Hááát . Amihez anyagom van azt tudom, de van pár tétel, amihez nem bitos, hogy az kell amit megtanultam. Na ezeket nem kellene kihúzni!
Szar volt ez a mai nap, már várom a holnap délutánt!
Igen, ez valszeg ezért van így, de akkor ne írja le, ha nem próbált másikat, mert ez igen megtévesztő infó az R6-ról! Persze álatlában kell vmi rosszat találni a gépeken, de inkább legyen az, hogy rossz minőségű úton hajlamos szitálni, mint a váltó!
Biztos mivel tesztgep, szetrugdostak mint a pinty. Egyebkent az Oncsik Zoli is panaszkodott a tartosteszt palya GSXR750-esenek a valtojara, amiben csak a GSXR kupa dontoje volt. Kesobb Kispataki Viktor bevallotta, hogy hat igencsak szetrugdosta, de ott nem az volt a szempont, hogy kimeljek... Gondolom a tesztgepeknel sem
Mellesleg annyit hozzáfűznék a cikhez, hogy nem értem mit beszél a váltóról? Olyan vaj puha, amit igencsak sok gép megirigyelhetne! Akár 1-ből 2-be is lehet recsenés meg kattogás nélkül kuplung nélkül felrakni, csak figyelni kell a fordulatra, de a többi aztán meg gond nélkül megy!!!
Amúgy a többi része OK!!!
Elolvastam a cikket és így csütörtök elött egy mondatot kifejezetten kiemelnék belőle nektek újabb motivációnak (hallod kissanci ):
"Szériában a Hungaroringen kb 2:00-ás időket tudna belőle kihozni egy ügyes pilóta, jó gumikkal. Ezekkel a Michelin Pilot gumikkal nem forszíroztam annyira a kanyarokba beeresztést és a kigyorsításokat, de így is jó köridőket motoroztam" Hajrá
Hali!
0628444438 Ha még nem voltál kérd magad a lassú csoportba(az is elég gyors lesz)
10 rugó a négyszer 20 perc.Mi általában délelött 2x20 at és délután 2x 20 at megyünk,de ha akarod egy fél nap alatt lenyomhatod a 4 "kanyart".Vagy egybe délben másfél órát.
Szar volt ez a mai nap, már várom a holnap délutánt!