itt nálunk meg a fél falu kamionsofőr asszem 3 vagy 4 kamionos cég van a faluban és nem 1-2 rozzant biciklivel gurigáznak, a fizu több az átlagnál járják nyugatot mindenki heppi igaz az egyik gyerek 2 hónapja egyfeszt rakja a motorláncot fel a gépére de még nem jött össze neki nincs rá ideje .....
A 110et sokallanám mert azért a súly nagy, meg is kell állni néha, de a 90-95 jobb lenne, de főleg az előzni tilos feloldása, ahol jogos mert nagy a személyforgalom ott tábla, de országosan elég gáz.
A 6-os már nem gond a GS-sel, a 4-esen viszont kocsival járok, nem tudok más elfogadható utat.
De legrosszabb a kis motorral a 4-esen volt, ugye - szerencsére - ez már nem játszik.
Persze teljesen érthető az ok. Ha jobb napom van akkor nem is igazán túráztatom magam rajta. De van amikor a kedvem nem annyira fergeteges akkor ritka mód zavar a dolog. Különben nem igazán értem miért ne lehetne a pályákon nagyobb tempót menni ezekkel a szörnyekkel. Mondjuk 110-et. Biztos bírná a gép. Nem lenne akkora a sebesség kölümbség a személyforgalom és teherforgalom között. Fékek meg vannak a nyergeseken is sőt ha nincsenek agyon rakodva erősen kell kapaszkodni mindenbe hogy egy vészfékezéskor meg tudjon állni az ember a teherautó mögött. Sok kerék nagy felület rövid féktáv.
Van ilyen, de ritka épp mert büntetik elég szépen, de ha ennyire zavar, hogy feltartanak mikor Te mennél 130-al és pár másod esetleg perccel érsz később oda ahová mennél mit éreznél ha egy tötymörgő miatt egész nap akár fél-1 órát is vesztenél a melóddal és ez miatt bent kell aludnod wc-fürdő nélkül 1nm-n és csak 11 óra múlva mehetnél tovább? Ahogy írtam, nem véletlenül nem találnak sofőrt, egyre öregebbek vagyunk, fiatal még véletlenül sem téved erre a területre és igaza is van.
Teljesen átérzem én is a gondokat. Van nagyon közeli barátom aki teherautózik. Soha nem cserélnék velük/veled. De mikor beragadok valahol egy ilyen közúti vonat mögé olyankor ez az együttérzés gyorsan elszáll és csak az ideg marad. Ez amolyan emberi szokás sajnos. Miután a sisakban mindennek elhordtam szerencsétlent és megnyugodtam sajnálom is nagyon mert tudom hogy nem tehet róla.
Az egész országban a 6-os és 4-es főútvonalon tapasztalom ezeket, másutt nem nagyon. A 6-os felé járok legtöbbször motorozni (Mecsek és vidéke, ez van legközelebb), a 4-esen meg anyámhoz megyünk rendszeresen kocsival Debrecenbe.
Szerencsére itt a környéken nincs ilyen gond. Mivel a tranzitforgalmat az M1-M7-M6 egész jól kezeli. AZ észak-déli irányokkal van gond. Ilyen a 84-es a 64-es a 82-es és a 81-es na azok neccesek azonban mivel elég kanyargósak ezek az utak teherautós szemmel, nem nagyon mernek előzni ezeken a szakaszokon. Csak simán tartják fel a forgalmat.
Hogyne utálhatnál engem is, jogod van hozzá. Mert nem érted, hogy mit miért csinál persze, hogy utálod mert nem segíteni és megérteni akarsz hanem pusztán azt látod amitől félned kell és elkerülnöd, előzni azért előznek így mert ahogy írtam a sebkorlátozó nem enged gyorsabban haladni és ahogy a gumik kopnak az kb 1-3km/h sebkülönbséget tesz lehetővé két kamion között maxigázon így a lentebb írt köcsög idők miatt azt is kénytelen kihasználni a gyorsabb, de abban igazad van, hogy ennek azért nem kéne így lennie, engem ha pl. előz valaki akkor lelassítok, hogy minél hamarabb megelőzzön, de zt ritkán teszik a kollégák, én a bünti miatt nappal nemigazán előzgetek pedig lenne kit mert az M3-on mindennap akad aki 70-75-tel halad végig és azokat nem basztatják hisz 60-nál gyorsabban mennek így szabályosak (pl.: posta, spár, szervizsped, transsped és az oroszok és főleg a kis tgk-k) ezért ha a határig kell mennem akkor nem férek bele a vezidőbe oda-vissza az ilyen parasztok miatt. Az M6 pedig maga egy vicc, tök üres, de pl. pár hete az elejétől majd a végéig 70-eztünk mert egy bátor kisautó annyival ment végig, ketten előzték ki a sort, de ott voltak a rendőrök és kivették őket így jó sokan követtük végig több mint 100km-en a jóembert.
Azzal mondjuk nekem is tele a tököm mikor megyek pályán motorral. Maradjunk annyiban hogy tempót. Nem 200-al csak olyan megeresztett 130-al azaz valahol 130-160 között. Tudtommal 2 sávos pályaszakaszon nem mehet be a teherautó a belső sávba előzni. Bár ebben nem vagyok biztos. De mikor a teljesen mindegy milyen felségjelzésű teherautó megindul hátulról a két sávos szakaszon és miután kimegy előzni jön csak rá hogy előtte nem 1 nyerges van hanem 4 de ha már kiment nem megy vissza. Nekikezd az előzésnek és +2-vel hosszú hosszú kilométereken keresztül araszol el a többiek mellett. Persze senki nem engedi be a sorba. Eltelik 5-8 perc is mire előre ér. Addigra egy fél város feltorlódott mögötte. Kimegy a szélsőbe és kezdődik az őrjöngés mert mindenkinek tele van már a töke vele. Persze igen szemét egy meló ezt elismerem mikor hetekre tűnik el az ember otthonról és kocsiban alszik és benzinkutakon zuhanyzik. Soha nem cserélnék velük, de ez az együttérzés ilyenkor egy pillanat alatt eltűnik és csak őrjöngök. Főleg mikor Szabadbattyánnál kezdenek előzni pedig ha még bírna 10 Km-et ott lenne a Fehérvári 3 sávos szakasz ahol simán megelőzhetné az előtte haladót anélkül hogy feltartaná a forgalmat.
Most már nem okoznak problémát nekem a nagyobb motorral, de attól még utálhatom az egész bagázst, nem?
(Egyszerűen félek tőlük, akkor is ha személyautóban ülök. Látom mit csinálnak: a 90-nel menő 5 kilométeren keresztül előzi a 88-cal menő társát. A létező leghamarabb igyekszem megszabadulni a társaságuktól...)
"utolér (100-zal),"
Pusztán a tények kedvéért, 100-al soha mert sebkorlátozó van mindben ami többnyire 87 legfeljebb 90-nél leszabályoz max lejtőn lehet jobban megereszteni és ugyan hallottam párszor ezt a 100-al megyek, de letol a kamion elhinni mégsem tudom illetve ahogy írtam talán lejtőn és ugyan ki lehet trükközni a sebkorlátot, de ivel annak 800000 a bünti tétele ezért én nem is ismerek olyat aki ezt megkockáztatná pár románt kivéve. Az meg, hogy szeretnének menni anélkül, hogy feltartanák azért van mert korlátozott vezetési és munkaidő van aminek a megszegéséért párszázezres büntik vannak, persze lehet azt mondani, hogy nem kötelező csinálni, hát nem is csinálják már sokan, elég nagy hiány van sofőrből épp ezek miatt mert ki a fasznak van kedve állandóan a határon végezni a munkáját mert ugye sokan feltartják mikor pályán 70-nel cammognak mert akkor jobb a fogyasztás vagy csak félnek menni. Épp elég a fasztalicska irodisták miatt szopni órákat a címen és az meg már tényleg nem hiányzik, hogy Miskolctól Bp.-ig 70-el kelljen tökölódni mert persze előzni is tilos. Talán menni kéne legalább a megengedettel és akkor nem lesz vészhelyzet.
Gyerekként a Convoy című filmen nőttem fel, vagy 6-szor láttam a moziban. 28 éves korom óta viszont szívből "utálom a kamionosokat", mert egy - felhőszakadásban - száguldozó, az úton megpördülő görög kamion jóvoltából, a baleset teljesen vétlen résztvevőjeként lett porckorong sérvem, azóta vagyok púpos, félig nyomorék. Nejem sokkal súlyosabban megsérült az anyósülésen, ő viszont szerencsére egy év alatt meggyógyult.
Szintén kamion téma: ugye vén fejjel, mindössze 4 éve kezdtem el motorozni egy kis 125-ös csopperrel, kétszer végig jártam vele Erdélyt, valamint itthon az egész országot és nekem tökéletesen megfelelt az a 80-90-es tempó, amivel az tartósan tudott menni. Ott kint Romániában a kamionokkal sem volt problémám, azok is itthon, a 4-es és a 6-os főútvonalakon akartak rendszeresen megölni. Jön a seggemben, utolér (100-zal), villog, dudál mert látja hogy rendszámos motor, biztos direkt szopatom, tartom fel. Hiába mutogatom, hogy nem tudok gyorsabban menni (enyhe emelkedő, vagy éppen szembe szél). Elönti a sz*r az agyát, és akkor fog előzni, amikor jönnek szembe: magyarul bele tol az árokba. Ez nagyon sokszor előfordult, ezért lett tele a tököm a 125-össel való motorozással.
Másfél éve KIZÁRÓLAG ezért csináltam meg a korlátlan jogsit, és ezért váltottam 500-as GS-re. Ha nem lennének kamionok mindenütt, valószínűleg most is a kis 125-össel kirándulgatnék.
Az a baj,hogy ez nem vicces...Nap mint nap ezeket a köcsögöket kerülgetem,mert nem képesek a sávban maradni,ha sávot vált leszarja,hogy éppen mellette vagy,simán rád húzza a kormányt,és még sorolhatnám...
Szarjon sünt az összes!!!
- Miért jobb egy Szeged környéki barátnő, mint egy dunántúli?
- ???
- Mert a dunántúli azt mondja szex után, hogy: még egyszer, a szegedi meg azt, hogy: még öccör!
De legrosszabb a kis motorral a 4-esen volt, ugye - szerencsére - ez már nem játszik.
(Egyszerűen félek tőlük, akkor is ha személyautóban ülök. Látom mit csinálnak: a 90-nel menő 5 kilométeren keresztül előzi a 88-cal menő társát. A létező leghamarabb igyekszem megszabadulni a társaságuktól...)
Pusztán a tények kedvéért, 100-al soha mert sebkorlátozó van mindben ami többnyire 87 legfeljebb 90-nél leszabályoz max lejtőn lehet jobban megereszteni és ugyan hallottam párszor ezt a 100-al megyek, de letol a kamion elhinni mégsem tudom illetve ahogy írtam talán lejtőn és ugyan ki lehet trükközni a sebkorlátot, de ivel annak 800000 a bünti tétele ezért én nem is ismerek olyat aki ezt megkockáztatná pár románt kivéve. Az meg, hogy szeretnének menni anélkül, hogy feltartanák azért van mert korlátozott vezetési és munkaidő van aminek a megszegéséért párszázezres büntik vannak, persze lehet azt mondani, hogy nem kötelező csinálni, hát nem is csinálják már sokan, elég nagy hiány van sofőrből épp ezek miatt mert ki a fasznak van kedve állandóan a határon végezni a munkáját mert ugye sokan feltartják mikor pályán 70-nel cammognak mert akkor jobb a fogyasztás vagy csak félnek menni. Épp elég a fasztalicska irodisták miatt szopni órákat a címen és az meg már tényleg nem hiányzik, hogy Miskolctól Bp.-ig 70-el kelljen tökölódni mert persze előzni is tilos. Talán menni kéne legalább a megengedettel és akkor nem lesz vészhelyzet.
Szintén kamion téma: ugye vén fejjel, mindössze 4 éve kezdtem el motorozni egy kis 125-ös csopperrel, kétszer végig jártam vele Erdélyt, valamint itthon az egész országot és nekem tökéletesen megfelelt az a 80-90-es tempó, amivel az tartósan tudott menni. Ott kint Romániában a kamionokkal sem volt problémám, azok is itthon, a 4-es és a 6-os főútvonalakon akartak rendszeresen megölni. Jön a seggemben, utolér (100-zal), villog, dudál mert látja hogy rendszámos motor, biztos direkt szopatom, tartom fel. Hiába mutogatom, hogy nem tudok gyorsabban menni (enyhe emelkedő, vagy éppen szembe szél). Elönti a sz*r az agyát, és akkor fog előzni, amikor jönnek szembe: magyarul bele tol az árokba. Ez nagyon sokszor előfordult, ezért lett tele a tököm a 125-össel való motorozással.
Másfél éve KIZÁRÓLAG ezért csináltam meg a korlátlan jogsit, és ezért váltottam 500-as GS-re. Ha nem lennének kamionok mindenütt, valószínűleg most is a kis 125-össel kirándulgatnék.
Szarjon sünt az összes!!!
- ???
- Mert a dunántúli azt mondja szex után, hogy: még egyszer, a szegedi meg azt, hogy: még öccör!