Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, Mz125!
Igazából ez megegyezés kérdésén alapul, meg hogy kinek mennyit ér meg. Éppen ma vettünk egy majdnem komplett T5-ös Panncsit rengeteg alkatrésszel, meg pár Csepel cuccal 20ezerért. Szerintem annyit megkapnál a cuccaidért!
Nem tudom igazán, hogy mire merjek gondolni. 9-12 ezer körül gondoltam az egészet, de hallottam olyat is, hogy a hátsó ülés maga 5-6000. Sőt ezen az oldalon volt fent 20000ért is,mondjuk az szépen le is volt festve...
mire gondolsz értük? Cakli-pakli?
Szerintem minden annyit ér amennyiért megveszik!
Nézd meg a Vaterát és ahol érvényes licit van, illetve amennyiért elkel annyit ér.
Szerintem ebből az ülések képviselnek eladható értéket, ha jó a gumija, és az esetleg viszi magával a többit.
Üdv. Ha olvassa valaki ezt a topikot és járatos kicsit is az árakban, akkor érdeklődnék, hogy CSepel 125 D alkatrészeket milyen áron tudokértékesíteni. Névszerint van komplett első villapár kormánnyal, fékkarral, kuplungkarral + fényszóró a beépített kapcsolóval. Van még első és hátsó ülésem(hátsó kapaszkodóval, mindkettő rugókkal) is. Van 2db oldaldoboz. + karbik darabokban 3db. Minden alkatrészre új festés kell. Csak hozzávetőleges árak iránt érdeklődöm, nem akarom, hogy átverjenek.
Üdv veteránosok
Eladó 2 db gyári ÚJ ólom akkumulátor, Pannóniába vagy más hasonló motorokba
6V 8 Ah 8000 FT / DB
Hello kedves veteránosok!

Tud-e valaki olyan céget, aki a régi, csak ólmos benzinnel üzemeltethető 4T motorok hengerfejét alakítja át úgy, hogy azt utána lehet használni ma kapható üzemanyaggal is? Ha jól tudom, akkor ez a módosítás a szelepet érinti (szelepfészket talán?).

Előre is köszönök minden hasznos információt.
Ajánlom figyelmetekbe :

Egy maroknyi Rigás és 320 kilóméter mopedolás :)

III. Budapest-Bélapátfalva-Budapest expedíció - 2010. május 21-23.
Budapest - Bélapátfalva - Budapest túra a riga klubbal : kétszer 160 km, 3 nap tömény buli ! Kemény lesz...de,nem fog fájni :-)


...már elindultak a srácok, folyamatos élő (online) közvetítés
(Csikós után szabadon :-) )
a klub weblapján a Fórumban olvasható :
www.riga.hu

ha van kedvetek, kövessétek az eseményeket, szurkoljunk nekik !

(a 2008-as és 2009-es Bp-Bélapátfalva-Bp túráról is találtok képeket és beszámolót a képgaláriában)

Kipe
klub elnök
Magyar Riga Motoros Klub
ez a papírozós téma engem is érdekelne!
Basszus milyen megoldások vannak ezen a Tatranon. most éppen a hátsókerék kiszedésén mesterkedek, hogy kijusson a blokk
hello...nekem van egy 1983-as évjáratú Cz 485/1 250 ccm3-s motorom, papir nincs hozzá semmi jelenleg...annyit tudok, h tudom, h ki volt a 2. tulaj, és h a papirjai nála vannak, ha megvannak...de nem találja őket, tehát tekinthetem úgy, h nincs meg...a kérdésem ezzel kapcs: lehetséges-e ezt a motort (blokkszám, vázszám egyezik) forgalomba helyezni valahogy, irassak ezzel a palival külön egy av.-t (mert a közbeeső tlajoknál több helyen nincs av., mert pl. kaszálásért cserébe cserélt gazdát a moci)...ezt a motort elkezdtem felújítani, de ahogy elnézem a cz-knek eléggé padlón van az ára...viszont ajánlottak érte egy szintén papirtalan pannonia t5öt, ami viszont kinézetre, pl. krómozás tekintetében rosszabb állapotban van...a kérdés az, h megéri-e elcserélni...és ha igen, akkor a pannoniának, mint veterán, papirtalan vasnak mi a papirozási eljárása?...a csere mellett szól, h könnyebb alkatrészt szerezni a pancsikhoz (pl. a sok kistraktor miatt), illetve talán nagyobb az eszmei értéke...a csere ellen szól, h a cz-m jobb állapotban van...a válaszokat előre is köszönöm


Ha elég régen vonták ki a forgalomól, akkor még vissza lehet helyezni. Eredetinek kell lenni, gépkönyv alkatrész katalógus kell, neked kell igazolni, hogy eredeti rajta minden. Bejelentkezel OT vizsgára, az egyben eredet vizsga is. A MAVAMSZ.hu oldalon megtalálod a vizsgaidőpontokat és helyeket. Ott tudsz árakról is érdeklődni. Aztán műszaki vizsga, már nem kell a legkorszerűbb normáknak megfelelni, okmányiroda, OT rendszám, forgalmi új, ha kell, stb.
Sziasztok!

Van egy ELADÓ EXTRA RITKA EREDETI PANNÓNIA BUKÓSISAK TARTÓ FÉM DOBOZOM!

amit egy bőr szíjjal lehetett a motorhoz erősíteni. Eredeti patinás festéssel (fekete- piros csíkkal). ELZETT zár van rajta, amihez a kulcs sajna már nincs meg, valamint a bőrszíj hiányzik róla. A belsejében még megvan a sisak védő szivacs.
Nagyon ritka darab!

Akit érdekel az írjon e-mailt a : tomibug@citromail.hu e-mail címre és akkor képet is tudok küldeni róla!

Iár. 20e Ft
Helló!
350 Czetka Jawam szeretném forgalomba helyeztetni. 1980 augusztus 14.-én helyezték forgalomba, a kis szürke könyve szerint, majd forgalomból kérésre kivonták. Minden gyári rajta. Arra lennék kíváncsi, hogy OT-s rendszámot, hogyan kaphatok rá, vagy mik a megkötések? Illetve mennyire kell belenyúlni a pénztárcába? Válaszokat köszönöm!
Valami képet tehetnél fel, úgy könnyebb...
nekem van egy ismeretlen eredetű motor vázam és restaurálni szeretném csak nem tom a márkáját kérlek segítsetek! először azt hittem pancsi de nem, oszt jobban megnéztem, valami nagy dög lehet. ha valaki tudna segíteni megköszönném. egyelőre csak azt tom hogy a hátsó lámpálya henger alakú és osztott, pillangó üléssel
Motoros, veterános barátaink !
A Magyar Riga Motoros Klub története egészen 2003-ig nyúlik vissza.Célunk ezeknek a Szovjet (veterán)kismotoroknak az életben tartása, népszerüsitése valamint bemutatása ezen mopedek tulajdonosainak segítése.

Az elmúlt években számos rendezvényen,találkozón, OT Expon, stb képviseltük magunkat valamint bekerültünk párszor a médiába és nagy örömünkre még a Közlekedési Múzeumba is.
Azt hiszem, nem árulunk el nagy titkot, - mind-mind költségekkel jár amit az idei nehéz gazdasági évben már nehezen győznénk.Ebben kérnénk a támogatást, segítséget, hogy a 2010-es évben is minden zökkenmentesen mehessen.Ezért találtuk ki ezt :

KLUB TÁMOGATÁS – MOPEDÉRT CSERÉBE !


A részletekért és a mopedokról bővebb információt a www.riga.hu fórumán találtok.

Természetesen hálás köszönet előre is mindenkinek, aki segít. A Riga Klub teljesen nonprofit szervezet, mely tagjai örömére működik, és a lelkesedés és a régi mopedek iránti érdeklődés és szeretet tartja össze. A Riga Klub nem csak egy weboldal, és nem is két bikinipánton himbálózó molinó, hanem mi vagyunk mindnyájan és persze minden más, amit együtt az évek során létrehoztunk.

Köszönettel:

Magyar Riga motoros Klub
http://www.riga.hu/
http://indafoto.hu/Riga_klub/
c...
Hali!

Eladó Pannonia , Danuvia, Csepel és egyéb vetrán motorok és alkatrészek egy kis ízelítő honlapomon:

http:\\zz4.5mp.eu

0630-245-0029
kössz! összejött
hello valaki nemtud valakit vagy valaki nem jártass e simson rezonátorok készítésében aki tudd vagy tudd iet csinálni vegyen fel msnre maruzspatrik@freemail.hu vagy irjon emailt ugyanaz
nem teló van elöl hanem kettő sima rugó..............
Egyszerű golyósor + kónusz, vagyis állítható mint a bicalyé.
megnéztem kb 1mmert ha mozog oldalra max! de ha ránehezedek akkor tudom mozgatni jobbra balra! de balra könnyebb!

akkor a rugó puhák nem?
Szia.
Talán a kerék csapágy lóghat. Emeld fel, hogy a levegőben legyen és rángasd meg a felnit.