Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy milyen az FZR 500-as. Egy hozzáértő szerelő ismerősöm nem kifejezetten ajánlja - bár az 500-ast annyira ő sem ismeri - , mert nem tudja, milyenek rajta az alkatrészek. Félő, hogy nem egyeznek az FZR400-as, FZR600-as motorokéval. És ha valaki akármi pozitívat, negatívat tud erről a típusról, nagyon hálás lennék.
Gyere, a csatorna £24,ha vizen jossz az £30 ! Idefele+vissza
Nagy buli lenne az tuti.persze megertem,mert masok a kereseti viszonyok,en sem tudom mibe fog ez nekem kerulni uzemanyagba,vagy,hogy mennyivel szamoljak,mennyit kajal a gep.....
Ki kell hogy ábránditsalak annyira tapasztalt nemvagyok mert ha azt gondolnám hogy az vagyok lehet már nem élnék de amugy egy 120-150 es tempót sztem nyugodtan tudsz tartani ahol lehet.Én kb ennyivel járok ha nem városban közlekedek mert oda nemnagyon szeretem elövenni a mocit. Amugy énis akartam ilyen Trip-et kivitelezni de sajna nekem nincs rá zsém.Bár én ugy terveztem hogy a La Manche -csatornán keresztül megyek (már önmagában a Csatornán áthaladni is jólenne de elég húzos a kess amit elkérnek) szal én belevágnák bár lehet útközben 30x meg fogsz állni mert ittfáj ottfáj meg bukót kell majd pucolni,de azért nagy élmény lesz az tuti,és jól összeszoksz majd a gépállattal.
Mivel megneztem az "igazolvanyodat",gondolom sokat tudsz aFZR1000Genesis-rol.Szoval ha mar megy a szeker alattam mi az a sebesseg szerinted amit egy ilyen nagy tavon tartani tudok? ( London-Budapest)
Erdemes-e egyaltalan belevagni,mondjuk piszkosul szeretnem,es nehez lenne lebeszelned rola,de mint tapasztalt motorosnak azert van eselyed lebeszelni rola !?
Na mind 1. Csak tiszta para vagyok motorvásárlás előtt.
Nem szeretnék kifogni valami gagyit. Remélem nemsokára domborít alattam a soros
négy hengeres blokk, és dübörög szépen.
:( Ez esetben valakinek kell egy alig használt, megkímélt FZR 400???? Csak Supermotot kellett volna venni :((( Amúgy lehet valahogy segíteni ezen az olajzási dogon! Több olaj vagy külön olajzás vagy tényleg adjam el ha kerekezni akarok????? :S
Szevasztok! Csak annyit akarok kérdezni hogy az FZR alkalmas-e az egykerekezésre?????? Mert hallottam olyat hogy nem nagyon kap olajat egykerekezéskor! Ez igaz????
Bukón ne spórolj! Öreg, használt bukó sokat nem véd. Protektoros ruha is kötelező egy ekkora motorhoz.
Inkább bőrruha, mint cordura. Csizma, kesztyű szintén kell. Általános jó tanács, hogy aki motorvásárlásra adja fejét, először mindig a felszerelést szerezze be.
Koszonom FZR!
Bizom a legjobbakban,most nezegetek eppen motoros kiegeszitoket;buko,kesztyu,valami vizhatlan ruha.Ha valami jotanacs ilyen teren is akad szivesen veszem.
Bukok olyan £20-30 kozott hasznaltan (ujjonoan £140),itt a hasznaltaknak mar abszolut nincs aruk.
Csizmak is akadnak mar £30 korul.
Akinek kellenek motoros kiegeszitok,alkatreszek nezzen be az eBay-re (de az angolra!),biztosan a hazai araknal olcsobban talal.Ha a postazast az elado nem vallalaja kulfoldre,szoljatok szivesen segitek innet.
Udv mindenkinek : 0313
HY 0313! Igazad van a forgalmiban 235kg van de ez test folyadék nélküli tömeg! Úgyhogy tényleg Óvatosan mivel tényleg nehéznek fog tünni, meg nagyon meg tud indulni főleg 1. 2. sebességben! De gratulálok a géphez!
Ajanlom nezzetek el a neten az Angol e Bayre,mert osszevetettem a magyar TeszVesszel es oriasi arkulonbozetet latok foleg motoros kiegeszito szinten,arrol nem is beszelve,hogy a valasztek Gigantikus.Az alkatreszeket nem neztem,de velemenyem szerint ott is "bago" arak vannak,ha kell segitseg szoljatok,ha mar igy alakult
En nem viszem haza,mert itt kell nekem.En itt dolgozom Londonban,de tervezem,hogy ebben a honapban M.O-ra latogatok.
Jolesnek a tanacsaitok,mert elozoleg,megmondom oszinten csak ETZ-vel gyurtem.Azt mindenesetre jo tudni,hogy akkor a £770.-nem volt sok erte.
Megprobalok majd ovatos lenni,allitolag olyan 230kg korul van,igaz lenne,mert ezt modja a tulaj?
770 font-ért ajándék volt.
Esetleg egy kisbusszal nem tudod hazavinni?
Egyébként nem kell nagyon parázni a motortól, csak nem szabad kapkodni, és óvatosan a gázzal.
Nagyon figyelj, ha megállsz, vagy megfordulsz, mert nehéz a gép és könnyen fel lehet borítani.
Koszi Finlux,mostmar tisztaban vagyok vele,meredek lesz egy kicsit,de mit csinaljak,mar lefoglaltam,lehet,hogy jobban tettem volna ha kihagyom? De £770.-volt csak,igaz Juliusban muszakira megy.
Ha van lehetőséged, akkor egy kihalt úton próbálgasd egy kicsit az út elött. Felkapcsolni a sebességeket, féket próbálgatni, kapcsolókat megjegyezni, megfordulni az úton, tükröt használni stb.
Azzal remélem tisztában vagy, hogy ezeknél a motoroknál a hátsófék nem sokat lassít.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy milyen az FZR 500-as. Egy hozzáértő szerelő ismerősöm nem kifejezetten ajánlja - bár az 500-ast annyira ő sem ismeri - , mert nem tudja, milyenek rajta az alkatrészek. Félő, hogy nem egyeznek az FZR400-as, FZR600-as motorokéval. És ha valaki akármi pozitívat, negatívat tud erről a típusról, nagyon hálás lennék.
Előre is köszönöm!
Ezzel a motorral szemezek ugyanis.
Nagy buli lenne az tuti.persze megertem,mert masok a kereseti viszonyok,en sem tudom mibe fog ez nekem kerulni uzemanyagba,vagy,hogy mennyivel szamoljak,mennyit kajal a gep.....
Mivel megneztem az "igazolvanyodat",gondolom sokat tudsz aFZR1000Genesis-rol.Szoval ha mar megy a szeker alattam mi az a sebesseg szerinted amit egy ilyen nagy tavon tartani tudok? ( London-Budapest)
Erdemes-e egyaltalan belevagni,mondjuk piszkosul szeretnem,es nehez lenne lebeszelned rola,de mint tapasztalt motorosnak azert van eselyed lebeszelni rola !?
Varom valaszod,elore is koszi: 0313
Nem szeretnék kifogni valami gagyit. Remélem nemsokára domborít alattam a soros
négy hengeres blokk, és dübörög szépen.
42000km : 15 év = 2800km/év
ezt te elhiszed?
Volna egy kérdésem:
42000km sok egy 91-es FZR 400-asban?
Vagy a korához képest normális?
Sok sikert,ha postazassal van egyebbel gondotok lenne szoljatok!
Oke,vettem az adast felszerelesen nemszabad sporolni.
Koszi
Inkább bőrruha, mint cordura. Csizma, kesztyű szintén kell. Általános jó tanács, hogy aki motorvásárlásra adja fejét, először mindig a felszerelést szerezze be.
Bizom a legjobbakban,most nezegetek eppen motoros kiegeszitoket;buko,kesztyu,valami vizhatlan ruha.Ha valami jotanacs ilyen teren is akad szivesen veszem.
Bukok olyan £20-30 kozott hasznaltan (ujjonoan £140),itt a hasznaltaknak mar abszolut nincs aruk.
Csizmak is akadnak mar £30 korul.
Akinek kellenek motoros kiegeszitok,alkatreszek nezzen be az eBay-re (de az angolra!),biztosan a hazai araknal olcsobban talal.Ha a postazast az elado nem vallalaja kulfoldre,szoljatok szivesen segitek innet.
Udv mindenkinek : 0313
Ajanlom nezzetek el a neten az Angol e Bayre,mert osszevetettem a magyar TeszVesszel es oriasi arkulonbozetet latok foleg motoros kiegeszito szinten,arrol nem is beszelve,hogy a valasztek Gigantikus.Az alkatreszeket nem neztem,de velemenyem szerint ott is "bago" arak vannak,ha kell segitseg szoljatok,ha mar igy alakult
En nem viszem haza,mert itt kell nekem.En itt dolgozom Londonban,de tervezem,hogy ebben a honapban M.O-ra latogatok.
Jolesnek a tanacsaitok,mert elozoleg,megmondom oszinten csak ETZ-vel gyurtem.Azt mindenesetre jo tudni,hogy akkor a £770.-nem volt sok erte.
Megprobalok majd ovatos lenni,allitolag olyan 230kg korul van,igaz lenne,mert ezt modja a tulaj?
Esetleg egy kisbusszal nem tudod hazavinni?
Egyébként nem kell nagyon parázni a motortól, csak nem szabad kapkodni, és óvatosan a gázzal.
Nagyon figyelj, ha megállsz, vagy megfordulsz, mert nehéz a gép és könnyen fel lehet borítani.
Egyébként milyen motorral mentél már korábban?
Azzal remélem tisztában vagy, hogy ezeknél a motoroknál a hátsófék nem sokat lassít.