Na nem vagyok a nagy pályázos,cak azért kérdem mert egy srás árul egy garnitúra dunlop d209 gp t.És a hátso ilyen 190/60 as .Na most ne adjak már ki potyára pénzt ha nem is joo.
én nem is hallottam még iylen méretet.
s valamiért nekem az rémlik, hogy a 190/50-nek nagyobb a futófelülete (kanyarban), mint az 190/55-nek.
tán valamelyik michelin tesztnél.
Ez a próba szerencse kategória, néhány motornál beleér a lengővillába, némelyiknél nem.
Nem sok előnye van a /60-asnak, hacsak nem az a problémád, hogy a kanyarból kigyorsítva nincs elég tapadásod a pályán...
Sokszor voltam autóval, motorral még csak 2005. augusztusban, vannak képeim . A névjegykártyámon belül van egy kép egy sv1000s-ről és rőlam az pont akkor készül mikor odafelé mentünk.
Olyan kérdésem lenne, ha van itt közünk yamaha szervízben dolgozó, hogy ha az általam megvett használt R1 (12970 km) szervízkönyve nem volt vezetve, akkor ha én beviszem a szervízbe (olajcsere, átvizsgálás) akkor kérhetek e újat? Tehát, hogy mostantól vezetném a szervízkönyvet. Ha viszek olajat akkor mennyibe kerül a szervíz költsége (átvizsgálás+olajszűrő és a csere)? Csak úgy kb.
Ahha! Te azt hitted hogy én a szinti olajat ajánlanám a Yamahába. Pedig nem!
Csak a szervízfőnök magyarázatát, tartottam különösnek.
Egyébként én is 20w-50-es ásványit használok a Zongorámba.
nekem tökmindegy ki mit rak bele.
én motoromban már prolong is volt. ugyanúgy nem éreztem semmit, mint azelőtt.
főleg, hogy én 3 max 4 ezrenként cserélem az olajat meg a szűrót.
így mindenki azt csinál amit akar.
Akkor mondjuk az ellenpéldát: a 6000-et forgó kicsikocsikba, mér raknak szintit?
A fordulatszámnak semmi köze ahhoz, hogy ásványit vagy szintit kelljen-e használni.
Az is igaz, hogy 2 futam után dobják a motort, csak gondolj bele mennyivel nagyobb a fajlagos terhelése annak a motornak és olajnak, mint a te utcai mocidnak. Na?
s valamiért nekem az rémlik, hogy a 190/50-nek nagyobb a futófelülete (kanyarban), mint az 190/55-nek.
tán valamelyik michelin tesztnél.
na keresek...
Ez azért nyomós érv !
Nem sok előnye van a /60-asnak, hacsak nem az a problémád, hogy a kanyarból kigyorsítva nincs elég tapadásod a pályán...
Sokszor voltam autóval, motorral még csak 2005. augusztusban, vannak képeim . A névjegykártyámon belül van egy kép egy sv1000s-ről és rőlam az pont akkor készül mikor odafelé mentünk.
Te jársz Kunmadarasra?
Én is már lassan 3éve!
Mikor voltál?
Jössz május elsején?
Most május 1.-én voltál?
Vannak képeid vagy videód?
Itt nézted már a versenyidomot? 40.000 Ft a fej, has, farok idom + a sárvédő.
ennyit éppen megérhet.
de én nem venném meg ennyiért.
LX
Olyan kérdésem lenne, ha van itt közünk yamaha szervízben dolgozó, hogy ha az általam megvett használt R1 (12970 km) szervízkönyve nem volt vezetve, akkor ha én beviszem a szervízbe (olajcsere, átvizsgálás) akkor kérhetek e újat? Tehát, hogy mostantól vezetném a szervízkönyvet. Ha viszek olajat akkor mennyibe kerül a szervíz költsége (átvizsgálás+olajszűrő és a csere)? Csak úgy kb.
Előre is köszi, holnap este leszek.....
Évjárat: 2005 Megye: Veszprém
Ára: 1 700 000 Ft Feladás dátuma: 2006.02.01.
Telefon: 06 20 9748 022
Tuladonostol elado.
Csak a szervízfőnök magyarázatát, tartottam különösnek.
Egyébként én is 20w-50-es ásványit használok a Zongorámba.
abba is felesleges! :o))
nekem tökmindegy ki mit rak bele.
én motoromban már prolong is volt. ugyanúgy nem éreztem semmit, mint azelőtt.
főleg, hogy én 3 max 4 ezrenként cserélem az olajat meg a szűrót.
így mindenki azt csinál amit akar.
A fordulatszámnak semmi köze ahhoz, hogy ásványit vagy szintit kelljen-e használni.
Az is igaz, hogy 2 futam után dobják a motort, csak gondolj bele mennyivel nagyobb a fajlagos terhelése annak a motornak és olajnak, mint a te utcai mocidnak. Na?
és ott a motort is cserélik 2 futam után!