Nekem van egy teoriam:
A motornak ahhoz, hogy legyen nyomateka alsobb fordulatokon, szuksege van folytasra. A nyitott dobbal ez a folytas csokken, tehat veszit a nyomatekabol alsobb fordulatokon igy az alapjarat kozeleben is (talan ott a leginkabb). Ha az alapjaratod annyira alacsonyra volt allitva, hogy eppen hogy egyenletesen jart a motor, akkor a nyomatek csokkenese utan mar eppen nem lesz annyi ereje a motornak, hogy egyenletesen forgassa magat. Szerintem ha az alapjaraton emelsz egy cseppet, akkor talan megint minden a regi lesz. (Szerintem)
En tavaly a 2004-es CBR600F-emre raktam egy nyitott dobot es en is tapasztaltam hasonlokat, de nem annyira erosen, hogy hozza kelljen nyulnom. Miutan felraktam hangutanzo szavakkal kb igy jart: driiiiiiiii driiiiiiiii dridiiiiiiiiiiiiiiiiii driiiiii driiiiiiiiiiiiiiii (ha erted mire gondolok )
Nekem, akkor se stimmel itt valami.
Az AKRA a YOSHI meg a többi is nyitott, de azoktól miért nem dadog az alapjárat. Sőt most TERMIGNONI dobbal adják az új R6-t és azon se állítanak semmit, csak felrakják és had szóljon. Tudtommal mindegyik full nyitott és csak fel kell rakni a gépre aztán kész is.
Most akkor ez hogy van
Nyitott lett a rendszer, emiatt a gyári beállításokkal kicsit köhögnek a gépek, enyém is. Átkell iratni a computert, vagy venni egy power commandert, és beállítani padon rendesen.
Hy srácok!
Pár napja dobtam fel egy LeoVince sportdobot a vasamra. Gyönyörűen szól, meg minden, de észrevettem, hogy azóta egy kicsit dadog az alapjárat, nem vészesen csak egy kicsit. Ezt egy kicsit furcsállom, mert egyenletesen járt eddig. A fordulatszámmérő is egy kicsit bemozdul közbe. A dobot pedig kifejezetten erre a típusra adták. Ez normális? Esetleg állítani kéne a gyújtáson?
Kinek van valami tapasztalata?
Jobbulást és egy thaimasszázst!
Télleg jó volt, sokat voltunk. Akik esetleg fent voltak a pályán, azok keresgélhetik magukról a képeket. Köszönet érte Árpinak. h.ring 05. 04. 02. I. II. III.
én így bénáztam:
Gumi témában tudom ajánlani a szlik-et! Nekem az van rajta. Az eddigi tapasztalatokat főleg 5-10 fokos időben szereztem, ami alapján nagyon jó utcára is! Gyorsan bemelegszik(kivétel a nagyon hideg városi tökmörgés), és jól tapad! Márc 15.-én kerültünk egy 600 km-est, aminek a végén páran panaszkodtak, hogy még csúszkáltak a kanyarokban. Nekem iyen tünetem nem volt. Az igaz, hogy kb 3-5000 km-et bír, az első kicsivel többet, de mivel 25-30 e körül lehet a garnitúrát megvenni, ez nem rossz arány! Ha valakinek van ezzel kapcsolatban más esetleg negatív tapasztalata az azért érdekelne!
Pályázásal kapcsolatban, meg egyébként utcai motorozás szempontjából tudom ajánlani a Motorozás Mesterfokon című könyvet! Az ára 4500 Ft, de lehet hogy elektronikus formában meg tudom szerezni! Én olvastam, és sok jó dolog van benne!
köszi gyurkesz és jab! azért megpróbálok minnél előbb feldobni előre egy metzelert márt csak ezért is mert az elég jó tesztet kapot!!! srácok én még soha nem voltam pályán de egyszer már elkell kezdeni ha megyek valki megmutatná hogy kell helyesen ülni meg ilyenek
Gyurkesz: Kössz szépen! Mindenképp írd be, hátha valakinek nincs meg az a szám. Ezzel együtt érdekelne a Pocok féle beállítás is. Nem azért mert nem bízom Janában, hanem mert Ádám egész évben hajtotta a gépet, ez gondolom nagyobb tapasztalati értéket jelent. Kb egy súlyúak vagyunk, igaz én 15-20 mp-cel szarabb időket megyek
Bonus: Megtaláltam az emlegetett beállításokat! 2003 október, 3 féle futómű beállítás: gyári, Végh Jana, Hyperpro rugókhoz beállított értékek vannak benne! Ha érdekel beírom, vagy ha megvan meg tudod nézni!
Én valszeg 20-án megyek a ringre, ott kipróbálom azta beállítást, amit már említettem, és megnézem, hogy pontosan milyen a mostani. Nemtom, hogy gyári vagy sem, de nagyából feszes, bár az elejével nem vagyok megelégedve!
Nekem van egy teoriam:
A motornak ahhoz, hogy legyen nyomateka alsobb fordulatokon, szuksege van folytasra. A nyitott dobbal ez a folytas csokken, tehat veszit a nyomatekabol alsobb fordulatokon igy az alapjarat kozeleben is (talan ott a leginkabb). Ha az alapjaratod annyira alacsonyra volt allitva, hogy eppen hogy egyenletesen jart a motor, akkor a nyomatek csokkenese utan mar eppen nem lesz annyi ereje a motornak, hogy egyenletesen forgassa magat. Szerintem ha az alapjaraton emelsz egy cseppet, akkor talan megint minden a regi lesz. (Szerintem)
En tavaly a 2004-es CBR600F-emre raktam egy nyitott dobot es en is tapasztaltam hasonlokat, de nem annyira erosen, hogy hozza kelljen nyulnom. Miutan felraktam hangutanzo szavakkal kb igy jart: driiiiiiiii driiiiiiiii dridiiiiiiiiiiiiiiiiii driiiiii driiiiiiiiiiiiiiii (ha erted mire gondolok )