Nincs regadojuk. Nehany eve leegyszerusitettek es csokkentettek az adozast naluk: AFA 19%, SZJA 19% "oszthali". Rakovetkezo evben 25%-kal tobb volt az adobevetele a SK kormanynak. Itthon is ez kellene...
meg kell nézni, ki kell próbálni és alkudni.
nálatok nem terheli egyébb adó a behozott motort? regadó vagy valami hasonló lehúzás
kiváncsiságból-milyen kategóriában mozognak arra felé az átlag fizetések forintban? bocsi ez nem kifejezetten a topikhoz tartozik.
tudja valaki hogy lehet állítani felfelé (nem cserélni) a fényszórót az FZS 1000nél?
ket perce beszeltem egy eladowa,szinten olasz behozatal lattam kepen is gyonyoru,a napokban hozta be szlowakiaba....ezust 22 000km-rel 2002 kiadas sport dobbal szezonra felkeszitwe....... atszamitwa 1200 000 ft... szted?
az alsó idom 40e biztos van-megkell kérdezni valamelyik kereskedésben.
a bukógomba, vagy bukócső 30e körül van-de túl sokat nem véd a motoron érdemesebb csinálni rá egyet.
az előző hozzászólásba elfelejtettem kihangsúlyozni hogy a futómű überfasza.
olasz motor felejtős - ha telefon on beszélsz az eladóval azt mondja hogy csak egy kicsit eldőlt mire odamész nincs se tükör se hársó kapaszkodó a motoron. persze ha a közeledben árulják érdemes megnézni.
koszi...es fiuk,szerintetek sem erdemes behozott motrot wenni?mert nalunk rengeteget hordanak be,foleg szlovakiabol....most is neztem egy 1000 fazert 2001-eset nem sok penzert,csak furcsa wolt nekem a 17800km ami benne wolt
szerintem nyugodtan vehetsz 1000-es fazert -fasza gép nekem 2004-es van
nagyon barátságos nyugodt szerkezet semmi gyilkos hajlam - a kicsi hozzá képest egy idegbeteg.
futóműben, erőben, a kidolgozás minőségében simán veri a kicsit.
és van nyomaték bőven iszonyat combosan tol ha úgy akarod egész alacson fordulatról
6l/100km fogyasztás
negatívumai
-ár, -olcsóbb mint egy új FZ6
-súly 231 kg (nem túl vészes),
-és kicsit magasabb felépítés
az új ezres kevésbé nyomatékos, darabos járású könnyebb, drágább - hallomásból
(ilyet még nem vezttem de nem is nagyon izgat)
wennek en fz6-ost is csak az a baj hogy kicsinek talalom...miwel en sem wagyok egy fogpiszkalo nagy motrot akarok ugy neznek ki rajta mint majom a koszorun egy drag star classic utan ha hazankban jarsz meghiwlak egy kozel-re miwel ilyen rendes wagy hogy tanacsot adsz
Az egy nagyon fasza megbizhato mocc, es alul leadja a nyomatekot, 3500-nal mar diszno... Viszont az mar sokkal inkabb a tura kategoria, inkabb nyomatek mint teljesitmeny, csopper utan szerintem egyaltalan nem gaz egy kilos Bandi.
A fogyasztas neked azert keves, mert nem porgeted, alul nyomatekos es ket ~300-as hengered van. Meg persze nem mindegy, hogy injektor vagy karbi...
igazabol 3 motor amin gondolkodom...1200 Bandit is kozejuk tartozik.....en meg meg azt hittem hogy a V motor kewesebbet eszik miwel kisebb fordulaton mukodik... a Banditrol mi a welemenyed ha osszehasonlitod a Fazer-rel?termeszetesen 1000-esrol beszelek.. itt a mostani Drag Star-om
Nekem sokkal jobban tetsz az FZ6 karakterisztikaja.