Kérdés hol tekerik? Ha megnézed az azonos tipusú és évjáratú motorokat mondjuk németben vagy olaszban az már adhat támpontot....Szerintem kint a magánszemélyek nem foglalkoznak vele, a motoros üzletek meg már nem reckírozzák . Persze lehet, ha valaki behozza akkor útközben elveszik pár 10 ekm, de szerintem ez adott országban magánszemélyeknél nem annyira jellemző.
Egyébként meg a km mit mond. Városban mentem vele 20 ekm-t vagy folyamatosan szerpentineztem nyélgázon, esetleg túráztam vele napi 4-500 km-t ahol szinte az olaj le se húlt.
Köszönöm a gyors választ. Sajnos igen jellemző a kinti motorokra hogy tekerik. Ismerős vett tavaly egy 2004 es fazert ami 2010be került a országba 42 ezer km rel. 2010 tol tavalyig 1 gazdája volt. Vásárlás után elvitte átnézetni azt mondták neki a szervizbe hogy akár még valós is lehet a km olyan állapotban van. Talán szerencsével olyat is kilehet fogni.
Vázat tilos javítani, mert nem lesz olyan a merevsége mint amíg egyben volt, szóval az felejtős. Használtan nem kilométert veszünk, hanem állapotot. Ez ugye egy örökérvényű okosság. Valamint az is, hogy a motor legnagyobb ellensége a gazdája. Ezeknek a motoroknak meg sem kottyan a 65 ezer km, ha karban volt tartva. 200-at is simán elmennek. Nézd mega kiszemelt példányt, hogy milyen állapotban esztétikailag (ez is sokat elárul a gazdájáról), hidegen hogy indul, valamint az eladó milyen ember. Ha Mo-i forgalombahelyezésű a vas akkor az SZJP-ben le tudod ellenőrizni. Ha külföldi akkor sajnos nagy valószínűséggel tolatva jött az országba sajnos.... Konklúzió: ha nem értesz hozzá, akkor mindenképpen vizsgáltasd át, hozzáértő személlyel. (a sarki fűszeres nem biztos, hogy az)
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy nagyon mellé tud fogni az ember egy Fz6n-nel ha az órája 55-65 ezer km körül mutat (sokat külfölről hoztak be évekkel ezelőt ezeknek ugye nincs nyoma magyar rendszerben esetleges vissza tekerésről) Esetleg az "olcsóbb" 900ezer - 1 millió közötti gépek alapból felejtősek lennének? Valamint állítólag könnyen sérül törik a vázuk nem tudom mennyire lehetséges a javítása de ha egy példányon látszik hogy javították feltétlenül hátat kell fordítani neki? Köszönöm!
Nagyon drága jó minőségű olajjal tudod csillapítani a kattanást (pl: Motul 7100-as olajai) , de ne foglalkozz vele, ezek ilyenek, ez teljesen normális. A lényeg hogy jól vegye a sebességet, ne dobálja ki.
Sziasztok ,par napja vettem egy Yamaha Fzr600 ast, első Nagygèpem, amikor első sebessègbe rakom elèg nagyott kattan a valtó , másnak is ilyen vagy nèzzesem meg? Köszi ,üdv Csaba
Sziasztok!
Keresek bőr tankvédőt 2005-ös Yamaha Fz6 N motoromhoz. Ha lehet fekete színben.
Nincs valakinek esetleg fölösleges elfekvőben? Szívesen átvenném.
Üdv, András
Sziasztok! Egy gyári hasidomot szeretnék felszerelni az FZ6 S2-mre, viszont sajna nincs hozzá konzolom :/ Tudja valaki, honnan tudnék beszerezni csak konzolt? Vagy gyártatni?
FZ 6-ra Bagster bőr tankvédő,hozzá 21 L-es 32-re bővíthető táskával mindkettő leápolva,kifogástalan állapotban. Térképtartó,elöl kis zsebbel esőzsákkal fényvisszaverővel eladó.
Szine sötétkék,Galaxy Blue gyári színhez passzol.
Ára együtt 28000,a táska külön 18e. a tankvédő külön nem vihető!
Postázva is mehet..
Már sajnos csak hirdetgetni jövök ide, egyelőre nincs utódja az FZ-nek. Legközelebb egyébként is megint az FZ lenne, ha ebben az árszegmensben választanék.
Viszont az idézett hozzászólásomban lévő termékek még továbbra is eladók, hamarosan meghirdetem máshol is.
Angol nyelvterületre valót találtam ott tényleg (mérföld miatt) 42 ekm-t ir ellenőrzésre. Szerintem ártani nem árt neki ha leviszed. A következő 42 (azaz 84) már beláthatatlan messzeségbe van. Hiszen látod, az ilyen évjáratú motorkban sincs több 30 ekm-nél, nem is értem neked hogy lehet benne 44 ezer km.
Egyébként ha már itt tartunk valaki tud esetleg eladó normál állapotút millió forint alatt? Hasznaltautos hirdeteseken kívül?