sportdobok amik megfelelnek a szabványoknak és rendelkeznek kivehető hangtompítóval. Ezeket nem kell lecserélni a vizsgára. csak be kell rakni a tompítót.
Ha viszont olyan sportdobod van, ami full nyitott és nincs hozzá hangtompító, és esetleg nincs szabványkódja sem, akkor inkább cseréld le a gyárira, ha nem akarsz +5 vagy 10 rongyot kicsengetni a vizsgáért.
huu!
Kipffogóról jut eszembe!
SZóval ha mondjuk megveszek egy motort, és le vanc serélve a gyári dob sportdoba.... és a gyárit nem adják hozzá!
Akkor majd a későbbiekben esedékes müszakin mi a helyzet?MErt azthallottam, hogy a sport kipuff miatt kevernek.... és azzal nem lehet műszakira vinni!Vagy ez vaklárma?
Már elhozhatnám, mert 200.000-tôl el lehet hozni, de én úgy számoltam, hogy a legrosszabb esetben is jövô január végére meglesz több, mint a fele. Így kevesebb lesz a részletfizetésem havonta. Már egy éve gyûjtögetek, havi 50-90 között teszek félre. (Attól függ, mennyi megrendelés van) Most is alig tudtam visszafogni magam, mert nem ülhettem rá, még a fotó kedvéért sem. Mindegy. Most egy hétig nem leszek magamnál.