Ha csak nem padlógáznál váltogat fel egykeréken kuplung nélkül, olyan nagy baja nem lesz szerintem... Sokan váltanak kuplung nélkül felfele, ha jól eltalálod a fordulatot és helyesen kezeled a gázt akkor nem lesz belőle gáz :)
De azért mondjátok meg annak a havernak hogy lehet annyira gyorsan /nagyon :) /váltani kuplunggal is váltani mint kuplung nélkül /legalábbis nekem semmivel nem gyorsabb nélküle.../
Ma délután kölcsönadtam a gépem egy havernak... aztán feltűnt, hogy lehetetlenül gyorsan vált (2 éve nem motorozott), mire rákérdeztem miért? Azt mondta ő felfelé váltásoknál NEM használ kuplungot.
Namost a kérdés a következő (azon túl, hogy lehet-e ilyet): Mennyire rossz ez a váltómnak rendszeres használat esetén, vagy alkalmanként?
A tesómmal átalakítottunk egy kispolszkit (kép) Gokart-tá(vád:no rendszán, no forgalmi), hogy a közeli erdőben és ártéren rallizunk. Namost a sajó nagyon kijött és azon tanakodtunk a gáton (vád:gáthajtás), hogy vissza kéne menni, amikor beállt mögénk a kocsijával. A rendőr egyedül volt ráadásul a gát nem az ő "körzete", mert nem közút az erdő meg magánterület, de csak úgy lehet odajutni, ha 400 méternyi közutat igénybe veszünk és ezt fogta ránk pontosabban rám, mert tesóm meg a barátnőm is velem volt,de én vezettem.
A rendőr az a fajta aki, a saját apját is megbüntette a szomszéd faluban.
habár nem FZR, én a volt apriliámmal próbálgattam az elsőkerekezést.. Ha lett volna még alkalmam gyakorolni biztos jobban ment volna. Fémfékcső volt rajta, így azért megyegetett valamennyire. Egyszer sikerült 2személyjel 130körül felemelnem a seggét a motornak féktávon, aztán csak kb. 40nél raktam le... De ez nem szándékos elsőkerék volt csak nagyon nagyot fékeztem :D
Feldobhatnánk valami témát, mert kicsit pang a fórum. Tud valaki közülletek első/hátsó kerekezni?
Képzeljétek tegnap előtt megbüntetett EGY (1) rendőr, mert szerinte szabálytalan voltam 50000Ft -ra . És ez nem április 1. tréfa, sajnos komoly!
De nem motorral voltam szóval offtopic, de gondoltam tanúságos: Rendőrtől soha ne várj megértést.
Hát az a helyzet hogy nem én csinálom hanem a szerelö. Amugy most megy majd müszakira is meghát gumicsere elöl nem tudom mikor lesz kész de a jövö héten már biztosan. Azután összehozhatunk 1 talit és gurulhatunk . Te mióta motorozol? Mikor vetted a gépet?
Szia. Nem tudom hogy ez a gyári kipufogó e ami rajta van de küldök képet róla, a kibelezéshez nem tudok hozzászólni. Jó ötlet valamikor talizhatnánk persze csak akkor ha kész a motorom,és elmehetnénk v.hova,tavaly is egyedül gurultam. üdv
Kössz a véleményt. Neketek mennyibe volt 1l olaj mondjuk 20W50-es mert én tudtam szerezni (kicsit elkapkodtam) Castrolt 2600Ft-ért/1l és szerintem ez még elfogatható. Most már mindenképpen kipróbálom vele a gépet és majd meglátom mennyit eszik. Aztán az eredményt megosztom veletek is elrettentésül vagy kitudja . Az az igazság, hogy nincs összehasonlítási alapom, de ha zabálja az R4-et akkor úgyis vennem kell ásványiolajat és akkor lesz.
FZR400 (Zolinak) üzenem, hogy a 400-asok 52-től 60 lóerőig mozognak (37kW-42kW)ÁLTALÁBAN, de ha tudnál mondani évjáratot, pontosabban meg tudnám mondani ;)
hello kantyi
neked milyen kipufogod van? vag ynetán a gyári?
azon gondolkozom kikénne belezni. szerinted érdemes?
valamikor összefuthatnánk ha van kedved, elmegyünk valamerre.
nagyon nem érdemes eltérni a gyári gumimérettől, mert drasztikusan romohat a motor viselkedése, kanyar arodási tulajdonsága. R4-et feleslege belerakni, mert zabálni fogja azt a drága olajat. 15w-50, 20w-50 ásványi, max félszinttetikus olaj kell bele.
Ha már szóba került a gumi téma nekem MICHLEIN van elől 120/60-as és METZELLER hátul 130/80, de mind két gumi csontig kopva Mekkora férne fel hátra? Mert ha már úgyis cserélem, nézzen ki jól :)
Egy "91-es 600-asom van (Kicsit átalakítva+motortuning).
Ja és használt már valaki közülletek CASTROL R4 Superbike olajat,ha igen véleményezné is. Köszönöm!
Mitho-nak üzenem: Nézzen utána a NAGYVAS weblapján, ott biztosan megtalál mindent!
sajna az én motoromat korrán reggel egy bebaszott faszi alaposan elintézte.
így sajna eltolodik a közös motorozás.