Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Számomra ez nem hihető hogy szándékosan úgy csinálják ne lehessen házilag javítani és drágább legyen a jármű... Ez valami urban legend lesz, össze esküvés elmélet nem szabad felülni az ilyeneknek ezeket ne kajáld be László.
Mert azt a paraszt otthon nem tudja megoldani és így lehet több pénzt kérni érte
Húst megmosni? Sütés előtt? Ugyan, ki hallott már ilyet?
Hát ez igaz - rajtam is csak narancssárga szokott lenni, mikor kitekerek a Tiszára Rózsaszín amúgy se - nem vagyok én homár
12 bar van nekem felírva de már nem emlékszem honnan jött ez az érték...
Mit tervezel, szétszedted a telót?
Hát, a Hexagon többé-kevésbé bevethető. (nem tudom mikorra hegesztődik meg a lábtartó konzol, nem örült nekem a lakatos kollégám)
Megvárjuk míg megjavítod
Gondolom üzemképes motorokkal rendelkezők előnyben.
Én benne vagyok.
Kéne valamit szervezni valamelyik hétvégére,egynaposat. Összeverődni valahol,dumálni egy jót,azt irány haza délután. Valakit érdekelne?
Ez is tetszik.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/v50/volvo_v50_2_0_d_momentum_136_le_megkimelt_allapot-16374747
Szép kis kocsi. Elfogadnám.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mercedes-benz/c_160/mercedes-benz_c_160_sportcoupe-17030115
Azt hittem a Red Baron csak Japán motorokat forgalmaz. Ezek szerint nem.

https://www.kepesmotor.hu/bmw-...
Köszi. Azért kérdeztem tőled, mert neked 2-3 éve felújította egy szerviz. Azt hittem, hogy akkor megkérdezted őket.
Köszönöm
A lényege az, hogy egy gázkeverék hőtágulása más, mint egy azonos tulajdonságú "egyfajta" gázé. A nitrogén a sűrűségéből kifolyólag kevésbé érzékeny a hőmérséklet változásra és
mint semleges gáz, nem tartalmaz oxidáló elemeket sem, amik a fém/gumi felületekkel reakcióba léphetnének. (a hélium lenne a legjobb, csak az egyrészt baromi drága, másrészt a "ritkasága" miatt még a gumicső anyagszerkezetén is képes átszivárogni és meglépni)
A levegővel pl. az a baj, hogy a simán kompresszorral/pumpával belenyomott légköri levegőnek oxigén és nedvességtartalma is van. (az oxigén nyomás hatására erősen felmelegszik)
Nem utolsó szempont, hogy a nitrogén az egyik legolcsóbb semleges gáz, palackból töltve teljesen száraz és tiszta.
Miért nitrogén kell bele?
Valahova felírtam majd megkeresem de hogy hol találtam rá már nem emlékszem. Valami ilyesmi érték mint amit ábrus írt.
Mikor az első kísérletnél kifúrtam a gázteret és megcsináltam szelepesre, egy kicsi szisszenéssel távozott a gáz, semmi extra. Aztán felnyomtam 5 bárra nitrogénnel...... semmi, löttyedt fos volt. 10 bár...ugyanaz. 20 bár..valami van de még mindig összeesik terhelésre. 30 bárig volt jó reduktorom, azzal jó lett, de később utána járva meglett, hogy 35 bár NITROGÉN nyomás van bennük.
A GTR központi rugója viszont valahogy másképp van kialakítva/méretezve, ugyanis levegővel 0,5-4 bár között lehet állítani a keménységét. (és egy szeleppel az olaj csillapítását 4 fokozatban)
34-35 bár.
Azt nem tudod Csövi, hogy az FZR-nek mennyire van gyárilag felnyomva a hátsó gátlója?
De szép ezt látni,magyar az élen.
http://youtu.be/e_yAxlX5tRY
Walter Attila összetett első a Giro-n. Rózsaszín trikó még nem volt magyar kerékpároson.
Ez már újhullámos , elöl tárcsafékes :) utolsó előtti px széria.. 2000