Azért az sincs teljesen rendben, hogy egy 300 LE-s autó tud csendes lenni, egy nyelezett 600-as sportmotort meg kb. 3 km-ről lehet hallani. A zaj is környezet szennyezés... én is baxtatnám ezeket a killer nélküli barmokat.
Én mondjuk szívesen váltanék villanymotorra.
Energica Ego nagyon tetszik.
Két bajom van csak vele. Fele akkora a hatótávja mint a Hondámnak, és ehhez mérten háromszor annyiba kerül.
Kicsivel nagyobb hatótávval és alacsonyabb árral már cserélném is le.
Bár szeretem a motorom hangját, de amikor állatkodni kell akkor egyből elárulja az embert hogy húzom neki, szóval nem ártana ha nem üvöltene ilyenkor (full gyári)
Másik ami nekem nagyon bejött a villanymotoroknál a kurva nagy széles tartományban leadott nyomaték, emellett pedig a precíz nagyon finom nyomaték kezelés.
Oké van egy fajta bája a soha nem tökéletes belsőégésnek is, erre a célra megtartom az MZ-met
Annak ellenére hogy Németország 60 millió rendör/házmester országa itt is vannak ügyeskedök, törvény-szabályszegök...
Èn ezért szoktam megmosolyogni, mikor különben egy-két elektromos motorkerékpár cikkje alatt kommentben olvasom, hogy nekem soha nem lesz elektromos motorom én mindig benzinessel fogok járni...szerintem a történelemben rengeteg példa van arra, hogy törvényesen vagy törvénytelenül, de belekényszeritik a társadalmat abba a mederbe amibe akarják. Pl csak maga a magántulajdon szentsége a TSZ-esités idején hova lett, a világ háboru után a 90%-nyi magántulajdon 90-re 10% alatti lett...
Itt is ugyan ez lesz a lecke... elöször csalogató kedvezmények, aztán tiltások, és kényszeritések...vagy elállsz töle "végleg".
Ez van különben mikor a deviencia átveszi a hatalmat a józan ész felett...
Németeknél hogy állatkodnának? 90%-nak BMW túra motorja van, a maradékon is TÜV papíros minden kipufogó. Gyorshajtást keményen büntetik, ráadásul az itteni fórumozóktól tudom hogy ott a közlekedési morál is maga a mennyország a magyarhoz képest, szóval valami nem stimmel akkor ezzel
Te is látod, hogy nem a sportpuff a lényeg, csak azzal kezdődött. Mi tud 80 db alatt lenni komolyan, csak egy elektromos. A mostani kifejlet még csak jósolható volt, mikor elkezdték méregetni, meg baszogatni őket. Az más kérdés, hogy ha a lányaikat késelik, meg répelik, az miatt nincs náluk törvény módosítás. Az azért vicces, hogy minden gond lesz idővel, csak az igazán nagy gond nem számít.
Ó dehogynem!
Ott a Hring példának. Nem is közút, kifejezetten versenypálya 34 éve... aztán mégis azoknak a lakóknak nagyobb szavuk, akik odaköltöztek! Vicc...
Megérett a német társadalom a teljes apokalipszisre, csadoros banyák riogatják a bundes policájt, az meg az elöregedő társadalom nyomására a motorok hangjában keresi az ellent... tiszta agyrém
Nagyon rossz vicc lenne, de úgy néz ki, hogy nem az. A Hegylakók is írt egy cikket a múlt héten, amiben ezt meghivatkozták. :-O https://hegylakok.hu/2020/05/a...
Osztrákoknál nem tiltják, mert jó bevételforrás az út mellett mikrofonnal ellenőrzött és lekapcsolt, hangos kipufogós mocik.
Energica Ego nagyon tetszik.
Két bajom van csak vele. Fele akkora a hatótávja mint a Hondámnak, és ehhez mérten háromszor annyiba kerül.
Kicsivel nagyobb hatótávval és alacsonyabb árral már cserélném is le.
Bár szeretem a motorom hangját, de amikor állatkodni kell akkor egyből elárulja az embert hogy húzom neki, szóval nem ártana ha nem üvöltene ilyenkor (full gyári)
Másik ami nekem nagyon bejött a villanymotoroknál a kurva nagy széles tartományban leadott nyomaték, emellett pedig a precíz nagyon finom nyomaték kezelés.
Oké van egy fajta bája a soha nem tökéletes belsőégésnek is, erre a célra megtartom az MZ-met
Èn ezért szoktam megmosolyogni, mikor különben egy-két elektromos motorkerékpár cikkje alatt kommentben olvasom, hogy nekem soha nem lesz elektromos motorom én mindig benzinessel fogok járni...szerintem a történelemben rengeteg példa van arra, hogy törvényesen vagy törvénytelenül, de belekényszeritik a társadalmat abba a mederbe amibe akarják. Pl csak maga a magántulajdon szentsége a TSZ-esités idején hova lett, a világ háboru után a 90%-nyi magántulajdon 90-re 10% alatti lett...
Itt is ugyan ez lesz a lecke... elöször csalogató kedvezmények, aztán tiltások, és kényszeritések...vagy elállsz töle "végleg".
Ez van különben mikor a deviencia átveszi a hatalmat a józan ész felett...
Ott a Hring példának. Nem is közút, kifejezetten versenypálya 34 éve... aztán mégis azoknak a lakóknak nagyobb szavuk, akik odaköltöztek! Vicc...
https://hegylakok.hu/2020/05/a...
Osztrákoknál nem tiltják, mert jó bevételforrás az út mellett mikrofonnal ellenőrzött és lekapcsolt, hangos kipufogós mocik.
https://www.focus.de/auto/moto...
A lényeg, lehet vége a hétvégi motorzásnak (Németországban egyenlöre). Túl hangosak! :)
(google fordítani is tud)
-szájmaszkot kéne venni
-azt minek? Végre szabadságharc van
https://www.facebook.com/watch...