A segítségeteket kérném. 250-es motorokat nézegetek. Múlt héten kipróbáltam egy "94-es Banditot, és nagyon meglepődtem, mert nagyon jól ment a kicsike. Összehasonlítási alapként a haverom FZR 400-a szolgál. Találtam a neten pár nagyon szimpi FZR 250-t, de mindegyik kb 200 km-re van tőlem, az időm pedig nem nagyon engedi, hogy egy próbaút kedvéért ennyit utazzak.
Másrészről azt hallottam, hogy a ZXR-ek sokkal jobbak, mint az FZR 250. Igaz ez?
Ami még nagyon tetszett a Banditban, hogy már alacsony fordulatszámon is meglepően jól ment. Dombnak felfelé!! És úgy vette az sebességeket, hogy "jah, már egyesben van?". Viszont 250-es szupersport motoron még nem ültem. Egy haverom mondta, hogy iszonyatosan kell pörgetni, hogy menjen. Igaz ez? Bár az ő R6-a után már lehet, hogy kicsit nagyok az elvárásai. :D Vagy nem is biztos, hogy jobban kell pörgetni, mint azt a Banditot?
Valamint még az érdekelne, hogy a hajlított kormányt Banditon ki lehet-e egyszerűen/olcsón cserélni csutka kormányra.
Mennyire igaz ...
De miért baj az hogy felmegy a pirosig és ott kapcsol be? Nem direkt találták ki a mérnökök hogy igy legyen ok? Ha nem lenne rajta hőfokmérő ahogy BENZIN szint jelzö sincs (DE MIÉRT NINCS ?!) amikor annak több értelme lenne... szal ha nem lenne rajta höfokmérő akkor nem kellene idegeskedni hogy hol kapcsol be...
Ez olyan mint a kocsimon is van olajnyomás mérő meg akksi töltöttség mérő is de minek? CSak hogy idegesitsen hogy u mintha nem igy szokott volna állni...biztos elromlott vagy kevés vagy...
de nem?
Igen,a kapcsoló elengedhetetlen kelléke az FZR-nek. Amugy sokat kibír,de jó az a kis pöcök mikor meleg a helyzet.Ez amolyan fzr betegség,mint az is hogy hirtelen gázadásnál kidobja a 2-es fokozatbol.Nade nem mindegyik.Nem rossz gépek ezek,gyengélye pedig mindennek van.
Én tegnap szedtem szét és ma rakom rá a kapcsolót, de sajna a kuplungom kinyúvadt . Na jó én nyírtam ki, ez az igazság . Szerintem belekerül 3 napba míg megcsinálom, úgyhogy róllam nem hallotok péntekig, mert nem lesz mesélnivalóm.
Aztán csak óvatosan addig! (ez nem közhely, vegyétek komolyan)
Nekem is addig megy fel... és ott kapcsol be a venti(egy darabig azthittem hogy nemjó a termosztát mert az elözö gazdi pesti és ö rászerelt egy helyes kis kapcsolót amivel kézileg is be lehet kapcsolni) aztán lenyomja kb félig illetve az alá egy kicst.
Gábor köszi szépen a segitséget. Kébzeld még 1 szer megállt kicsit vártam meg toltam is és a lejtön be is indult. Tul melegedett gondolom. Mondjuk ezt nem szabadna neki.Nem tom mi lehet a baja. Lehet megpróbálkozok Tátraival. kicsit drága lesz de járjon már a végére ennek a dolognak. Mégegyszer köszi a segitséget. Vagy ha tudsz 1 jó szerelöt itt a közelbe megköszönném. Üdv
Mármint sebességre mennyit vagy élettartamre gondolsz? Fene tudja... ahogy néha én használom nemsokat madmaxkörök burnout-os elindulások a kereszteződésben...
De amugy ezt még meghatározza hogy milyen gumid van (puha/tapadós stb...)és mennyire vagy májer ahogy arról a májercsikos topicban sokat megtudhatsz(ahogy énis tettem).De egy jó gumival...hát... sztem 1-1.5 idényt ki lehet birni simán.Nameg ahogy az idö áll elég gyakran esik tehát akár 2 idényt is.De ha gyakran megteszed a BP-London távot akkor lehet nem lesz hosszuéletü.Amugy sztem mindenképp érdemes egy jobban tapadó puhább ,kopósabb gumit venni mert a javitás valószinü többe lesz ha eldobod a kanyarban....
Amugy ami azt illeti nekem is csak tavaly nyáron lett meg a nagy vas de amugy bölcs vagyok kérdezz csak nyugodtan ,amit tudok arról szivesen beszélek.
A segítségeteket kérném. 250-es motorokat nézegetek. Múlt héten kipróbáltam egy "94-es Banditot, és nagyon meglepődtem, mert nagyon jól ment a kicsike. Összehasonlítási alapként a haverom FZR 400-a szolgál. Találtam a neten pár nagyon szimpi FZR 250-t, de mindegyik kb 200 km-re van tőlem, az időm pedig nem nagyon engedi, hogy egy próbaút kedvéért ennyit utazzak.
Másrészről azt hallottam, hogy a ZXR-ek sokkal jobbak, mint az FZR 250. Igaz ez?
Ami még nagyon tetszett a Banditban, hogy már alacsony fordulatszámon is meglepően jól ment. Dombnak felfelé!! És úgy vette az sebességeket, hogy "jah, már egyesben van?". Viszont 250-es szupersport motoron még nem ültem. Egy haverom mondta, hogy iszonyatosan kell pörgetni, hogy menjen. Igaz ez? Bár az ő R6-a után már lehet, hogy kicsit nagyok az elvárásai. :D Vagy nem is biztos, hogy jobban kell pörgetni, mint azt a Banditot?
Valamint még az érdekelne, hogy a hajlított kormányt Banditon ki lehet-e egyszerűen/olcsón cserélni csutka kormányra.
Előre is köszönöm!
R Ferenc
De miért baj az hogy felmegy a pirosig és ott kapcsol be? Nem direkt találták ki a mérnökök hogy igy legyen ok? Ha nem lenne rajta hőfokmérő ahogy BENZIN szint jelzö sincs (DE MIÉRT NINCS ?!) amikor annak több értelme lenne... szal ha nem lenne rajta höfokmérő akkor nem kellene idegeskedni hogy hol kapcsol be...
Ez olyan mint a kocsimon is van olajnyomás mérő meg akksi töltöttség mérő is de minek? CSak hogy idegesitsen hogy u mintha nem igy szokott volna állni...biztos elromlott vagy kevés vagy...
de nem?
Aztán csak óvatosan addig! (ez nem közhely, vegyétek komolyan)
a második tolásnál majd kikpöptem a tüdömet lehet gyenge vagyok amugy nincsen mit köszöni, ez természetes dolog.
Nekem ez lessz hátul:
De amugy ezt még meghatározza hogy milyen gumid van (puha/tapadós stb...)és mennyire vagy májer ahogy arról a májercsikos topicban sokat megtudhatsz(ahogy énis tettem).De egy jó gumival...hát... sztem 1-1.5 idényt ki lehet birni simán.Nameg ahogy az idö áll elég gyakran esik tehát akár 2 idényt is.De ha gyakran megteszed a BP-London távot akkor lehet nem lesz hosszuéletü.Amugy sztem mindenképp érdemes egy jobban tapadó puhább ,kopósabb gumit venni mert a javitás valószinü többe lesz ha eldobod a kanyarban....
Amugy ami azt illeti nekem is csak tavaly nyáron lett meg a nagy vas de amugy bölcs vagyok kérdezz csak nyugodtan ,amit tudok arról szivesen beszélek.