A napfény színhőmérséklete évszaktól, napszaktól függően folyamatosan változik. Derült időben, átlagos napsütés esetén ez kb. 5600 K. Hajnalban vagy naplementekor a színhőmérséklet 2500 K-re is csökkenhet, viszont borult, párás, ködös időben 6-10000 K-re is növekedhet. Nyílt tengeren, ill. magas hegyekben a színhőmérséklet 10-20000 K-t is elérheti.
Kicsit javítanám!
A legerősebb, legfehérebb színe a 6000K-s izzónak van.
Alatta sárgás, felette kékesedik.
A fehér fénnyel jobban látsz, mert világosabb. Valóban nem a természetes fény, de tisztább fény.
Sziasztok!
Tegnap beépítettem egy h7-es slim trafós xenont a motoromba.
megpróbáltam beállítani a fallal szemben és észrevettem,hogy a fénysugár felső része vibbrál
Mi lehet a gond az égő vagy a trafó? vagy ne foglalkozzak vele
Kicsit javítanám!
A legerősebb fénye a 4300K-es izzóknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken (színe változik).
A 4300K-es izzóval lehet a legjobban látni, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a legérzékenyebb
korzika előtt kiszedtem szenon...de újra visszatesz...4300 kelvines...legjobb nem kék,nem izgassa a süniket meg egyébkéntis kék minek csak a feltünésben szenvedőknek ajállott
Mert olyan fejed van....és biztos úgy szóltál a rendőrnek, hogy mi a hézag kis k..csög
Tudod, sok mindent megcsinálnak a rendőrök, amire nincs joguk.... de mégis megcsinálják, mert azt hiszik megtehetik.
A rendőrség azon felül, hogy jogalkalmazó, nem hozhat törvényeket és jogszabályokat. Azok pedig nem tiltják motorkerékpárban, Ennyi
Kifogtál/kifogtatok pár túlbuzgó és motoros utáló rendőrt....
nekem minden motoromban volt, de nem javaslom csak a 4300kelvineset. én a motostylingtól rendeltem 20 e ft a dupla x. a fehérfényűt nem kuksizzák a fakabátok...
valóban felesleges bekapcsolni a refixenont, mert általában elég a városi xenon mindenhova
4300 kelvines dupla xenon...
és a kutya úr gyárija...
látszik A KÜLÖNBSÉG?
egyébként ha már szenont használunk...illik emenni beállítatni a lámpákat..terhelésnek megfelelően.....ha nem muszály ne égessük ki a másik szemit
nekem a kocsiba 4300k van!
eddig azt hitem az a legjobb fényszínü xenon!
lehet 6000k és a 4300k közöttit kéne keresni,az lenne az ideális
Csak beszéljünk róla.
A napfény színhőmérséklete évszaktól, napszaktól függően folyamatosan változik. Derült időben, átlagos napsütés esetén ez kb. 5600 K. Hajnalban vagy naplementekor a színhőmérséklet 2500 K-re is csökkenhet, viszont borult, párás, ködös időben 6-10000 K-re is növekedhet. Nyílt tengeren, ill. magas hegyekben a színhőmérséklet 10-20000 K-t is elérheti.
A legerősebb, legfehérebb színe a 6000K-s izzónak van.
Alatta sárgás, felette kékesedik.
A fehér fénnyel jobban látsz, mert világosabb. Valóban nem a természetes fény, de tisztább fény.
de lebontom és átnézem újból
Tegnap beépítettem egy h7-es slim trafós xenont a motoromba.
megpróbáltam beállítani a fallal szemben és észrevettem,hogy a fénysugár felső része vibbrál
Mi lehet a gond az égő vagy a trafó? vagy ne foglalkozzak vele
A legerősebb fénye a 4300K-es izzóknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken (színe változik).
A 4300K-es izzóval lehet a legjobban látni, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a legérzékenyebb
Tudod, sok mindent megcsinálnak a rendőrök, amire nincs joguk.... de mégis megcsinálják, mert azt hiszik megtehetik.
A rendőrség azon felül, hogy jogalkalmazó, nem hozhat törvényeket és jogszabályokat. Azok pedig nem tiltják motorkerékpárban, Ennyi
Kifogtál/kifogtatok pár túlbuzgó és motoros utáló rendőrt....
A 6000K-s a full, hófehér fényű... azaz a legjobb! Felette kékes, alatta sárgás....
Én is ezen gondolkodtam, hogy minél kevésbé kék fényút kellene venni és azért kevésbé szólnak( kevésbé feltűnő)
nekem minden motoromban volt, de nem javaslom csak a 4300kelvineset. én a motostylingtól rendeltem 20 e ft a dupla x. a fehérfényűt nem kuksizzák a fakabátok...
valóban felesleges bekapcsolni a refixenont, mert általában elég a városi xenon mindenhova
üdv