Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát azt nem tudom, hogy azt tették e vissza de a többi széria újonnan a 6 dugóssal jött már ki(kezeit széttáró)
Lehet, és ezért a következökre is azt teszik "vissza".
zx9 első szérián még a 4 dugósak voltak
Ezt ne tőlem kérdezd, nekem se kéne. Én csak gyógyítom, pontosabban részt veszek a kezelésben. :)
Minek kell 360 kilós böszmeség ? Versenybicajnál 9 kiló már bálna. Ez már a nem motor de nem is autó szerintem. De ha kapuzárás akkor legyen. Nekem mindegy ez is. 🤩
bocs, mégegyszer egy komplett:
https://www.ebay.de/itm/124481...

Kb az ár ebben a tartomanyban van.
Zsir, ha valaki ismet felker egy ilyen apdetre, ezt fogom venni. Koszonom!
Teljesen csereszavatos 90 mm-es furattávval szintén.
pl:
https://www.ebay.co.uk/itm/122833222504
Készséggel elhiszem, én csak erről a megfejtésről tudtam ezidáig. Saszosan annak is meg van a módja vagy ki lehet dolgozni rá valamit. Mindenesetre a gyári két dugós nyeregnél biztosan sokkal jobb ez is.
A régi gixerekröl, banditokról kell a 4 dugós nissit feltenni a 6 dugós helyett., mert az egy fejlesztési zsákutca volt. Már vagy féltucatot vittem haza, és tették fel ZX9-re ZX 12-re meg még ki tudja mikre...
Itt jön vissza a korábbi téma, hogy 89-ben gsxr 1100-esen már voltak jó fékek (4 dugós nissin)
Tudod mit mond erre Penge Borisz ???
A súly a megbízhatóság jele 😂
Én meg már csak tudom volt 2-ő is 😍
Igen. Itt egy másik példány ugyanezzel a modifikációval.
Ez az 1400-es intruder?
Ott kicsit foglalkozik az ember a futóművel és a fékekkel (6 dugós Tokico Gixxerról adapterrel feltehető) és életed motorja, ha arról van szó, az megy is meg tartós is.
Szerinetem az 1400-as intruder anno szép volt, és talán még használható is. Nem ismerem a modelt mélyebben, de volt rajta pár szép magával ragadó alkatrész. Kb 2000-ig én is talpal toltam szelet, így beleesett a látokörömbe, de a "veteránozás" az egyetem alatt elvitte az ösztöndíjam...
Suzuki M1800R
Ez mi ???
Egyenesben nem lusta. Olyan nyomatek van benne, hogy beszarsz, majd 360 kilo, nyilegyenesben nyujtja a karodat. De kanyarban birkozni kell vele es gazt ne adj, mert kiegyenesiti a kanyart, a 260 szeles 18-as hatso guminak olyan felallito nyomateka van, mint a Michelle Wild-nak. :D
Jopofa, de nagyon felesleges motor. A Mean Streak sokkal hasznalhatobb, pedig az se dietas.
mérnök már csak véges elemzéshez kell anyag árat csökkenteni
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.happyhours-cookie.com%2Fproducts%2Ffunny-erectable-pendant%3Ffbclid%3DIwAR2dK5F4T_DiyEi7UqeYfe52lT1hTWOA-ttDV-0ceRgFGT6yS0iDOxULYyc&h=AT2_N_u5GQ62vDlrQxYNh7TcAjqvpwfM-pL0tIZ-p__Wmlfn3MIIGhjmmYo1NDgy2a5R3fBuY4bUl93M5ZiUagi5v5DeCWAvEnJBi1sXDpaEPAJG7EFXFZ4B0XnrEhiBHYq5Fr2NAyKUKAzFfGzpTg&__tn__=H-R&c[0]=AT3A1Uv8AfAtrZ4XWM0bXjEhuKWnTMp7FyS8R7UPYT25lRRslCrExt8nU2fVcbX774qZnwHMfyG6kNEQAosZWaA0nLTn-GzvXQeCB0sxP3RvGg4HkGrhM6M567ZpHSA5FU8WmkDVKEjj0X0kiwTdR3O0PAFUHD5kQe0QnbyxrvZON7c9LTcpiQUyMHr5w-yos6l0Zy0srRiIKCcKBmwFG_NOh-s-b_DjSsnhzFSrNjN_EJHniGn7kjwILJK3IjTdtWTpRju9RI_y1bcOrFUXzwcHNRM_jccoaXYUvJfGLaS0TA6qSyZ1MzuAShUvtdtxDtE2L4JvH098
Azert ez mar a tulzas kategoria, hidd el. Ugy eszi a kuplungot meg a valtoalkatreszeket, mint ovodas a taknyat. Ez a feher is azert van itt, 13 ezer van benne es mar csorog-zorog az eroatvitel.

Es meg jo, hogy a vicces topikban vagyok, mert ez kb. az a szint :)
Egyszer mentem ilyen motorral (unokatesómnak volt) azért adta az élményt rendesen. Van önsúlya, nem pattog az úton, a motor mérete miatt tol rendesen. Én nem zárkozok el tőle. Sőt még lehet idővel átváltok.
ebben mi a jó?
ha lusta böszme vas kell akkor ott a kocsi
Nem tudod mirol maradsz le. Mintha ontottvas furdokadat vezetnel... :)
Nekem túl nagy minden a szöcskén kívül,még a TTS 660-on is idegenkedve ültem,pedig a vén csontjaimnak az kéne. 😆