Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva kanyti.
sajna az én motoromat korrán reggel egy bebaszott faszi alaposan elintézte.
így sajna eltolodik a közös motorozás.
Gábor 77. Kész lett a motorom, ha a hétvégén van kedved gurulhatunk 1et irj és egyeztetünk. Üdv minden motorosnak.
Ha csak nem padlógáznál váltogat fel egykeréken kuplung nélkül, olyan nagy baja nem lesz szerintem... Sokan váltanak kuplung nélkül felfele, ha jól eltalálod a fordulatot és helyesen kezeled a gázt akkor nem lesz belőle gáz :)

De azért mondjátok meg annak a havernak hogy lehet annyira gyorsan /nagyon :) /váltani kuplunggal is váltani mint kuplung nélkül /legalábbis nekem semmivel nem gyorsabb nélküle.../
Bocs az OFFTOPICÉRT, de kantyi kérdezte.

Ma délután kölcsönadtam a gépem egy havernak... aztán feltűnt, hogy lehetetlenül gyorsan vált (2 éve nem motorozott), mire rákérdeztem miért? Azt mondta ő felfelé váltásoknál NEM használ kuplungot.
Namost a kérdés a következő (azon túl, hogy lehet-e ilyet): Mennyire rossz ez a váltómnak rendszeres használat esetén, vagy alkalmanként?
Szevasztok!

A tesómmal átalakítottunk egy kispolszkit (kép) Gokart-tá(vád:no rendszán, no forgalmi), hogy a közeli erdőben és ártéren rallizunk. Namost a sajó nagyon kijött és azon tanakodtunk a gáton (vád:gáthajtás), hogy vissza kéne menni, amikor beállt mögénk a kocsijával. A rendőr egyedül volt ráadásul a gát nem az ő "körzete", mert nem közút az erdő meg magánterület, de csak úgy lehet odajutni, ha 400 méternyi közutat igénybe veszünk és ezt fogta ránk pontosabban rám, mert tesóm meg a barátnőm is velem volt,de én vezettem.
A rendőr az a fajta aki, a saját apját is megbüntette a szomszéd faluban.
habár nem FZR, én a volt apriliámmal próbálgattam az elsőkerekezést.. Ha lett volna még alkalmam gyakorolni biztos jobban ment volna. Fémfékcső volt rajta, így azért megyegetett valamennyire. Egyszer sikerült 2személyjel 130körül felemelnem a seggét a motornak féktávon, aztán csak kb. 40nél raktam le... De ez nem szándékos elsőkerék volt csak nagyon nagyot fékeztem :D
Szia. Én még nem próbáltam a kerekezést csak régen még a simoval. A rendör mit mondott,miért büntetett? Elég sok az az 50ezer.
Hello FZR-esek. Mondhatnám jó reggelt .

Feldobhatnánk valami témát, mert kicsit pang a fórum. Tud valaki közülletek első/hátsó kerekezni?
Képzeljétek tegnap előtt megbüntetett EGY (1) rendőr, mert szerinte szabálytalan voltam 50000Ft -ra . És ez nem április 1. tréfa, sajnos komoly!

De nem motorral voltam szóval offtopic, de gondoltam tanúságos: Rendőrtől soha ne várj megértést.
én ez a gépet tavaly vettem kb ilyenkor és a jogsit is ezzel tettem le öcsémel. tavaly juniusra lett meg a jogsim.jóval elötte meg kismotoral nyomtam
ugya komolyabb egy éve. a yamahahát most vettem ferbuárban, ezelött egy suzuki rg 125-et nyomtam.
te mióta?
ja meghát olajcsere uj gyertyát kapott meg a fékek se voltak igazán jók szóval most felkésziti a szerelö a müszakira
Hát az a helyzet hogy nem én csinálom hanem a szerelö. Amugy most megy majd müszakira is meghát gumicsere elöl nem tudom mikor lesz kész de a jövö héten már biztosan. Azután összehozhatunk 1 talit és gurulhatunk . Te mióta motorozol? Mikor vetted a gépet?
Az enyémen 160 as gumi van az olaj elf 20w-50 ásványi olaj az ára azthiszem 1800ft volt litere.
benne vagyok. mikor lesz kész a moci?
mijót csinálsz rajta?
Szia. Nem tudom hogy ez a gyári kipufogó e ami rajta van de küldök képet róla, a kibelezéshez nem tudok hozzászólni. Jó ötlet valamikor talizhatnánk persze csak akkor ha kész a motorom,és elmehetnénk v.hova,tavaly is egyedül gurultam. üdv
én fzr 400-om 64 le
2000 ft volt litere
Kössz a véleményt. Neketek mennyibe volt 1l olaj mondjuk 20W50-es mert én tudtam szerezni (kicsit elkapkodtam) Castrolt 2600Ft-ért/1l és szerintem ez még elfogatható. Most már mindenképpen kipróbálom vele a gépet és majd meglátom mennyit eszik. Aztán az eredményt megosztom veletek is elrettentésül vagy kitudja . Az az igazság, hogy nincs összehasonlítási alapom, de ha zabálja az R4-et akkor úgyis vennem kell ásványiolajat és akkor lesz.

FZR400 (Zolinak) üzenem, hogy a 400-asok 52-től 60 lóerőig mozognak (37kW-42kW)ÁLTALÁBAN, de ha tudnál mondani évjáratot, pontosabban meg tudnám mondani ;)
hello kantyi
neked milyen kipufogod van? vag ynetán a gyári?
azon gondolkozom kikénne belezni. szerinted érdemes?
valamikor összefuthatnánk ha van kedved, elmegyünk valamerre.
hello nekem 150-es van benne.
az olaj meg dx ratio 20W50 ásványi.
hát ennyit tudtam segiteni, talán 160-ig tudod rakni a gumit.
nagyon nem érdemes eltérni a gyári gumimérettől, mert drasztikusan romohat a motor viselkedése, kanyar arodási tulajdonsága. R4-et feleslege belerakni, mert zabálni fogja azt a drága olajat. 15w-50, 20w-50 ásványi, max félszinttetikus olaj kell bele.
köszi bandi majd utánanézek
Sziasztok!

Ha már szóba került a gumi téma nekem MICHLEIN van elől 120/60-as és METZELLER hátul 130/80, de mind két gumi csontig kopva Mekkora férne fel hátra? Mert ha már úgyis cserélem, nézzen ki jól :)
Egy "91-es 600-asom van (Kicsit átalakítva+motortuning).

Ja és használt már valaki közülletek CASTROL R4 Superbike olajat,ha igen véleményezné is. Köszönöm!

Mitho-nak üzenem: Nézzen utána a NAGYVAS weblapján, ott biztosan megtalál mindent!
enyémen is metzeler van elöl hátul
Szevasztok Zoli vagyok
meg tudná nekem mondani valaki hogy a 400 as Fzr valójában Hány kw és hány lóerős?
Előre is köszi
Egy komáromi motoros