Tegnap elött elmenten 3pajtival gurulni egy kellemeset és NAGYON KELLEMETLEN vége lett a dolognak
Tömören annyi,hogy dobtam egy nagy perkát.Balos kanyarban utolértem egy furgont , 130 -as tempóval,ami szintén beért egy kocsit és fékezett. Én ezerrel fék , persze sodródás lefelé az ívről, kb. 20m kavirnyáztam a murvás szegélyen,jobbra 3m-es árok fákkal úgyhogy azt nem akartam bevállalni.Csaptam 1 bőgázt,segge kiment és lefektettem a kicsit.
A bekaki csak ez után jött, mert full cordurában voltam,kb.20-30 métert csusztam, de a kabátom elolvadt a hátamon,a nadrágból +kiszakadtt a potektor.
Lényeg : 1 árva karcolás és zúzódás nélkül megúsztam
A moci a túloldalon kötött ki , eléggé lement az eleje,de javítható.
Hihetetlen mázlim volt.Most jöhet a karate a biztosítóval ,ha tudtok valami jótanácsot ebben az ügyben azt megköszönném.
Hi mindenki. Oil cserével kapcsolatban: Ha pálya-közút használatú a bringa, akkor inkább 6000-enként. Ha egyfolytában répázva van akkor 3-4000-enként ki kell belőle dobni. Természetesen olajszűrővel együtt.
Tegnap elött elmenten 3pajtival gurulni egy kellemeset és NAGYON KELLEMETLEN vége lett a dolognak
Tömören annyi,hogy dobtam egy nagy perkát.Balos kanyarban utolértem egy furgont , 130 -as tempóval,ami szintén beért egy kocsit és fékezett. Én ezerrel fék , persze sodródás lefelé az ívről, kb. 20m kavirnyáztam a murvás szegélyen,jobbra 3m-es árok fákkal úgyhogy azt nem akartam bevállalni.Csaptam 1 bőgázt,segge kiment és lefektettem a kicsit.
A bekaki csak ez után jött, mert full cordurában voltam,kb.20-30 métert csusztam, de a kabátom elolvadt a hátamon,a nadrágból +kiszakadtt a potektor.
Lényeg : 1 árva karcolás és zúzódás nélkül megúsztam
A moci a túloldalon kötött ki , eléggé lement az eleje,de javítható.
Hihetetlen mázlim volt.Most jöhet a karate a biztosítóval ,ha tudtok valami jótanácsot ebben az ügyben azt megköszönném.
Vigyázzatok magatokra !