Hát aktívnak nem mondanám, bár az előző pár hónaphoz képest most tomboló vulkán.
Szentesen él egy igazi profi, akinek 1000 exupja volt és tökéletesen meg tudná válaszolni minden kérdésedet. Viszont amíg ideér, én megpróbálom helyettesíteni.
1: gyárilag 10w30 vagy 20w40-es olajat írnak elő hőmérséklettől függően, de aztán hogy ki mit hall, javasol, vall, tapasztal, tesz bele azt rábíznám másokra. (ezek megdönthetetlen dolgok, felesleges kiállni mellettük/küzdeni ellenük)
2: szűrőket, fékbetétet, kuplungot és hasonlókat bármelyik itthoni motorosboltból meg lehet rendelni, én többnyire a Nagyvasból vagy néha a Pink Motorstól veszem. Ha plexi, féktárcsa, blokk tömítések, gumialkatrészek vagy ilyesmi drágább dolog kell, akkor célszerű szétnézni az ebay-en is, sokszor van jobb áron mint itthon megvéve.
Sziasztok
Látom elég aktív a fórum
Most jutottam hozzá egy Fzr 1000 Exup-hoz, 91-es évjárat
Lenne pár kérdésem
1: gyárilag 10w40 olajat ír a könyve de egyre többet látom a 20w50et hogy a tapasztal emberek inkább azt ajánlják. Esetleg a 15w jó lehet e?
2: honnan érdemes alkatrészt rendelni?
Akár olajszűrő, levegő szűrő, féktárcsa, plexi?
Egyenlőre ennyi.
Köszi előre is
Üdv: Zsolt
A rossz hír hogy a blokkot teljesen szét kell hozzá szedni.
Maga a "felújítás" nem egy nagy valami, 3 henger alakú keményfém görgő fut (utolsó képen látszik) egy szintén keményfém gyűrűn.(utolsó előtti kép) Egyik irányban reteszel (indítózáskor) míg a másik irányban szabadon fut.
A képeken látszik az egész.
Ha a görgők felülete és/vagy a futógyűrű is megkopik ("sarkos" lesz) akkor egyre többször "szalajt" indításkor a gép.
Kicserélni maga a 3 görgő 10-15e Ft környéke, viszont a futógyűrű nagyon fájós összeg. (általában kell egy bontott de jó komplett szabadonfutó és az megvan ~15e Ft körül. (ami a képeken van azt is annyiért adtam anno)
Sziasztok!
Sok képet én sem csináltam.A fogyasztás kva jó 4,2liter 120-140 km-es sebességgel néha felette .Mikor beléptem az országba(Erdélybe)315 km nél gondolkodtam,hogy habár két vonalat mutat a müszerfal,de csak tankolnom kéne mert nem bizti hogy még 50 kilométert kibir.De bizony meglepödtem mert kibirta volna.19 literes a tank azthiszem,és csak 14 litert tudtam beletenni csordultig.Szóval
Szentesen él egy igazi profi, akinek 1000 exupja volt és tökéletesen meg tudná válaszolni minden kérdésedet. Viszont amíg ideér, én megpróbálom helyettesíteni.
1: gyárilag 10w30 vagy 20w40-es olajat írnak elő hőmérséklettől függően, de aztán hogy ki mit hall, javasol, vall, tapasztal, tesz bele azt rábíznám másokra. (ezek megdönthetetlen dolgok, felesleges kiállni mellettük/küzdeni ellenük)
2: szűrőket, fékbetétet, kuplungot és hasonlókat bármelyik itthoni motorosboltból meg lehet rendelni, én többnyire a Nagyvasból vagy néha a Pink Motorstól veszem. Ha plexi, féktárcsa, blokk tömítések, gumialkatrészek vagy ilyesmi drágább dolog kell, akkor célszerű szétnézni az ebay-en is, sokszor van jobb áron mint itthon megvéve.