Nem az nem kell cserélni elég mosni és afújni olajjal amből ha sokat fújsz kevesebb levegő jut át ha keveset akkor több por.....én a gyárival meg voltam elégedve 6000-enként kiporszívóztam
2 különböző stílust képvisel a 2 motor!
Az YZF-R1 a kanyarvadász!
A hayabusa pedig 300++ túrázás stb!
Pályán nem előnyös a nagy tömege miatt és a busa alkata miatt sem!Az R1 keskeny kecses erőteljes pályagép,de ha kell akkor kegyetlenül kivégez mint a halyabusa az 1300 ccm-ével!
Nem tudom,hogy melyik motor mit tud!
Te tudod hol szeretnél motorozni,és hogyan!
A fogyasztás miatt pedig azért baszogatnak,ha már van pénzed megvenni egy ilyen gépet akkor fenntartani is legyen!
Ha nincs vegyél alsóbb kategóriás motort ami nem fogyaszt sokat!
Csak, hogy megkapd az infót túratempó:5 lityi átlag 6.5 veretve nekem 9-től többet nem evett a 2002-es de Zemáék a 14-et biztos benyeletik az új gépekkel....
Figyeljetek a busát és az r1-et is leveri az én gépem.Főleg mióta benne van a mode kapcsoló.Ja és ez helyetesíti a hajszárítót és a rotációs kapát is a színe miatt.
Van ám különbség nem kicsi a két motor között. Az R1 szép akármelyik évjáratot nézzük a busa csúnya akármelyik évjáratot nézzük. Japán mindkettő szerintem szervízigény ugyanaz, 6000-enként olajcsere szűrővel, 18000-enként levegőszűrőcsere, a lánc mindkettőn a csuklódtól függ, de a 2002-es R1-em 30.000 km-nél még a gyári lánccal futott eladáskor és nem igen volt utánállítva 2 alkalomnál többször akkor is csak pár hajszálnyit 530-as DID lánc nagyon erős, a busán nem tudom milyen van..... kanyarvadászkodni is jobb r1-el szerintem, de busán még nem ültem...a méretéből gondolom, hogy nem annyira mint az r1......
Egyébként elég messze áll egymástól a két gép véletlenül sem 1 jategórai...miért pont ez a 2-ő?
Srácok, tud vki segíteni?
Hajszárítót vegyek holnap, vagy rotációs kapát? Melyik jobb, melyik fogyaszt kevesebbet? Mind a kettő tetszik, nem tudok dönteni. Előtte strandpapucsom volt, az jó volt, de másra vágyom.
ha piros akkor jobban fordul, ha fekete akkor szarabbul.
Az YZF-R1 a kanyarvadász!
A hayabusa pedig 300++ túrázás stb!
Pályán nem előnyös a nagy tömege miatt és a busa alkata miatt sem!Az R1 keskeny kecses erőteljes pályagép,de ha kell akkor kegyetlenül kivégez mint a halyabusa az 1300 ccm-ével!
Nem tudom,hogy melyik motor mit tud!
Te tudod hol szeretnél motorozni,és hogyan!
A fogyasztás miatt pedig azért baszogatnak,ha már van pénzed megvenni egy ilyen gépet akkor fenntartani is legyen!
Ha nincs vegyél alsóbb kategóriás motort ami nem fogyaszt sokat!
Ez az én szerény véleményem a témáról!
ide-áll-is-abb. Ide ("ide") jött vki, megállt ("áll") - de nem csak itt ("is") és ezt halmozottan tette, innen a fokozás. ("abb")
Egyébként elég messze áll egymástól a két gép véletlenül sem 1 jategórai...miért pont ez a 2-ő?
De hogy mindegyik....?
Minden érdekel,menettulajdonság,fogyasztás,szervizigény,...
minden
?
Hajszárítót vegyek holnap, vagy rotációs kapát? Melyik jobb, melyik fogyaszt kevesebbet? Mind a kettő tetszik, nem tudok dönteni. Előtte strandpapucsom volt, az jó volt, de másra vágyom.
2000km van a gépbe,még 1245 és vehetek egy relét.