Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor majd gurulunk együtt
Én is ezt mondom minden a színtől függ.
R1 taliból lesz vmi?
nem, a fordulás nagysága a színétől függ.
ha piros akkor jobban fordul, ha fekete akkor szarabbul.
Nem az nem kell cserélni elég mosni és afújni olajjal amből ha sokat fújsz kevesebb levegő jut át ha keveset akkor több por.....én a gyárival meg voltam elégedve 6000-enként kiporszívóztam
Én nem, nekem Szimóm van!
2 különböző stílust képvisel a 2 motor!
Az YZF-R1 a kanyarvadász!
A hayabusa pedig 300++ túrázás stb!
Pályán nem előnyös a nagy tömege miatt és a busa alkata miatt sem!Az R1 keskeny kecses erőteljes pályagép,de ha kell akkor kegyetlenül kivégez mint a halyabusa az 1300 ccm-ével!
Nem tudom,hogy melyik motor mit tud!
Te tudod hol szeretnél motorozni,és hogyan!
A fogyasztás miatt pedig azért baszogatnak,ha már van pénzed megvenni egy ilyen gépet akkor fenntartani is legyen!
Ha nincs vegyél alsóbb kategóriás motort ami nem fogyaszt sokat!

Ez az én szerény véleményem a témáról!
Igen ezt cseréltem a Buenra Crazy-vel és még tescos kinder csomagolást is ad hozzá.Szóval ez már az ő gépe lényegében.
persze h ismerem.
ide-áll-is-abb. Ide ("ide") jött vki, megállt ("áll") - de nem csak itt ("is") és ezt halmozottan tette, innen a fokozás. ("abb")
és ha sportlégszűrő van benne akkor is 18ezer?és ha hajabusába teszek r1 kuplungot attol jobban fordul?
Csak, hogy megkapd az infót túratempó:5 lityi átlag 6.5 veretve nekem 9-től többet nem evett a 2002-es de Zemáék a 14-et biztos benyeletik az új gépekkel....
wr 450em volt..Nah mind1. Köszi azért srácok..
szar,mert nincs benne az index a tükörben,és nincs egykerekező gomb sem!
én motoros hátipermetezőt vettem mert a strandpapucs után(nekem is az volt)az a legideállisabb!(ismered a szo jelentését?)
de ezt cserélted egy kinder bueno-ra, nem?
Figyeljetek a busát és az r1-et is leveri az én gépem.Főleg mióta benne van a mode kapcsoló.Ja és ez helyetesíti a hajszárítót és a rotációs kapát is a színe miatt.
Pohi megölte a bulit...
szerintem hajszárítót!Mert a földet azzal is feltudod túrni de a kapával nehezen szárítasz hajat!Kérdezz bátran!
Van ám különbség nem kicsi a két motor között. Az R1 szép akármelyik évjáratot nézzük a busa csúnya akármelyik évjáratot nézzük. Japán mindkettő szerintem szervízigény ugyanaz, 6000-enként olajcsere szűrővel, 18000-enként levegőszűrőcsere, a lánc mindkettőn a csuklódtól függ, de a 2002-es R1-em 30.000 km-nél még a gyári lánccal futott eladáskor és nem igen volt utánállítva 2 alkalomnál többször akkor is csak pár hajszálnyit 530-as DID lánc nagyon erős, a busán nem tudom milyen van..... kanyarvadászkodni is jobb r1-el szerintem, de busán még nem ültem...a méretéből gondolom, hogy nem annyira mint az r1......

Egyébként elég messze áll egymástól a két gép véletlenül sem 1 jategórai...miért pont ez a 2-ő?
Lehet ilyen napom, nem?
De hogy mindegyik....?
de ha ezeket így tudod akkor minek kérdezted?
A Te gépedről szeretnék érdeklődeni.

Minden érdekel,menettulajdonság,fogyasztás,szervizigény,...
minden

?
Srácok, tud vki segíteni?
Hajszárítót vegyek holnap, vagy rotációs kapát? Melyik jobb, melyik fogyaszt kevesebbet? Mind a kettő tetszik, nem tudok dönteni. Előtte strandpapucsom volt, az jó volt, de másra vágyom.
A k...a életbe.
2000km van a gépbe,még 1245 és vehetek egy relét.