zsolti, hát nagyon meghálája egy jó csizma én axo boxer csizmit vettem, ajánlom figyelmedbe teljesen más benne motorozni mint surranóban csak az elején nagyon szar benne motorozni míg be nem törik rendesen, jah meg a váltót kellett felállítanom. egész jó árban vetted a gumikat
meg most malszeg nagy hülyeséget fogok kérdezni de a légszűrőt nem érdemes cserélni v pucolni v mittudomén?? mert mióta megvettem, ahhoz még sosem volt nyulva, és lehet arra is ráférne már...
ki kell cserélni esetleg valamit v ki lehet pucolni?
de lehet h a power nem működik rendesen, és amiatt nem pörög ki....
tényleg. ért valaki a powerhez rendesen? mert sztem az enyémre ráférne egy "beállítás", mert nem biztos, h minden ugy műkdik, mint ahogy kellene...
csumi hát nem tom nekem nem a gyári dob van rajta meg nem tom milyen az a cross átétel de majd azért megpróbálom tovább pörgetni ha jobb lesz az idő azt beszámolok de 140-et azt viszi tovább nem mertem nyüstölni nem akarom hogy véres legyen a torka majd csinálok róla egy mostani képet azt felnyomom szal ez a fordulat szám olyan izé szerintem elektronikai mert elveszi az erőt is de majd csak tud valaki vamilyen okoságot
háát nekem eddig a normál áttétel volt, avval 9ezerig pörgött ki...
most cserélek fogaskerekeket, elöl kisebb lesz, avval lehet h 10ezerig kifog...
majd meglátjuk...
szasz
hát persze hogy cross....
Első egy ilyen mitas c19 azt mondták hogy a mitasból az a legújabb fajta..........
a hátsó
meg ilyen fortuna vagy mi a fasz ja és szlovákban vettem!
első = 9 rúgó volt
meg a hátsó 10 e (mitasra nem volt cashem )
19 et fizettem
Áki!!
nekem 10000-et is kipörögi, szerintem az lehet a gond hogy a tiéteken gyári rezó, meg végdob van, meg az áttétel sem mindegy, cross áttétellel többet pörög és harapósabb is
Nekem is ugyanez aproblémán van 7500-nél akadozik és nem megy tovább. A tied nem német? Mert az enyém igen és ott folytogatják elektronikailag. Én még nem igazán jöttem rá hogy kell kiiktatni, de lehet hogy csak a hideg miatt nem pörög ki telejesen, mert ha nagyon akarom kipörög néha 9000-ig is. De többiek: Mennyit pörög egy folytatlan (28 LE-s) teljesen üzemmeleg DT?
Szevasztok
Valaki nem tudna nekem segiteni az lenne a problémám hogy 96-os 125-ös dt-ém van és nem akar kipörögni olyan 7500-as fordulatig kipörög azt utánna már semmi nem nagyon akar tovább pörögni ezt valaki meg tudná mondani mitől lehet előre is köszönöm
Hi all!
Én is egy viszonylag új DT tulaj vagyok, jól meg is szívtam egy elég kopott motort vettem,
az előző gazdi szépen bemelegített motorral várt, így hát nem is sikerült rájönnöm a kopottságára.
1szóval: a motor teljesen hideg legyen és te indítsd be, a fékek állapota mutatja az eddigi használatot is szóval figyeld hogy milyen is. A gumik se árt ha szépek... az egyenes futását nézd meg, tehát amikor mész vele figyeld meg h ha a kormáyn egyenesen áll, a motor is egyenesen menjen. jah tankba nézz hátha rozsdás:P Utólag már okos vagyok
ne leygen túl sok km benne. elektronika (mükszik emindne)
motor gáz nélkül induljon.
és ne csörögjön a motorban semmi.
gumik milyek
idomokat nézd át hogy vannak e bukta nyomai, meg a váz nyakánál esetleg hajszárrepedések...
ha meg elöl -h tárcsafék kell akkor
dt125R t vegyél.
Hallo!
Volt már néhány mocim, de most anyagi okok miatt "visszaszállok" 125-be. Enduro-t vásárolnék, leginkább DT-t. Emberek, mire figyeljek ennél a típusnál (e-h tárcsafékeset szeretnék) ?
Azt már levettem, hogy igen elszálltak az árak..
az t eljesen más kategória... mellesleg a dt nem nicasilos..... ja és itthon motocrossban a seinos kategóriában a versenygépeeket hajtják nyélgázon 1:40 essel... és a r2 nem egy olcsó oil. bótba persze
Egy eléggé hozzáértő haverom nem mer még 1:35öt se rakni a mociba.
Nem füstöl az 1:30al, 1:20al már igen, de bejáratásra pont az kell.
Mühelyben mondták nekem hogy bejáratásra még a szivattyú mellé is kell rakni egy 1:30as benyát.
ki kell cserélni esetleg valamit v ki lehet pucolni?
vodi
tényleg. ért valaki a powerhez rendesen? mert sztem az enyémre ráférne egy "beállítás", mert nem biztos, h minden ugy műkdik, mint ahogy kellene...
vodi
most cserélek fogaskerekeket, elöl kisebb lesz, avval lehet h 10ezerig kifog...
majd meglátjuk...
vodi
még kéne vmi csizma .......... mert a lábam féltem hoy odabaszom valahova
hát persze hogy cross....
Első egy ilyen mitas c19 azt mondták hogy a mitasból az a legújabb fajta..........
a hátsó
meg ilyen fortuna vagy mi a fasz ja és szlovákban vettem!
első = 9 rúgó volt
meg a hátsó 10 e (mitasra nem volt cashem )
19 et fizettem
nekem 10000-et is kipörögi, szerintem az lehet a gond hogy a tiéteken gyári rezó, meg végdob van, meg az áttétel sem mindegy, cross áttétellel többet pörög és harapósabb is
Cross gumát vettél??? remélem Milyet ?? mennyibe??
délelőtt vettem fasza gumákat!
nagyon virulok
Valaki nem tudna nekem segiteni az lenne a problémám hogy 96-os 125-ös dt-ém van és nem akar kipörögni olyan 7500-as fordulatig kipörög azt utánna már semmi nem nagyon akar tovább pörögni ezt valaki meg tudná mondani mitől lehet előre is köszönöm
Én is egy viszonylag új DT tulaj vagyok, jól meg is szívtam egy elég kopott motort vettem,
az előző gazdi szépen bemelegített motorral várt, így hát nem is sikerült rájönnöm a kopottságára.
1szóval: a motor teljesen hideg legyen és te indítsd be, a fékek állapota mutatja az eddigi használatot is szóval figyeld hogy milyen is. A gumik se árt ha szépek... az egyenes futását nézd meg, tehát amikor mész vele figyeld meg h ha a kormáyn egyenesen áll, a motor is egyenesen menjen. jah tankba nézz hátha rozsdás:P Utólag már okos vagyok
motor gáz nélkül induljon.
és ne csörögjön a motorban semmi.
gumik milyek
idomokat nézd át hogy vannak e bukta nyomai, meg a váz nyakánál esetleg hajszárrepedések...
ha meg elöl -h tárcsafék kell akkor
dt125R t vegyél.
Volt már néhány mocim, de most anyagi okok miatt "visszaszállok" 125-be. Enduro-t vásárolnék, leginkább DT-t. Emberek, mire figyeljek ennél a típusnál (e-h tárcsafékeset szeretnék) ?
Azt már levettem, hogy igen elszálltak az árak..
Haver ns 400 at meg cr 500 at hajt így...
Ha nincs pénzem akkor inkább nem motorozok, de ezen nem spórolok.
Nem füstöl az 1:30al, 1:20al már igen, de bejáratásra pont az kell.
Mühelyben mondták nekem hogy bejáratásra még a szivattyú mellé is kell rakni egy 1:30as benyát.
Előre is kösz az infót,
Üdv:Tibcsi