Sziasztok!!!
a 2005-6 os R1 ről nem tudtok feltenni több videot?Amugy mennyi a vége km/h?
És még annyit hogy egy 170 cm magas ember meg birja tartani ezt a motort
És télleg annyira kemény a gyorsulása vagy csak szöveg?
Azt hiszem ma szembe találkoztunk egymással Orosházán. A Jet kút és a Fehér Kígyó orvosi rendelő között valahol. Hacsak nincs másnak is piros R1-ese a környéken.
Ez a gép valami eszméletlenül jol néz ki.vajon mit lehet ebböl látni mikor elhuz melleted a déli napsütésben ugy kettöszázzal.Modjuk mindha villámlott volna.
Ez a pirosasbordós gyantával készített aluszövet idom nagyon ott van, meg persze minden más is, kiv a féktárcsákat. Ez a duplázott tárcsa nagyon bután néz ki.
Ez így van! Csak az a baj, hogy nem csak ez számít, hanem az álltalad oly vágyott gyorsulás. Amikor összetörtem a Thundercatot 40-nel mentem. Befordultam az utcába 2-es alapjáraton majd húztam egy nyélgázt. Na most a thunder nem az a fajta ami kitépi a karod 1500-as fordulatról de 25 m után úgy elcsaptam a nőt, hogy a gázt nem tudtam elengedni. Ha ez egy R1-el történik akkor már biztos 80-nal mentem volna és a nő halott v. nyomorék lenne.(Egyébként Ő volt a hibás).
Köszi a tanácsokat, csak egyet nem értettem hogy te húzhatsz 4-ben, 5-ben nyélgázt én meg soha többet ha megcsinálom. Szerintem az ember nem azért vesz 1000-es sportmotort, hogy nyélgázon járjon vele, tehát nem kötelező úgy használni.
Én életemben nem motoroztam igazán, azon kívül, hogy összetörtem egy simsont meg egy robogót. Erre vettem egy Thunderace-t és össze is törtem. Most vettem egy R1-et és ezzel gyönyörűen motorozok. Miért? Mert megtanultam, hogy a közút nem versenypálya és ez az alapja mindennek...........na jó azért közben elvégeztem egy kéthetes rendőr motoros képzést ahol aztán olyanokat tanultam és csináltam amit elképzelhetetlennek tartottam előtte .
1 szó mint 100 kezdésnek jobb a 600-as sokkal de sokkal kezelhetőbb.........de én azért csakis 1000-est vennék
Nekem piszkálva 116 paci. 130-nál hideg gumit szarrá forgatja. Nem fos gyári a gumi.
Gyengébb, mint az idei? Bazzeg... Én 4., 5.-ben húzhatok nyélgázt, te már soha többet. Bár így is meglep néha, 5000 felett ugrik egy rohadt nagyot. Én már tudom hol a határ. Te egy darabig ne találd meg. Legalább egy 1000est guríts bele, mielőtt állatkodsz.
Bocs, hogy beleírok, 1200S Banditom van. DE ILYEN HÜLYESÉGET!!! A 600-as kicsi? 120LE?, 116Le, 98 LE, 114LE... Téged palira vettek. Kihasználni a teljes erejét? Soha!!! Jól átvágtak.
Mielőtt fikáznál, én köbcentimegszállott vagyok, imádom a mély hangot, amúgy 600-as gixert vettem volna. Az még erősebb is lenne. De a véknyabb visitást nem bírja a fejem(fájjjjjjjjj).
Mellesleg, majd rájössz, 200 felett agyonver a szél. A moci meg se rezzen, te rángatod, húzod össze vissza. Nekem a fejem majd le szakad 220-nál. Ha az itteni vidikből indulsz ki, sztm az itteni R1-esek se mindig 270-nel mennek. Hol, mikor, hova, minek???? No, ez jó hosszú lett.
VVVVVIIIIGGGGGGYYYYYYYYÁÁÁZZZZZZZZ magadra!!!!!!!! Nagyon
Bagoly mondja verébnek...
hihihihahaha
Szerény véleményem szerint sem tanácsos egyből ezressel kezdeni, bár én is azt tettem.
Viszont meg is fizettem a tanulópénzt...
Ha anyagilag megtehettem volna, végigjárom a ranglétrát...
Arra viszont mindenféleképp fel kell készülni, hogy ezressel hamarabb ér oda az ember mindenhova (kanyar autók), mint gondolta volna...
Mellesleg pár ezerköbcentissel megtett km után én is azt mondom, hogy a hatkilósok nem sok mindenre jók utcán. (Tényleg csak ezreshez viszonyítva). Viszont pályán, meg szerpentinen hatkilós az ász!
a 2005-6 os R1 ről nem tudtok feltenni több videot?Amugy mennyi a vége km/h?
És még annyit hogy egy 170 cm magas ember meg birja tartani ezt a motort
És télleg annyira kemény a gyorsulása vagy csak szöveg?
Azt hiszem ma szembe találkoztunk egymással Orosházán. A Jet kút és a Fehér Kígyó orvosi rendelő között valahol. Hacsak nincs másnak is piros R1-ese a környéken.
+ berakok még pár képet, ne csak nálam porosodjanak...
Most már 15.000 km, de januárban 12.970 km-elvettem.
Szép a géped!
Mennyi km van benne?
Köszi a tanácsokat, csak egyet nem értettem hogy te húzhatsz 4-ben, 5-ben nyélgázt én meg soha többet ha megcsinálom. Szerintem az ember nem azért vesz 1000-es sportmotort, hogy nyélgázon járjon vele, tehát nem kötelező úgy használni.
Úgy látom elég egyforma a motorunk jó választás!
Szia!
1 szó mint 100 kezdésnek jobb a 600-as sokkal de sokkal kezelhetőbb.........de én azért csakis 1000-est vennék
Gyengébb, mint az idei? Bazzeg... Én 4., 5.-ben húzhatok nyélgázt, te már soha többet. Bár így is meglep néha, 5000 felett ugrik egy rohadt nagyot. Én már tudom hol a határ. Te egy darabig ne találd meg. Legalább egy 1000est guríts bele, mielőtt állatkodsz.
Bocs, hogy beleírok, 1200S Banditom van. DE ILYEN HÜLYESÉGET!!! A 600-as kicsi? 120LE?, 116Le, 98 LE, 114LE... Téged palira vettek. Kihasználni a teljes erejét? Soha!!! Jól átvágtak.
Mielőtt fikáznál, én köbcentimegszállott vagyok, imádom a mély hangot, amúgy 600-as gixert vettem volna. Az még erősebb is lenne. De a véknyabb visitást nem bírja a fejem(fájjjjjjjjj).
Mellesleg, majd rájössz, 200 felett agyonver a szél. A moci meg se rezzen, te rángatod, húzod össze vissza. Nekem a fejem majd le szakad 220-nál. Ha az itteni vidikből indulsz ki, sztm az itteni R1-esek se mindig 270-nel mennek. Hol, mikor, hova, minek???? No, ez jó hosszú lett.
VVVVVIIIIGGGGGGYYYYYYYYÁÁÁZZZZZZZZ magadra!!!!!!!! Nagyon
Ha valamiben tévedek, javítsatok ki nyugodtan.
hihihihahaha
Szerény véleményem szerint sem tanácsos egyből ezressel kezdeni, bár én is azt tettem.
Viszont meg is fizettem a tanulópénzt...
Ha anyagilag megtehettem volna, végigjárom a ranglétrát...
Arra viszont mindenféleképp fel kell készülni, hogy ezressel hamarabb ér oda az ember mindenhova (kanyar autók), mint gondolta volna...
Mellesleg pár ezerköbcentissel megtett km után én is azt mondom, hogy a hatkilósok nem sok mindenre jók utcán. (Tényleg csak ezreshez viszonyítva). Viszont pályán, meg szerpentinen hatkilós az ász!