Persze, az szigeteletlen hullámpala tető egyrétegű üvegezett ablakkal és elég sok réssel a falon. (csoda is lenne ha melegebb lenne benne mint kint)
Ahol a pözsó áll az beton lapostető szigetelés nélkül, ablak nincs, a fal pedig sima salakblokk, a garázsajtó alatt pedig itt-ott rések vannak és jön be a hideg.
Ahol a virágok vannak ott kb. ugyanez van, de nagyobb a légtér + egyrétegű üveg a vékony lemezajtón. Itt a kazán és az olajradiátor most is +8-10°C körül tartja a légteret.
Szóval erőteljes szigetelés lesz mindenhol. (falak+mennyezet és normális nyílászárók)
Jelenlegi mérés:
-kint: -11°C (olcsó kerek spirálcsöves hőmérő az ablakban)
-pözsónál: -3°C (a leg pengébb cucc, -37 / +52°C ipari higanyos)
-műhelyben: -7°C ( sima alkoholos szobai hőmérő -10°C-ig)
Reggel megint megnézem, este ha megjövök beírom.
Jól emlékszel, ez így van. (nem volt gy.k sem)
Itt a "villamos rendszere gy.k nincs / igénytelen tahó" arra vonatkozik aki levagdalta szinte az összes vezetéket (a lámpához két kék TÖMÖR réz vezeték van bekötve) a kormánykapcsolóról tőben lecsípték az összes (3) vezetékeket.
Amikor én Simsonoztam, az 51N-ben (kizárólag kékben) nem volt se index, se akku, sőt sztem még gyújtás kapcsoló se (erre nem emléxem pontosan) A "B"-ben voltak ezek, azokat lehetett rendszámozni is.
http://youtu.be/Okf283Ct-NY