Koszonom a segitsegeteket,az igazsag az,hogy en Angliaban vagyok es itt is vettem arveresen az interneten ( e Bay ).Kiprobalni valoban nemtudtam,csak gyorsan lefoglalni,mert erre volt csak lehetosegem,mivel rengeteget licitaltak ra.Az eladas itt viszont itt talan valamivel korrektebb mint otthon,itt komolyan megutheti a bokajat az az elado a valotlant allit,marpedig az e Bayen errol a motorrol annyi rosszat irt a tulaj,hogy az elso tarcsat valoszinuleg vizsgara meg kell nezni,feltetelezem fellvallasodhatott?.
Viszont az eg vilagon mindent kicserelt(kiscereltek) rajta: Uj gumik,lanc,fogaskerek,garantalt 23000 miles.....rengeteg foto a serulesekrol is teljesen korrekten ( Serulesek:karcolasok kornak talan megfeleo) Sajnos muszaj egyedul elhoznom,nincs segitsegem,eloszor ulok nagygepen,hat.... 60 miles-rol kell elhoznom jovo het elejen.....
Hát nekem nagyobb vasam van de FZR -nél sok tipusbetegséget nemtudok mondani.A váltó az egy dolog de csatlakoznék az elöttem szoloho miszerint csak extrém fordulatokon nem kapcsol tökéletesen amugy nagyon pontos lágyan kapcsolható.
Hát szerintem arra figyelj oda hogy ne legyen agyonberhelve ha rálátsz a blokkra akkor megnézheted hogy a csavarok nincsenek e szétnyirbálva hogy nem csöpög e valahol.Ha jár a moci és ha hallod hogy a kuplungot ha behuzod akkor más lesz a motor hangja akkor lehet azis gázos.Gondolom a kék füstről nem kell mondanom semmit... A felnibe be van ütve hogy milyen évjárat ha esetleg kétségeid támadnának.Nem árt megnézni a láncot mennyire van megnyulva és a fogaskereket is mert ha nagyon éles akkor az + 30K-ba fog fájni mert ennyi kb a csere.
Figy ha látszik hogy szépen volt tartva vigyáztak rá akkor megveheted ha semmi extrémet nem észleltél...
FZR 400-ast szeretnék venni, nemsokára esedékes lessz a dolog.
91-92 évjáratban gondolkozok. Abban szeretnék segitséget kérni, hogy mire figyeljek
vásárlásnál? Akinek van meg van vele elégedve? Mennyit megy egy ilyen végre?
Olyasmit szeretnék mint Kantyi gépe. (Nagyon szép a bringa)
Ez hanyas évjárat?
Én úgy veszem ki a szavaidból, hogy már megvetted a motort, és neked kellene hazahozni.
Ha tudsz váltós motorral motorozni, akkor nem olyan nagy ördöngősség, de ha még nem mentél egy métert sem nagymotorral akkor inkább valaki más hozza el.
Egyébként meg óvatosan kell kezelni a gázt, főleg 1. 2. sebességben. A súlya meg fog lepni, mert nagyon nehéz lesz, főleg amíg el nem indulsz. Ne vagánykodj vele jó ideig, mert összetöröd magad!
Egyébként ki sem próbáltad a motort és úgy vetted meg?
2. sebesség fokozatot nem szarakszik, nem dobálja ki? Mert ez tipikus fzr betegség, és csak akkor jön elő, ha lenyelezed.
szia
vigyél magaddal egy szerelőt az a legbiztosabb ő úgy is többet hall a hangjából mint te. de ha nincs olyan ismerős akkor hallgasd meg h nem zörög e vagy csattog stb. láncot lánckereket, keress sérülésnyomokat, kérdezgesd h esett e vele, volt e törve mert az ilyen gépekkel általában már volt borulva és ha lehet próbáld is ki mondjuk úgy is jobbnak fogod érezni mint amivel mentél eddig.
én is hasonló cipőben jártam 2 hónapja vettem a gixxert
sok sikert
Csáó! Konkértan nem tudja valaki hogy 89-es 1000 hez Budapest környékén hol lehet venni első tárcsákat? neten néztem de az elég húzós...előre is köszi.
En lennek az igazi amator motoros,aki most vett egy FZR1000 Genesis-t,es kerdeznem,hogy mivel kb.1 het mulva megyek erte mire erdemes odafigyelni?
Nem volt meg ilyen nagy gepem,es kisse tartok tole,mindenfele jotanacsot szivesen vennek,elore is koszike!
Üdv. Én ugy csináltattam meg az átirást,hogy elvittem eredetvizsgára,10000körül volt azthiszem aztán ott helyben aláirtam a papirokat és ök intézték nekem az okmányirodát. Majd szóltak telefonon hogy kész az uj forgalmi. Én ezt du elintéztem. Ja még annyi hogy 2500ft ba került hogy ök intézték az egészet. Szóval én igy csináltam
Hy Az egész ott kezdődik, hogy elviszed eredetiség vizsgára. 1nap kb egy 10es körül! Majd berobogsz 1 okmány irodába és átiratod a nevedre Köbcentinként 20ft + illeték + biztosítás! Mindezt ugye postán fizeted be nehogy már gyorsan végezz! kb ennyi! 1nap! Egésznapos elfoglaltság úgy számolj! Hali
Ha jól tudom, akkor az átiratás durván 20 ezer( de ez köbcentitől is függ), + biztosítást kell kötni
és ha te csináltadod az eredetiségi vizsgát az még 12-14 ezer.
Helló mindeniki! :)
Ha veszek egy mocit, akkor az milyen "cécó"-val jár? Szval milyen papírokkal(átiratás stb) és mennyi pénzbe lenne??
Köszönöm ha valaki tudna ebben segíteni! Üdv!
FZR motorok terén járatos emberké(k)től kérdezném: mit kell megnézni egy 89-es FZR 400-ason vétel előtt? Típushiba, stb... A motorról már látatlanba elmondták, hogy kicsit füstöl, szelepszárszimmeringek cserére várnak... műszaki nincs, de fel van rá készítve... mennyit érhet ez a gép?Érdemes vele egyáltalán foglalkozni?
Koszonom a segitsegeteket,az igazsag az,hogy en Angliaban vagyok es itt is vettem arveresen az interneten ( e Bay ).Kiprobalni valoban nemtudtam,csak gyorsan lefoglalni,mert erre volt csak lehetosegem,mivel rengeteget licitaltak ra.Az eladas itt viszont itt talan valamivel korrektebb mint otthon,itt komolyan megutheti a bokajat az az elado a valotlant allit,marpedig az e Bayen errol a motorrol annyi rosszat irt a tulaj,hogy az elso tarcsat valoszinuleg vizsgara meg kell nezni,feltetelezem fellvallasodhatott?.
Viszont az eg vilagon mindent kicserelt(kiscereltek) rajta: Uj gumik,lanc,fogaskerek,garantalt 23000 miles.....rengeteg foto a serulesekrol is teljesen korrekten ( Serulesek:karcolasok kornak talan megfeleo) Sajnos muszaj egyedul elhoznom,nincs segitsegem,eloszor ulok nagygepen,hat.... 60 miles-rol kell elhoznom jovo het elejen.....