Szia, Mz125!
Igazából ez megegyezés kérdésén alapul, meg hogy kinek mennyit ér meg. Éppen ma vettünk egy majdnem komplett T5-ös Panncsit rengeteg alkatrésszel, meg pár Csepel cuccal 20ezerért. Szerintem annyit megkapnál a cuccaidért!
Nem tudom igazán, hogy mire merjek gondolni. 9-12 ezer körül gondoltam az egészet, de hallottam olyat is, hogy a hátsó ülés maga 5-6000. Sőt ezen az oldalon volt fent 20000ért is,mondjuk az szépen le is volt festve...
Szerintem minden annyit ér amennyiért megveszik!
Nézd meg a Vaterát és ahol érvényes licit van, illetve amennyiért elkel annyit ér.
Szerintem ebből az ülések képviselnek eladható értéket, ha jó a gumija, és az esetleg viszi magával a többit.
Üdv. Ha olvassa valaki ezt a topikot és járatos kicsit is az árakban, akkor érdeklődnék, hogy CSepel 125 D alkatrészeket milyen áron tudokértékesíteni. Névszerint van komplett első villapár kormánnyal, fékkarral, kuplungkarral + fényszóró a beépített kapcsolóval. Van még első és hátsó ülésem(hátsó kapaszkodóval, mindkettő rugókkal) is. Van 2db oldaldoboz. + karbik darabokban 3db. Minden alkatrészre új festés kell. Csak hozzávetőleges árak iránt érdeklődöm, nem akarom, hogy átverjenek.
Tud-e valaki olyan céget, aki a régi, csak ólmos benzinnel üzemeltethető 4T motorok hengerfejét alakítja át úgy, hogy azt utána lehet használni ma kapható üzemanyaggal is? Ha jól tudom, akkor ez a módosítás a szelepet érinti (szelepfészket talán?).
III. Budapest-Bélapátfalva-Budapest expedíció - 2010. május 21-23.
Budapest - Bélapátfalva - Budapest túra a riga klubbal : kétszer 160 km, 3 nap tömény buli ! Kemény lesz...de,nem fog fájni :-)
...már elindultak a srácok, folyamatos élő (online) közvetítés
(Csikós után szabadon :-) )
a klub weblapján a Fórumban olvasható : www.riga.hu
ha van kedvetek, kövessétek az eseményeket, szurkoljunk nekik !
(a 2008-as és 2009-es Bp-Bélapátfalva-Bp túráról is találtok képeket és beszámolót a képgaláriában)
hello...nekem van egy 1983-as évjáratú Cz 485/1 250 ccm3-s motorom, papir nincs hozzá semmi jelenleg...annyit tudok, h tudom, h ki volt a 2. tulaj, és h a papirjai nála vannak, ha megvannak...de nem találja őket, tehát tekinthetem úgy, h nincs meg...a kérdésem ezzel kapcs: lehetséges-e ezt a motort (blokkszám, vázszám egyezik) forgalomba helyezni valahogy, irassak ezzel a palival külön egy av.-t (mert a közbeeső tlajoknál több helyen nincs av., mert pl. kaszálásért cserébe cserélt gazdát a moci)...ezt a motort elkezdtem felújítani, de ahogy elnézem a cz-knek eléggé padlón van az ára...viszont ajánlottak érte egy szintén papirtalan pannonia t5öt, ami viszont kinézetre, pl. krómozás tekintetében rosszabb állapotban van...a kérdés az, h megéri-e elcserélni...és ha igen, akkor a pannoniának, mint veterán, papirtalan vasnak mi a papirozási eljárása?...a csere mellett szól, h könnyebb alkatrészt szerezni a pancsikhoz (pl. a sok kistraktor miatt), illetve talán nagyobb az eszmei értéke...a csere ellen szól, h a cz-m jobb állapotban van...a válaszokat előre is köszönöm
Ha elég régen vonták ki a forgalomól, akkor még vissza lehet helyezni. Eredetinek kell lenni, gépkönyv alkatrész katalógus kell, neked kell igazolni, hogy eredeti rajta minden. Bejelentkezel OT vizsgára, az egyben eredet vizsga is. A MAVAMSZ.hu oldalon megtalálod a vizsgaidőpontokat és helyeket. Ott tudsz árakról is érdeklődni. Aztán műszaki vizsga, már nem kell a legkorszerűbb normáknak megfelelni, okmányiroda, OT rendszám, forgalmi új, ha kell, stb.
Van egy ELADÓ EXTRA RITKA EREDETI PANNÓNIA BUKÓSISAK TARTÓ FÉM DOBOZOM!
amit egy bőr szíjjal lehetett a motorhoz erősíteni. Eredeti patinás festéssel (fekete- piros csíkkal). ELZETT zár van rajta, amihez a kulcs sajna már nincs meg, valamint a bőrszíj hiányzik róla. A belsejében még megvan a sisak védő szivacs.
Nagyon ritka darab!
Akit érdekel az írjon e-mailt a : tomibug@citromail.hu e-mail címre és akkor képet is tudok küldeni róla!
Helló!
350 Czetka Jawam szeretném forgalomba helyeztetni. 1980 augusztus 14.-én helyezték forgalomba, a kis szürke könyve szerint, majd forgalomból kérésre kivonták. Minden gyári rajta. Arra lennék kíváncsi, hogy OT-s rendszámot, hogyan kaphatok rá, vagy mik a megkötések? Illetve mennyire kell belenyúlni a pénztárcába? Válaszokat köszönöm!
nekem van egy ismeretlen eredetű motor vázam és restaurálni szeretném csak nem tom a márkáját kérlek segítsetek! először azt hittem pancsi de nem, oszt jobban megnéztem, valami nagy dög lehet. ha valaki tudna segíteni megköszönném. egyelőre csak azt tom hogy a hátsó lámpálya henger alakú és osztott, pillangó üléssel
Motoros, veterános barátaink !
A Magyar Riga Motoros Klub története egészen 2003-ig nyúlik vissza.Célunk ezeknek a Szovjet (veterán)kismotoroknak az életben tartása, népszerüsitése valamint bemutatása ezen mopedek tulajdonosainak segítése.
Az elmúlt években számos rendezvényen,találkozón, OT Expon, stb képviseltük magunkat valamint bekerültünk párszor a médiába és nagy örömünkre még a Közlekedési Múzeumba is.
Azt hiszem, nem árulunk el nagy titkot, - mind-mind költségekkel jár amit az idei nehéz gazdasági évben már nehezen győznénk.Ebben kérnénk a támogatást, segítséget, hogy a 2010-es évben is minden zökkenmentesen mehessen.Ezért találtuk ki ezt :
KLUB TÁMOGATÁS – MOPEDÉRT CSERÉBE !
A részletekért és a mopedokról bővebb információt a www.riga.hu fórumán találtok.
Természetesen hálás köszönet előre is mindenkinek, aki segít. A Riga Klub teljesen nonprofit szervezet, mely tagjai örömére működik, és a lelkesedés és a régi mopedek iránti érdeklődés és szeretet tartja össze. A Riga Klub nem csak egy weboldal, és nem is két bikinipánton himbálózó molinó, hanem mi vagyunk mindnyájan és persze minden más, amit együtt az évek során létrehoztunk.
hello valaki nemtud valakit vagy valaki nem jártass e simson rezonátorok készítésében aki tudd vagy tudd iet csinálni vegyen fel msnre maruzspatrik@freemail.hu vagy irjon emailt ugyanaz
Igazából ez megegyezés kérdésén alapul, meg hogy kinek mennyit ér meg. Éppen ma vettünk egy majdnem komplett T5-ös Panncsit rengeteg alkatrésszel, meg pár Csepel cuccal 20ezerért. Szerintem annyit megkapnál a cuccaidért!