egyedül ez a 6000 től nem pörgök tovább szindróma maradt meg de az tuti valami elektromos nyavaja, nem merek előzni mert kb pont 6-7e körül kerülök a másik mellé és ha még indexelek is akkor is mintha elvennéd a gyújtást az index felvillanásával azonos időbe visszafogja a motort....
kezdődött azzal hogy elkezdett csúszni azzal amit még vettünk abba volt csak nálunk 40e km előtte volt olajcsere. Kicseréltem arra ami a másik blokkba volt, csúszott. aztán rendelte vadi új lucast rugóval. kicseréltem a héten aztán karbiszinkron stb stb ma mentem vele eleinte nem téptem 4000elvált kb 15km aztán M0 elengedtem és 6-7e között egyszercsak minden előzmény nélkül vííííííí 10e és mind a 3 szettel. jól van összerekva minden jelen. a kuplungállító is fasza alul felül már 5mm a holtjáték hogy tutira véletlenül se feszítse.
Nem kell beférjen.Horgászni kell,ha több napra megyünk,és ha tetszik a lányoknak akkor lehet ledzsalunk a tengerig vele a transzfogarason keresztül.Sok melo van vele még de majd teszek még képet rola ha készen lessz.
Rugókat is cseréltél?
Épp nemrég volt itt a haverom a ZX9R-rel, ugyanaz ment bele megint. (pedig ott eléggé "megjön a nyomaték") A GTR elég nehéz darab, gyengének sem gondolom, annál sincs vele gond. (annyit vettem észre most a túrán hogy 1 év és ~6e km után, meleg olajjal kicsit "akadósabb" a váltó) 1000 exup szintén gond nélkül üzemel vele.
Szerintem ott valami más baj van.
A kéket nem ismerem.
Épp nemrég volt itt a haverom a ZX9R-rel, ugyanaz ment bele megint. (pedig ott eléggé "megjön a nyomaték") A GTR elég nehéz darab, gyengének sem gondolom, annál sincs vele gond. (annyit vettem észre most a túrán hogy 1 év és ~6e km után, meleg olajjal kicsit "akadósabb" a váltó) 1000 exup szintén gond nélkül üzemel vele.
Szerintem ott valami más baj van.