a 250-es cr-t 72.5ös vasfúróval felfúrom, azért marad benne az a nikkazzill? mer nekem azt mondták hogy attól megy jobban ha felfúrom. de vigyázzak a nikkazillra. mer drága. tényleg drága, még a keravilban sem lehet kapni. ami meg ott nincs, az nincs is. a vasedénymeg zárva. eltörött valami hajtűkar, elkezdi a szerelő hogy ki kell dobni. de hülye, nem ért ez hozzá, kifúrom két helyen, aztán 8-as rézdróttal meg lehet azt húzni, nem kell itt izélni a nagy szvakkal, hogy csere, meg ilyenek. még hogy sufnituning, azért mert a palival értünk hozzá? mér kell irigykedni, he? nekem már 15 évesen rometem volt, és nem a "póni", az gyerekeknek való! a kádett, az az igazi, kérem szépen, a kádett! mivel már kémiából akkor is jó voltam, a benzin meg elfogyott, kapott higitót, és száguldottunk vagy 15-el dombon lefele csúsztatott kuplunggal. persze az is versenykuplung volt, félig húztam csak be, mint a nagyok a versenyen. meg hogy igy bedönteni, meg úgy, na ne má. ha erős a motord, nem kell itt döntögetni, lenyomok mindenkit egyenesben, a kanyarban meg bevárom, minden haver igy csinalja friss jogsival 1000es gépen :-)
Most viccen kívül:
Most építek a gyerkőcnek egy babetta motoros szörnyeteget, és a haveromtól kaptam hozzá VÍZHŰTÉSES hengert+hengerfejet.
A képek között fennt van (szarból várat)
Én is jártam így tavasszal az első indítás előtt, 3-4 szer végigtoltam oda-vissza az utcában, de nem indult, mire észrevettem hogy be van nyomva az engine stop.
Nem-nem az én babettám orrnehéz!
Nem akármilyen babetta, mer KTM EXC 250 első teleszkóp van rajta, aztán azzal tökéletes a futása.
Ráadásul Excell felnik vannak rajta elöl-hátul, úgyhogy az se árt neki, ha 80-nal száguldok a vetésben!
Sőt olyan jó a csillapítása a telónak, hogy meg se érzem.
130felé nem ráz a babetta?
szörnyen könnyű az eleje
én rápakoltam 2 mtz sújt a villákra utánna lett csak jó
olyan 180ig kitűnő volt, sötétben volt csak gáz mert a lámpát mindig felhajtotta a szél
sajnálom is hogy el kellett adnom....... csak hát itt a válság...
Te most vagy viccnek szántad ide a vicc rovatba, vagy ritka hülye ember vagy!
De tudod mit?
Fogd meg apád fúrókészletét, aztán szemmértékkel körülbelül mérd meg hogy melyik passzol bele, na annál egyel nagyobb méretű fúrót fogj bele egy gépbe, amit aztán fogj bele a satuba!
Na ha ez megvan, toljad neki a hengered mint az állat addig, amíg át nem ér!
kinyomod sziloplaszttal a henger és a dugattyú között keletkezett hézagot, aztán már hasít is a géped!
Én is így csináltam a JAWA 2 sebis babettámmal!
Most féket kell csinálnom rá, mert 130-ról nehezen akar lelassulni.
Hát ennyi! Örömmel segítettem!
Szóval ha már itt tartunk, menetvágóval a hengerbe nem lehet menetet vágni, mert azt menetfúróval szokták csinálni,,de pontosan hanyas menetet FÚRJAK bele mielőtt kireszelném?
JA nekem 70-es henger van fenn.
egy brutál este... csak erős idegzetűeknek!