Üdv!
Ujra itt vagyok az fzr-emmel.
Nekem allt a motor sokat es utana nem akart rendesen menni.
Ott tartottunk hogy ki kellene rendesen pucolni a karbikat. na mar 4x szedtem le es pucoltam at. (meg mindig nem ultrahangosan...)
Ugyanaz a helyzet.
Elmentem kiprobalni, alapjarat jo, de ahogy elindulok vele, terhelesnel dadog. vagy nem tudom hogy hogyan tudom leirni. Rangat.
Mivel nincs forgalombahelyezve, es reszben at van alakitva stuntra ezert csak egy nagy parkoloban tudom hasznalni idönkent.
Az a furcsa hogy motoroztam (kinlodtam) vele vagy fel orat es egyre jobb. Egyre kevesbe rangat. Na erre mondjon valamit valaki.... En mar az agyamat eldobtam.
Így átolvasva,mèg rajtam csodálkoztok,hogy a helyesírásom nem tökéletes közben egyes magyarországi magyarnak pedig olyan mintha csak kèt osztálya lenne mint a vonatnak.
Egyszer egy ilyesmire szintén ott a sárgán beírtam válaszként a hsz-t, szó szerint, csak hibátlanul. Erre többen is megkérdezték (köztük az eredeti mű szerzője is), hogy mért írtam be még1x?
én meg: "csak segítségként, hátha valaki nem beszél idegen nyelven" - erre megsértődtek, ki érti ezt?
Ez vezérlés és hangolás kérdése hogy melyik konstrukció hogy szerepel az adott tartományban.
Egyrészt arnié be sem melegedhetett rendesen ennyi idő alatt, másrészt könnyen lehet hogy nem a gyári áttétel van rajta hanem hosszabb.
Ujra itt vagyok az fzr-emmel.
Nekem allt a motor sokat es utana nem akart rendesen menni.
Ott tartottunk hogy ki kellene rendesen pucolni a karbikat. na mar 4x szedtem le es pucoltam at. (meg mindig nem ultrahangosan...)
Ugyanaz a helyzet.
Elmentem kiprobalni, alapjarat jo, de ahogy elindulok vele, terhelesnel dadog. vagy nem tudom hogy hogyan tudom leirni. Rangat.
Mivel nincs forgalombahelyezve, es reszben at van alakitva stuntra ezert csak egy nagy parkoloban tudom hasznalni idönkent.
Az a furcsa hogy motoroztam (kinlodtam) vele vagy fel orat es egyre jobb. Egyre kevesbe rangat. Na erre mondjon valamit valaki.... En mar az agyamat eldobtam.