Ráültem,úgy is nézte,az utast is mondta,de lábtartó sincs.
Minden oké,csak nem hátul van.
Hát nem hülyeség?
Köszi a választ.
Egyébként rendes volt,igy nem viszhangzott a Mátra a sünözéstől.
A 6/1990-es köhém leírja, hogy hogyan kell felrakni és hova. Na ezért nincs jó helyen. A motor hátulját írja nem a közepét, nameg ugye van az alap KRESZ is ami a láthatóságot is leírja, bár mondod az rendben volt, csak nem mindegy mennyit ül be a gép segge mikor ráülsz főleg ha van még egy utas is.
KRESZ:
(5) A hatósági jelzést a járművön jól olvasható állapotban kell tartani, azt megváltoztatni vagy letakarni tilos.
6/1990 köhém rendelet
Hatósági jelzések elhelyezésére vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
27. § (1) A jármű - az e célra kialakított helyre - a jogszabályban előírt hatósági jelzést feltüntető táblát (rendszámtábla, azonosítási tábla) kell felszerelni.
(2) A gépjárműre, a mezőgazdasági vontatóra, a lassú járműre és a pótkocsira a szabványos „H” betűt feltüntető államjelzést a jármű hátsó részén, jól látható helyen és úgy kell elhelyezni, hogy az államjelzésnek a hatósági jelzéssel való összeolvasását kizárja.
Hatósági jelzések elhelyezésére vonatkozó további műszaki feltételek
28. § (1) A gépjárművet, a mezőgazdasági vontatót, a lassú járművet és a pótkocsit úgy kell kialakítani, hogy arra a hatósági jelzés - a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseknek megfelelően - felszerelhető legyen.
(2) A hatósági jelzést, illetőleg annak tartószerkezetét a lassú járműre elöl, az oldalkocsi nélküli motorkerékpárra és a pótkocsira hátul, a többi gépjárműre és a mezőgazdasági vontatóra elöl és hátul, a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjában, vagy attól balra, oldalkocsis motorkerékpárra az oldalkocsin elöl, a motorkerékpáron hátul úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb - amennyiben a felépítmény szerkezeti kialakítása ezt lehetővé teszi - 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható.
Láttam ma egy k9 gixer 1000-est helyi versenyzőnknél Sárkány Dezsőnél.......darabokban. Épp a yoshimurás nagy dobozban turkált amiben majdnem még egy komplett motor volt. Kérdeztem tőle miért, a válasz az volt, hogy "azért, mert ezen semmi nem jó". Mondtam neki...vettél volna r1-et.....válasz: "azon sem jó semmi"
Vasárnap.
Mi most is voltunk.
A TV-től voltak kint,interjút akartak velünk:téma kékek vs motorosok.
A riporter csaj üldözött,de nem olyan családból származom.
ebben lehet vmi.
Az ár is a marketing része. a Honda és a Yamaha a többiek fölé pozícionálják a márkát. Nincs ezzel semmi baj, minőségben felettük is vannak. Az új R1 meg főleg.
Viszont a gsxr mindig is erősebb, agresszívebb motor lesz, ami gyárilag lenyomja az R1-et teljesítményben. Ez is tény. Mindegyik jó motor, de a legjobb otthon.
Jogos a pont, de ez csak finanszirozási-árképzési téma! A miótónkkal karöltve nagyobb a mozgástere a nyunyukinak. Hiába olcsóbb a gixer, szerintem sokkal több r1-tulajnak van a szekrényben otthon a törzskönyve......
Minden oké,csak nem hátul van.
Hát nem hülyeség?
Köszi a választ.
Egyébként rendes volt,igy nem viszhangzott a Mátra a sünözéstől.