Fényezés esetén én csinálnék képeket, hogy milyen, mekkora sérülés volt. ha ezért nem veszi meg valaki, akkor az ilyen ember bármilyen gyalázatos dologra képes, nem kell vele üzletet kötni... Ha komoly, és szép/jó autóm lenne én biztosan ezt választanám.
Ha el akarod kerülni a festést, akkor el kéne vinni egy "jégkár javítás fényezés nélkül" szakemberhez, a legnagyobb eséllyel Ő megoldja, hogy elfogadható legyen. Ha korrekt ,akkor azt is megmondja, hogy nem érdemes nekiállni.
Nem a kívülről ragasztós kihúzós, hanem a belülről nyomkodós technikával dolgozó lenne jó, bár többnyire hétpecsétes titokként őrzik a technikáját.(bár a youtube tele van ilyen videókkal...)
Én a végére hagynám azt, hogy megoldom magam... Azt is jó lenne tudni, hogy a lemez másik felén van-e esetleg valami merevítés ami útban lehet..
Kicsifinomapró ütésekkel és nem túl éles közdarabot használnék... de mint az igazi sebész aki mindig vágni akar, én mindig festenék
De ha a mostani saját autóinkon lenne ilyen hiba simán így hagynám...
Gondoltam, belülről ki lehet finoman ütni, mert így kb. 10 méterről láccik... a festés nem ment le. Szakember gondolom, kiütné, lecsiszolná, kiglettelné, és telibe fújná az ajtót - ezt akarnám elkerülni, mert eladáskor 1ből betámadnak, hogy sérült volt az autó... inkább láccon meg kicsit.
Na úgy tűnik, itt senkivel nem történik semmi... összes FZR eladva, elbontva Akkor más téma: lehet ezt otthon javítani? Autóm oldala, első ajtó, valszeg bebaxta egy kő (parkolt Pécsett egy forgalmas út szélén) Pont itt van a lemezben egy él, nagyon erős emiatt, szóval jó nagy erő érte, 15 centivel fentebb oldalablak lett volna...
Langy esőben, tömör ködben, hót részegen mély gödörben, Szilveszternek nehéz napján, négykézláb az árok partján, átölelem a világot, Boldog Új Évet Kívánok!
http://youtu.be/AxKspRTzowo