Most nézem hogy elirtam! "Igaz hogy nem vicces" ez volt a szándék. Egyébként igazad van. De a videón egy nagy túra valamilyen motor volt. Ezért reagáltam így.
Nem vicces annak aki ebből él, 81-ben motoros táviratos postásként nem sok választásom volt és voltak nagy havak akkoriban és ilyesféle zuhanások na meg akkor nem hobbiból motorozott az ember fia hanem mert örült ha egyáltalán géperejű járműve volt mindegy mennyi kerékkel bírt. 😁
Igen, ezt a TI topikotokban 1-2 eve kitargyaltuk reszletesen. Azota volt par megkeresesem is alkatresz ügyben, mert elszoltam magam, hogy van belöle vagy fel vödörrel tartalekba a 4 gsrx 1100-hez. Azt is kideritettük, hogy ugyan a gsx 1400-es ilyen 6 dugos van, de sajnos nem 90 mm a furattavja…
A vizes 1100-re már a 6 dugós került, Suzuki is "benézte". Ez a 6 dugós csoda, valami olyasmi, mint a Yamaha 5 szelepe. Papíron jól néz ki, használatban kb semmi előnye sincs, (ha van egyáltalán) hátránya (erősen karbantartásigényes a fék) az évek múlásával egyre inkább. Ezt belátták a gyártók is. Tavaly volt szerencsém menni ugyanolyan évjártú ZX-9-el, mint az enyém, amin a gyári 6 dugós/gumifékcsöves rendszer volt. Egy rossz szavam nem lehetett rá. Ha nekem így muzsikált volna anno, nem cserélem le. De az a ritka kivételek egyike lehetett. Nálam a Nissin minőségibb gyártó, mint a Tokico, de ugyanúgy vagyok a Keihin/Mikuni párossal is.
Nekem mellesleg a legjobban az tetszik a hogy kezet fog a szellem szavazóival 😂 😂
https://www.vadhajtasok.hu/202...
https://www.facebook.com/Rodzonemoto/videos/590730869483485
https://www.facebook.com/watch/?v=582804369564388