A képeket nem tudom kimásolni az adobe-s szervízkönyvből sajna..... a leírtak alapján kell megcsinálnod, vagy letöltöd a szervízkönyvet a www.motorosok.hu -ról. A kódot megadják, ha írsz nekik egy e-mailt. Sok szerncsét
Na szóval a kormánynál lévő arany színű külccsal álítható dolgot ha a motoron ülsz óramutató járással ellentétesen forgatva kell álítani mindkettőt min:8, gyári:6, max:1
A közepén lévő csavart ugyancsak óramutató járásával ellentétesen forgatva csavarhúzóval min:26, gyári:13, max:1
Az első villa alján lévő csavart is óramutató járásával ellentétesen fordítva min:20, gyári:13, max:1
Hátsó rugóstag óramutató járásával min:1, gyári:4, max:9
A hátsó rugóstag feletti csavart az óramutató járásával ellentétesen min:20, gyári:15, max:1
A hátsó rugóstag alatti csavart az óramutató járásával ellentétesen min:20, gyári 15, max:1
Remélem sikerül kibogozni......de megpróbálok képet keresni az elektronikus szervízkönyvben
Szép lesz ez az új R1, kérdés lesz e olyan nyomatékos mint a gixer.
És olyan könnyű kezes és brutális allul.
De az az első fék, nem túlzás?
Az új ggixernek megnyujtották a tengelytávját 1 cm-rel. Normálisak? Az nem túramotor!
Remélem ez nem jut erre a sorsra, és akkor lehet hogy veszek 1 R1-et?
Szervusz JANAR1!
Küldj egy mail-t, pontos évjárat, szín, vagy esetleg egyedi elképzelésről.
Küldök vissza mintát és árajánlatot. holtay@vipmail.hu www.motor-alkatresz.hu
Mivan???
Az akciós R1 :3.7mft???
Basszák meg!!!
A GSXR csak 2.9? Asszem, és jobb is!
Tudom mert próbáltam 1más után mindkettőt.
Ettől az ártól nem térek magamhoz.
új r1, nekem nagyon bejön. eleinte nem tetszett, de a technikai adatok, változtatások meggyőztek. olyat szeretnék. akarok is!
nagyon nagyon! :o))
Na szóval a kormánynál lévő arany színű külccsal álítható dolgot ha a motoron ülsz óramutató járással ellentétesen forgatva kell álítani mindkettőt min:8, gyári:6, max:1
A közepén lévő csavart ugyancsak óramutató járásával ellentétesen forgatva csavarhúzóval min:26, gyári:13, max:1
Az első villa alján lévő csavart is óramutató járásával ellentétesen fordítva min:20, gyári:13, max:1
Hátsó rugóstag óramutató járásával min:1, gyári:4, max:9
A hátsó rugóstag feletti csavart az óramutató járásával ellentétesen min:20, gyári:15, max:1
A hátsó rugóstag alatti csavart az óramutató járásával ellentétesen min:20, gyári 15, max:1
Remélem sikerül kibogozni......de megpróbálok képet keresni az elektronikus szervízkönyvben
És olyan könnyű kezes és brutális allul.
De az az első fék, nem túlzás?
Az új ggixernek megnyujtották a tengelytávját 1 cm-rel. Normálisak? Az nem túramotor!
Remélem ez nem jut erre a sorsra, és akkor lehet hogy veszek 1 R1-et?
Holnapután megnézzük élőben és akkor kiderül!
Küldj egy mail-t, pontos évjárat, szín, vagy esetleg egyedi elképzelésről.
Küldök vissza mintát és árajánlatot.
holtay@vipmail.hu
www.motor-alkatresz.hu
www.yamaha-motor.com/sport/pro...
ha igy folytatjak az optikat a cbr marad a legszebb-vagy az rn01
r1 matricaszett-re lenne szükségem aki tud kérem segitsen
honnan menyiért??
köszönöm..
csákesz
dangereye-s ha jol tudoma mienkhez nincs-de nem lehetseges 1 600rr-cbr et beepiteni??
ahogy mondtam. worldban 3.2 volt a yellow LTD-de az nem az SP-az 5 milla fölött volt
pohi
1 kerekezö mobilt igy keszitik a sulik
Az akciós R1 :3.7mft???
Basszák meg!!!
A GSXR csak 2.9? Asszem, és jobb is!
Tudom mert próbáltam 1más után mindkettőt.
Ettől az ártól nem térek magamhoz.