a többi tök oké amit írsz.
csak azzal a regadót takaírtod meg meg a forgalombahelyezést.s annyival meg nem olcsóbb kint magánembernek. hacsak nem usá-ból hozod... :o)
de az megint másik sztori, mert akkor vámköteles.... bla bla...
én úgy gondoltam, hogy megveszi az ember odakint, és behozza!
kint kifizeti érte a vételárat és kész...
idehaza nem fizet be utána semmit! se regadót, se forgalombahelyezést se semmit, hanem csak hajtja a pályán...és kész..
ott ugysem nézi senkise, hogy van e forgalmija vagy regadója....
De ha cég veszi meg akkor itt kell áfát fizetni!Vagy ugy gondoltad hogy kint megveszi a magyar cég és itthon eladja neked????De cég nem adhat el áfa nélkül.-szerintem
elvileg nem. áfát azt csengeni kell.
báááár: ha van egy céged, amelyiknek van eu-s adószáma, s kint veszed meg a motort, akkor nem kell áfát fizetned. akkor működhet! :o)
hát ha csak pályára használná az ember, akkor úgy simán lehetne nem
vagy még ha kintről(fricceknél elvileg olcsóbb) tudna hozni az ember...és megspórolnia minden forgalombahelyezési cécót.
A hivatalos nettó ár 2.220.000 huf. , ez is marad, ha a devizaárfolyam nem változik. Ehhez lehet hozzáadni az aktuális áfát, és az aktuális regadót (most 125.000, jövőre 180.000).
csak azzal a regadót takaírtod meg meg a forgalombahelyezést.s annyival meg nem olcsóbb kint magánembernek. hacsak nem usá-ból hozod... :o)
de az megint másik sztori, mert akkor vámköteles.... bla bla...