18e egy 98-as vasban? És ezt te elhiszed királyfi?
Én csak tavaly ősszel meg idén tavasszal beletoltam a 10-et, és csak egy komolyabb (2 napos) túrán voltam...).
Igen azonos vagyok azzal a pepinoval :-)))) A lábamat meg a nyakamba is tehetem akkor sem jön fel a váltókar . A kulungot mikor kiengedem kattan egy jó hangosat. És ez igy megy minden visszaváltásnál.
Volna egy problémám a motorral kapcsolatban, Sebeség visszaváltásnál minden egyes sebességfokozatnál kikel engednem a kuplungkart mert másképpen a váltókar lent marad. A szervizben azt mondták, hogy ez az összes Yamaha FZ6-on igy müködik. Magyarra forditva 6-bol nem tudok visszaváltani mondjuk 3-ba egy kuplungolással. Kanyarok elött elég kelemetlen. A motorban 6500 km van.
Hideg olajjal müködik !.
Jogerős! Nem kúrtál el te semmit, végül is ez egy egyedi próba gyártásos művelet.
Én már ezzel rakom fel, és részemre gumialátétes távtartók sem kellenek, megoldom innentől, köszi az eddigieket! Remélem A rólad kialakult pozitív referenciák miatt ezentúl csak hasas fészerrel találkozunk
No jelentem 4és fél óra dinamikus köszörülés, kalapálás, reszelés, hajlítgatás, tömeges lyukodébbfúrás és térszög-pozícióba hajlítgatás után sikerült kísérleti jelleggel felrakni ideiglenes de végleges pozícióba az idomot. Egyelőre még csak alapozózva van.
Ákötöttem még 0 km-es korában a fazer oldalon leírtak szerint relésen. Nekem abszolút nem jött be Jumurdzsákul. A kép óta vettem bele magas színhőmérsékletű helyzetjelzőt, + halogént. Csak hogy kitűnjön a sok sárga pont közül a tükörben. (hatásos)
tuty tuty ututyu alapjáraton és magas fordulaton kisimul a motor járása?
az valszeg vezérműlánc laza vagy kopot.
milyen szerelőkhöz jársz te valódi "profikhoz"?
Állitsd fel a gépet nagysztenderre, inditsd be, rakd sebességbe, adj egy kis gázt, és ha igy is előjön a "tyutyutyu", akkor be tudod határolni, kb honnan jön a zaj. Persze ehhez valakit ültess rá a moci elejére, és ha a hátsó kerék centirozása nem tökéletes, akkor ne csináld, mert annak motortörés lesz a vége. Én igy szoktam befújni a láncot. Akinek nincs középállvány a mociján, az most nyugodtan irigykedhet!
Ja amúgy Szombathelyi vagyok. Az elöbb kitöltöttem az adatlapot meg tettem a fel képet a mociról. Amúgy köszi hogy próbáltok segíteni! Tetszik ez a topik!
Minden sebességben csinálja! Inkább a fordulathoz van köze. Ha kissebb a fordulat akkor lassan csinálja: "tyu.........tyu......tyu......" Ha kicsit magasabb a fordulat akkor "tyutyutyu....." De nem rendszeresen hanem tök rendszertelenül jön rá! pl : Megyek 50-el tarom a gázt 4-5 ezren aztán egyet egyet bele "tyuttyan" aztán félpercig abbahagyja aztán megin egyet-egyet beleszól, kimondottan folyamatosan nem csinálja, csak inkább 5-10 másodpercig aztán kis szünet aztán megint rákezd. A motor közben tök egyenletesen jár és semmi erövisszaesés nem tapasztalható.
Én csak tavaly ősszel meg idén tavasszal beletoltam a 10-et, és csak egy komolyabb (2 napos) túrán voltam...).
(Profil bitte...)
Volna egy problémám a motorral kapcsolatban, Sebeség visszaváltásnál minden egyes sebességfokozatnál kikel engednem a kuplungkart mert másképpen a váltókar lent marad. A szervizben azt mondták, hogy ez az összes Yamaha FZ6-on igy müködik. Magyarra forditva 6-bol nem tudok visszaváltani mondjuk 3-ba egy kuplungolással. Kanyarok elött elég kelemetlen. A motorban 6500 km van.
Hideg olajjal müködik !.
Ettől függetlenül elküldöm neked is.Szerintem ez így lesz fer.
És mégegyszer elnézést a kellemetlenségért.
Üdv.
.nufenen. a Te fazereden hány L es tanktáska van? Márka? Tipus?
Én már ezzel rakom fel, és részemre gumialátétes távtartók sem kellenek, megoldom innentől, köszi az eddigieket! Remélem A rólad kialakult pozitív referenciák miatt ezentúl csak hasas fészerrel találkozunk
az valszeg vezérműlánc laza vagy kopot.
milyen szerelőkhöz jársz te valódi "profikhoz"?
Megváltoztattam a nevem, eddig KRISZTIANFZ6 néven voltam, most már nufenen név alatt fogok okoskodni.