Vannak kint a ringen, akik csak ott motoroznak teljesen pálya gépekkel de, ezt én nem tudom finanszírozni, mert ők egy-egy motorozásért, ami max 2óra fizetnek a pályaigazgatóságnak 150. 000Ft és csak egy mentő van kint de, az meg valójában mindig kint van. Ja és legalább ketten kell, legyenek egy fél pálya eltéréssel.
te én is így vagyok. Csak baromi nehéz ezt finanszírozni, de azt nézem mikor mehetünk pályázni! 23.-a?!?!?!
Aztán júliban irány az euroring!!!
Meg aszem van egy Pring júli elején!
Hú vazze, ez sokba lesz!
Az az igazság, hogy én már egyre jobban vágyom a pályán való motorozásra, sőt inkább nagyon , mint a közútira Drágul a benya (Kissanci ez is miattad van ) az egész városban útfelújítások tömkelege, dugó, idegeskedés, meleg ... Á szar ez a városi motorozás
Én úgy gondolom, kibírom addig, amíg pályára jutok, ott próbálgatom magam az talán kevesebb, kockázatott rejt magában a resti épségemre nézve. A közúton, pedig élvezem a motorozás korlátozott örömeit.
Az igaz nem élem át közúton azt, amit igaziból a mocizás adni tudna de, sajnos rövid idő alatt sok esemény történt köztünk is, ami arra int jobb közúton lassan motorozni.
Persze, első a testi épség. Csak ha lehet akkor csökkentem a lehetséges károk értékét! Jó példa a mátrai bukfencem. Ha akkor gyári idom van rajta hát behidalok az tuti! A pályaidom egyre jó, ne a gyárit törd össze! Az nem védi a tesati épséget. Nekem megérte felrakni, csak jó volna már valami egészséges kékre fényezni!!!
Mit ér a pályaidom utcán én nem is annyira a mocit féltem, mint inkább magamat, ha meg akad a test, az törik és ott nincs bukótér nincs biztonsági zóna, marad az ésszerű békés mocizás.
Aztán júliban irány az euroring!!!
Meg aszem van egy Pring júli elején!
Hú vazze, ez sokba lesz!
Azé jó lesz előte az 1 óra pálya ahol max 20 vagyunk az is elosztva kétfelé