Nem kell a gagyi duma. A Félsvédnek vagy 6 hónapja áll a Ducatija. A szokásos. Leállt az egyik henger és az elektronika csere kb. a motor árának 1/3-ba kerül. Vagy féltucat hasonló esetről tudok elsőkézből. Pl. 3db 749-esről aminek leállt az egyik hengere és fél milliós tétel volt a javítás.
Arról a fasza kis 1098-ról nem is beszélve ami a Motorrad 25000-es tesztjét törött hajtókarral fejezte be.
Előbb vennék Yamahát mint Ducatit.
Épp a tavalyi mátrás akcióban büntette meg kolléga a 999-es ducatis srácot, aki előttünk fulladt le, rendszámtábla hátizsákban és egyéb problémák miatt.....szóval szuper gépek ezek......aztán szegény srác tolta szépen a közeli község irányába....
Úgy látom értesz hozzá. Elmondanád mennyi a 10.000-es szervíz díja egy 1098-asnak? Én azt hallottam 100.000 Ft, mert szelepet kell állítgatni vagy cserélni mivel nagyon ki van hegyezve..... Mennyivel tud többet egy japántól? Szerintem semmivel Az igaz, hogy szép, ez elől nem zárkózom el.....de nem egyedüli szépség a motorkerékpárok között....
Baromarcú! Ezt az ovis dumát honnét szedted? Józsitól hallottad,akinek a pista haverjának az ükköreganyja mesélte? Nézzél már körül, olvass utána kicsit ,esetleg kérdezz meg egy ducatist már a szerviz/alkatrészárakról,aztán jártasd a mocskos pofád! A motort,élményt meg kell fizetni. Tudod azt,amit a szaros, japán tömegmocskok soha nem nyújtanak. Az ócska erregyeddel az élen
ugy csiripeltek a madarak a nemzeti bankba embereket vesznek fel.valoszinü megbeszelhetö veluk hogy A6os cegauto helyett inkabb adjanak 1098ast-söt 1198ast.adofizetöknek ugy sem tünik fel ,senki nem latja a hianyt......
Elfogadnám, de nem adnék ki pénzt rá... Azért, hogy vitrinben tartsam, mert a szervízszámla az egekben, az alkatrészek meg valahol másik bolygón landolnak... Esssélytelen!
Arról a fasza kis 1098-ról nem is beszélve ami a Motorrad 25000-es tesztjét törött hajtókarral fejezte be.
Előbb vennék Yamahát mint Ducatit.