Van egy FZ6N motorom amit tavaly áprilisban sikerült "összetörni", egy figyelmetlen autós kihajtott elém, városban és beleszaladtam, na de nem is e a lényeg.
Elkezdtem építgetni, kormányrúd csere után azt figyeltem meg, hogy a távolsági fényszóró a billenőkapcsolóval nem működik viszont a fénykürt kapcsolóval igen. Tudjátok esetleg mi a hiba? Lehet,hogy csak járó motornál tudom felkapcsolni billenőkapcsolóval? Nincs fent a tankom, mert behorpadt és továbbadtam egy srácnak kihúzatni.. így nem tudom megnézni.. Bocsánat a buta kérdésért de nem hagy nyugodni..
Üdv mindenkinek🙂, olyan problèmám van (FZS 1000), hogy a műszerfalon a világitás ,óra,kijelző minden egy pillanatra megszakad akár menetközben akár csak gyujtáson mikor pl a fènykürtöt vagy a lámpát felkapcsolom!
Találkozott már valaki ilyen problèmával?
FZ-6N/S modellhez Bagster tankbőr és átalakított ülés eladó.
Az ülésben zselé nincs viszont van memória hab réteg.
Kb 700 km-t használt.
Motor csere miatt eladóvá váltak.
...és még örülhetsz, hogy ennyit- és így "buktál". Ez lehetett volna a horvát tengerparton is. A zsindexes fórumon az egyik énféle motoros srác akkumulátorral jött haza Bosznia-Albánia környékéről úgy, hogy minden lámpáról lehúzta a kábelt, nem indexelt, stb. és este töltötte az akkut a szálláson.
Ha bárkinek ilyen problémája van, azt javaslom, tanuljon az én kálváriámból. Dóka Sándorral megtekercseltetni és Solvart fesszabályzót vásárolni. Ennyi. 😀 Most itt van a nyakamon egy JMP generátor, ami rossz és egy fesszabályzó, ami rossz. Reklamációt csak úgy fogadnak, ha bemutatom azt a számlát a beszerelésről.
Örülünk, hogy akkor végre működő képes a pripád! 👍️ 🙂
Végül is akkor mégis fázistekercs átütés volt a probléma, annak ellenére, hogy a műszer nem mutatott ellenállást a tekercs, és a blokk között, ahogyan akkoriban sejtettük.
Van ilyen is.
Tiszteletem! Egy néhány héttel ezelőtti problémával kapcsolatban szeretnék referálni. Ha még emlékeznek az illetékesek egy FZ6 töltésproblémával kapcsolatban kértem segítséget, amit utólag is nagyon köszönök! Régóta kínlódtam vele, jelentem a probléma megoldódott. Tanulság képpen egy gyors összegzés. Elment a töltésem, kiderült, hogy a generátor egyik tekercse megégett. Vásároltam egy utángyártott generátort. Beszerelés után sem volt töltés. Ezután vásároltam egy utángyártott fesszabályzót, beszereltem és akkor sem volt töltés. Vásároltam egy Solvart-féle magyar gyártmányú MOS-FET fesszabályzót. Ezzel sem volt töltés. Minden lehetséges módon méréseket végeztem, követtem Blackiex és Gyulus utasításait. A kábelek nem voltak szakadtak és digit multiméterrel mérve a generátor sem volt testzárlatos. Fogtam a leégett generátor és elküldtem Dóka Sándor Úrnak tekercselésre. A generátor elkészült. Beszereltem az új utángyártott fesszabályzóval. Töltés most sem volt. Ezt már nem akartam elhinni. A vesztesek nyugalmával még egy utolsó próbát tettem és kicseréltem a fesszabályzót a magyar gyártmányú Solvart-ra. Voálá...... a gyári felújított generátorral és a magyar gyártmányú Solvart fesszabályzóval alapjáraton 14.5 V a töltőfeszültség!!! 😁 Döbbenet... Az új utángyártott generátor szar. Az új utángyártott fesszabályzó szar. Úgy látszik tele van szeméttel az utángyártott alkatrész piac és nem nagyon könnyű szart venni akár kétszer egymás után is. Összeségében kb. 70.000-et buktam ezen a mutatványon, de legalább működik.
Hát, cimbora... végtelenített lánccal bizony nem olcsó műsor. 10-15 óra, mert ki kell venni és ki kell nyitni a blokkot, át kell fűzni a láncot a főtengelyen, amit csak úgy tudsz megtenni, ha a blokkfeleket alul szétválasztod. Amennyire én tudom a FZS blokkban a hengersor alatt is vannak csavarok, amiket ki kell venni ahhoz, hogy az alsó és felső blokkfél szétjöjjön és ki tudd venni a főtengelyt. Ezért tart sokáig és kerül ennyibe.
A B-terv az, amit sokan nem javasolnak: a nyitott vezérműlánc, amihez kapsz nittelőszemet. A régi láncot egy célszerszámmal szétnyomod, összefűzöd az újjal, körbeforgatod a főtengelyt, amíg az új láncot be nem húzza a régi, majd a nittelőszemet rápréseled és elnitteled a csap fejét (ami a legtöbb esetben helyszűke miatt nem könnyű).
Sziasztok!
99-es Fazer 600 vezérműlánc cserével kapcsolatban szeretnék tanácsot, infót kapni. Ha valaki nagyvonalakban leírná a menetét megköszönném. Egy környékbeli szerelő 170+anyagköltségért vállalná. nem gondolom, hogy ennyire bonyolult a dolog.
Hát akkor ha ugyanaz az eredmény, akkor tuti a szabályzó előtt van a probléma.
Azt meg gondolom elég kevesen tudják házilag javítani. Gari. De inkább a gyárit tekertetem újra. Én legalábbis.
Ha beindítod majd, jó lesz az.
Van egy FZ6N motorom amit tavaly áprilisban sikerült "összetörni", egy figyelmetlen autós kihajtott elém, városban és beleszaladtam, na de nem is e a lényeg.
Elkezdtem építgetni, kormányrúd csere után azt figyeltem meg, hogy a távolsági fényszóró a billenőkapcsolóval nem működik viszont a fénykürt kapcsolóval igen. Tudjátok esetleg mi a hiba? Lehet,hogy csak járó motornál tudom felkapcsolni billenőkapcsolóval? Nincs fent a tankom, mert behorpadt és továbbadtam egy srácnak kihúzatni.. így nem tudom megnézni.. Bocsánat a buta kérdésért de nem hagy nyugodni..
Találkozott már valaki ilyen problèmával?
Az ülésben zselé nincs viszont van memória hab réteg.
Kb 700 km-t használt.
Motor csere miatt eladóvá váltak.
Mi a különbség az ezüst és a fekete blokkos FZ1-ek között, azok kívül, hogy a fekete újabb.
Végül is akkor mégis fázistekercs átütés volt a probléma, annak ellenére, hogy a műszer nem mutatott ellenállást a tekercs, és a blokk között, ahogyan akkoriban sejtettük.
Van ilyen is.
A B-terv az, amit sokan nem javasolnak: a nyitott vezérműlánc, amihez kapsz nittelőszemet. A régi láncot egy célszerszámmal szétnyomod, összefűzöd az újjal, körbeforgatod a főtengelyt, amíg az új láncot be nem húzza a régi, majd a nittelőszemet rápréseled és elnitteled a csap fejét (ami a legtöbb esetben helyszűke miatt nem könnyű).
99-es Fazer 600 vezérműlánc cserével kapcsolatban szeretnék tanácsot, infót kapni. Ha valaki nagyvonalakban leírná a menetét megköszönném. Egy környékbeli szerelő 170+anyagköltségért vállalná. nem gondolom, hogy ennyire bonyolult a dolog.
Csak eltűnt a fiatalember.... 😂 😂
Azt meg gondolom elég kevesen tudják házilag javítani. Gari. De inkább a gyárit tekertetem újra. Én legalábbis.