Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem ezelőtt 80-asom volt, ha avval ha nagyon akartam tudtam kerékre emelni, de a 125össel ha meggebedek se tudok....
egyetlen egyszer emelte ki egykerékre, de az egy emelkedőn elindulásnál volt, és a vége egy domboldal meg hatalmas esés lett... :)
bár tisztában vagyok vele, h valami kínja van, és nem ugy harap a gép, mint kellene neki (130 km/h-ról csak álmodhatok pl...) de majd most rendbe lesz rakva és addig baszakodok vele amíg nem ugy megy mint szeretném... :)
tankba öntöd a 2 t anyagot??? hogy hogy nem károsabb vagy nem emgy tönkre mintha a motor nyomnábe akkor miért különoljazású??? valami értelme csakvan mennyivel harap jobban??? mennyire füstöl
az zsir nekem annyi bajom van hogy nem tom hogy hol nyit a powerem mert levettem rola a tárcsát igy állt mint a képen akkor meg tekertem rajta 1et 2 őt és nem tom hogy helyesen áll e és hogy tudnám megnézni hogy helyesen álljon???leszedtem 128 db videot a dt125.de ről
Csá Srácok!
Van egy nagy trükköm dt tuninghoz, márpedig a küönolajzás kikötése.
Nekem nagyon bejött 3 mas laza egykerék (füvön)
Elönye:SAokkal jobban fog harapni, sokkal dinamikusabb az egész gép
Hátránya:keverni kell a benzint

KÉKFEKETEDT
Nekem van egy 89-es dt-m egy 4 honapja, már egész jol megy az egykerék.
Gyári kipufogo igaz benne a fujtás de igy is megy 2-be, néha 3-asba csak sajna nem tok váltami közbe ,kár!!!
Én ugy nyomom hogy pover előtt odarántom neki és felhoza szépen asztán 10-20 m jhátszok a gázal.
Emberek lenne egy kérdésem, tudom hogy hatalmas lámaság, de hogy tudom leszedni az első lánkereket, van rajta egy 10es csavar, azzal próbálgassam? Vagy az mi rajta, mert nagyon nagyon rá van gyógyulva
Az egész blokkot ki akarom szedni, egész jól haladok vele. Aztán egy váz festés is lesz, szóval mindent le kell szedjek ami létezik a motoron. El fog tartani egy jó darabig...
link

Itt van 1-2 DT-ről adat.Szerintem csak azért írnak többet, mert jobban hangzik na meg sokan nem is tudják mennyi. Én is úgy vettem a DT-m hogy a hirdetésben 27 ló volt írva közbe meg fojtott 11kw-os(15ló), de már állítottam a poweren és így szerintem 20 körül van, de nem tudom pontosan az biztos hogy 27 nincs, de sokkal jobban megy mint régen.
én ugy tudom a Dt-r 125 vagyis 91-2000 ig gyártott dt k a legerősebbek azon belül is asszem 92 es a legerősebb de azis max24-vagy 27 ló nem tom pontosan de 34... ez olyan mintha babettára aztmondanád hogy 15 lovas... az a 4w... az meg sztem vázszám lehet
MIért van az hogy hirdetésekben van aki azt írja a mocihoz hogy 24lovas vagy 27lovas vagy 34lovas? Ez mind roszul tudja vagy enyi változat van? És ha enyi van akkor hogyan lehet őket megkülömböztetni? Meg láttam olyat is hogy "125 R" meg olyat hogy "125 4DJ" Ezek mit jelentenek? Meik a legjobb választás?
sziasztok ki hogy áll a dt vel való 1 kerékkel?? tapasztalatokat várok hogy homokon betonon hanyadik sebiben emeli stb ki esett már esetleg mert nekem csak annyi a tapasztalatom hogy homokutakon próbáltam eddig és hát inkább rugja a homokot minthoyg megemelje elejét jah és az 1 kerékre állással kapcsolatban is várom tapasztalataitokak mert én 1 szer próbáltam direkt a tankmellé emeltem a lábam és határozott fékkel de annyit sikerült elérnem hogy megcsuszott első kerék és majdnem elestem várom hogy irjatok ugyse motoroztok ilyen időbe...
köszi szépen a választ!lehet ma tudok feltenni képeket a mocirol majd még kiderűl:)
nmt :P ha nem mnagy fáradtság visszairhatnád a forditottat mert nekem nincs időm.. kösszii
köszi az oldalt kékdefekt :)
végignézegettem, de sajnos nem mindent értek a képek melletti magyarázatból...
este lefordíttatom haverral, aztán ha meg visszajön a motorom, szétszedem a powert, és összerakom eszerint..
a végén azt írja h 12 helyett 20-28 lóerő is lehet...
mind1, ha kamu és csak egy kicsit is jobban megy így a motor, akkoris megéri sztem...
Hali . Yamaha tdr 125 Teló , kerék , fék . Az totál passzol bele . Elöl 18 , hátul 17- es kerék .
Szia . Bocsi de nem volt netem . Ha találsz egy hozzáértő embert akkor talán sikerülhet !
simoviki

A műszaki asszem 2008 nyaráig jó még ! Nagykátán és a közeli helyeken szoktam endurózni. Majd ha eladó lesz berakom a fórumba is!! Nah megyek mert még iskolába is be kéne nézni
CSŐ Endy!!

Én a DT-be Repsol Transmission 2T váltóolajat tettem bele. 0.5liter=1000FT, szóval 2 dobozzal kell megvenni Feltöltéskor meg kb.:7,2 decit tegyél bele, mert úgyis marad benne olaj a fogaskerekeken.
aztán a szintet leellenőrized a kis ablakon és kész!
de még mindig nem kaptam válszt arra hogy akkor a blockba oda a 750ccm hez milyen oil kell pontosan.jó monjuk ráér nekem a válasz mert még ugysincs rá pénzem csak azért érdekelne.
nekem nem is megy a power elektronikai rész.a gyerek akitől vettem azt mondta hogy kiment benne vlami biztositék:D persze tudtam hogy kamu mert nincs ebben semmi bizositek.mikor szetszedtem az elektronikajat latatm hogy egy dióda felrobbant benne de úgy hogy még a nyákot is kilyukasztotta.hát ez van.nekem igy mindig fullon nyitva van.alacsony fordulatszámon igaz nem húz igy de fentebb már nagyon harap a kicsike és fogni kell a kormányt keményen mert ha nem akkor perec:D amúgy meg most ugy is járatós lesz majd.
nah szoval amikor igy nézett ki akkor tekergettem hogy birom visszaállitani?? vagy mind 1 hogy milyen állásban van ugy ahogy most vagy 180 fokkal arrébb
én úgy tudom hogy ugy kell beálllitani hogy az az u alak pont a belső luknál legyen de az elöbb olvastam hogy kereszteznie kell egymást de ez sztem is baromság de viszont..
Csá! Érdekesek ezek az ábrák nekem 92-es évjáratú és nem rég állítottam így át a powert (a baloldali csavart teljesen be a másikat ...) de nekem nincs keresztezve a bowden és így is jól megy. Sokkal jobban pörög és alacsony fordulaton sem lett gyengébb.
http://forum.index.hu/Article/...


tessék mindenki ... ezt hallom már 2 hónapja mindenki részéről csapjatok rá..:D
találtam egy ilyet de valahogy nem tok semmire menni neten nem találok ilyet
javascript:DisplayImage("powervalve_files/pic06.jpg"," 525","700")
http://www.dtr125.net/ypvsf.ht...
köszi szépen éés még egy kérdés ahogy lentvolt az a tárcsa vagy mi a rák szoval ami elvan törve elforditottam a powertengelyt .... a kipuffon ugye nem látok be szoval az lenne a kérdésem azon van valami jelölés hogy hogy kell állnia vagy mind 1 mert az ugye 2 állásba lehet összerakni vagy tévedek emg olvastam ilyet hogy a 97 nél fiatalabb dt k en kereszteznie kell a két bowdennak egymást szakik pls irjatok...
pówertengelyforgatókerék
A két bowden egyenes mozgását alakítja át forgó mozgássá a powerszelep tengelyéhez. Így kérd. De vigyél rajzot. Nagyon el van törve? Tudom, hogy valami gagyi öntvény szokott lenni, de lehet, hogy valaki meg tudja hegeszteni, érdemes körbekérdezni...