Ez az enyémen is igy van. A váltót nagy fordulatra tervezték, ha pörgetem a gépet, olyan a váltó, mint a vaj. Ha kis fordszámon használom, (1-3 e-ig), akkor "akadósabb" a váltó, de ez nem hiba. Ez minden motoron igy működik, még a BMW-men is.
Én csak akor nem tudok visszakapcsolni, mikor már egész lassan gurulok, a megállás küszöbén, akkor mindig picit kiengedem a kuplungot és akkor visszavált.
Sziasztok!
Engem az érdekel, hogy miért ciripel(szelephang?) a motorom.Ez egy fz6-os és 6000 km van benne.
Várpalotán a Yamaha Németh-nél le ellenőrizték a szelephézagot és a vez.láncot, ott azt mondták hogy ez jó és bár ők is hallják a hangot nem tudnak vele mit csinálni.
milyen a helyes pozíció? A felső él hány cm-re van nálad a valamelyik borítástól? (Vagy egyéb definiált pont egy másiktól...) Egyszer majd megméred nekünk? ha nagyon unatkozol!
akár azt is mondhatad volna nekik hogy a kuplungot nem lehet behúzni vagy ha behúzod bentragad az akkor is úgy jó mert ez ilyen.
bemagyarázzák hogy minden fasza csak tünj már el a picsába.
debrecenben yamaha máté ott normálisak. mondjuk ha pesti vagy akkor off
Tökéletesen igazad van és már kezdek rájönni ,hogy a garanciális motor javitásokat nem valami szivesen csinálják . jó lenne ,ha tudnátok egy rendes szerelöt ajánlani aki segitene a probléma megoldásában !
A motor még garanciális.
én meg hiszem -a vezérműlácon álíts 1 kicsit, ha magas fordulaton minden fasza akkor nem komoly a dolog.
ott biza valami nagy gáz lehet mert 1 kuplungbehúzással több sebeségi fokozatott is visszapakolhatsz például 6 ból 3 ba. ez teljesen természetes. még az mzmnél is így volt anno.
a szervízben teljesen hülyének nézik az embert a nagytudású szerelők.
Engem az érdekel, hogy miért ciripel(szelephang?) a motorom.Ez egy fz6-os és 6000 km van benne.
Várpalotán a Yamaha Németh-nél le ellenőrizték a szelephézagot és a vez.láncot, ott azt mondták hogy ez jó és bár ők is hallják a hangot nem tudnak vele mit csinálni.
bemagyarázzák hogy minden fasza csak tünj már el a picsába.
debrecenben yamaha máté ott normálisak. mondjuk ha pesti vagy akkor off
A motor még garanciális.
ott biza valami nagy gáz lehet mert 1 kuplungbehúzással több sebeségi fokozatott is visszapakolhatsz például 6 ból 3 ba. ez teljesen természetes. még az mzmnél is így volt anno.
a szervízben teljesen hülyének nézik az embert a nagytudású szerelők.
Ott egy VFR800 meg egy FZS1000 tulaj szerel.