Szia!
Köszi a linket. Ez már meg van nekem is. Olyat keresnék amit közkincsé tettem az 535-ről, de olyan nincs az 1100 drag-ról.
Egyébként az fizetős volt és öten dobtuk össze a forumról a lét és egy erdélyi srác találta és mi beszáltunk a fizetségbe. Azt hiszem öten voltunk akik 5$ fizettek koponyánként.
Amit én találtam az is fizetős de semmi infó nincs róla és nem akarok olyanért fizetni ami már meg van ingyen.
Ha olyan lenne mint az 535-ről azt szónélkűl megvenném, de erről nincs semmi infó, arról volt egykét minőségi fotó amit megnézhettél a vásárlás előtt.
Szia!
Az útvonal és fájlnév: http://www.sloneservices.com/S...
Erősen gyanítom, hogy ez egy eredeti Yamaha kézikönyv, csak valaki saját név alá tette. Onnan gondolom, hogy a struktúra, fejezetcímek, segédszerszámok, stb. tök ugyanazok.
(Egyébként az általad tavaly megosztott színes fényképes Virago 535 kézikönyv eddig mindent überel.)
Üdv a gépteremből
Bocs a késői reagálásomért. Nem vettem észre,hogy írtál. A 20000ft-os az csak 40cm hosszú. Az 50 cm-es a 25000ft. Én és egy két motoros társunknak itt a fórumon (nézz vissza a fényképeket) az 50cm-es van. Jobban néz ki vele!
Azt esetleg megtudod mondano ,hogy mi a kulonbseg az altalam belinket dob kozott es ugyanezen az oldalon van egy ugyanilyen dob csak az 20000. Leirasban teljesen megfelel viszont arban nm de nem tudom miert.
Ez egy Highway Hawk 50 cm hosszú dob. Én az "Adamoto" webáruházból rendeltem. Kb. 49-50 ezerbe került. A főfúvókát kellett cserélni 120-as volt benne és kapott egy 130-ast. Nem drága (1000-1200ft). Egy kis állítgatást igényel a karbi.
Megkérdezhetem hogy ez milyen fajta dob. A szépség a dologban az, hogy nekem egy teljesen ilyen kinézetű motorom van, nagyon szép a hangja, esetleg segítség, hogy hol lehet ilyet beszerezni és mennyiben fáj., és igényel-e felrakás után szinkronizálást.
Üdvözöllek! Nekem nem túl rég lett lecserélve a kipufogóm. Kattints rá a Drag 69-re. Ott bal oldalon lesz olyan,hogy videó. Nézd ill. hallgasd meg,ha tetszik kérdezz nyugodtan. Széles utat!
Ki írt itt milliméterről,rajtad kívül? Egy kicsit lejjebb megnézed én azt írtam,hogy az én gépemben 120-as fúvóka volt és kapott egy 130-ast. Tehát egy tizeddel nagyobbat. Szó sincs milliméterekben való beszélgetésről itt!
Sziasztok!
Bocsi,hogy bele vau-vau, de ha egy motornak átjárhatóbb lesz a kipufogó rendszere, azaz megváltozik az öblítése a megváltozó gázlengések miatt, továbbá nagyobb főfúvókát is kap, akkor az nem fog kevesebbet fogyasztani! Ha kevesebbet fogyaszt,akkor a karburátorod volt piszkosul elállítva, és az ügyes szerelő állított rajta, miközben a durrogást próbálta orvosolni.....a másik, az ,hogy egy fúvóka pl. 130-as, vagy 140-es méretű, az nem azt jelenti, hogy az 1,3 mm-es, vagy 1,4 mm-es és hogy 0,1 mm eltérés van közöttük! Ezek a számok a fúvóka áteresztő képességét jelzik, vagyis hogy adott időegység alatt meghatározott hőmérsékleten egy adott sűrűségű folyadékból mennyit ereszt át.....általában próbapadon lehet tökéletesen belőni, bár nagyon sokan a fóvóka kalibert használják erre a célra, ami messze nem pontos!
Nem rég került tulajdonomba egy 2012-es 1100 Dragstar Classic. Még az eredeti kipuff. van rajta, viszont szeretném lecserélni egy hangosabb kipuff-ra. Néztem videókat a neten, de elsősorban szeretnék egy kis szeméyles tapasztalatot kérni tőletek, kinek melyik tetszik. Azt is szeretném megkérdezni, hogy hol érdemes ilyeneket nézni, esetleg van-e v.mi nagyobb bolt, ahol kifejezetten ezekkel foglalkoznak.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Köszi a linket. Ez már meg van nekem is. Olyat keresnék amit közkincsé tettem az 535-ről, de olyan nincs az 1100 drag-ról.
Egyébként az fizetős volt és öten dobtuk össze a forumról a lét és egy erdélyi srác találta és mi beszáltunk a fizetségbe. Azt hiszem öten voltunk akik 5$ fizettek koponyánként.
Amit én találtam az is fizetős de semmi infó nincs róla és nem akarok olyanért fizetni ami már meg van ingyen.
Ha olyan lenne mint az 535-ről azt szónélkűl megvenném, de erről nincs semmi infó, arról volt egykét minőségi fotó amit megnézhettél a vásárlás előtt.