Köszönöm Ricardo, örülök hogy tetszik. Ahogy kész leszek a "D" Csepellel, teszek fel képeket rola. De az még legalább 1.5-2 honap. (Hiába na, lassu munkához idö kell! ) + még kell egy kromozo aki olcson dolgozik. ( na ez a nehezebb)
Főként a Csepel,de lehet Pannonia is.Ez a magyar motoros múlt.
Jó érzés lenne,mikor egy 50+ éves motorra ráülve pöff-pöff-pöff-pöff,és már gurulsz is!Előbb utóbb belefogok egy ilyen restaurálásába,az tuti.
Igen, lefujtam, fényeztem, ledudáltam.
A csepelt munkáért szereztem, 1961-es 250-es 4 ütemü Simsont hoztam rendbe és vizsgáztattam le érte.(Nem vagyok motorszerelö ez csak hobby, de ezt nem tudtam kihagyni, szerelem volt az elsö látásra ) Voltak papirjai, rendszáma de elhanyagolt állapotban volt, ezért is érdekelt.( Tudod amit te csinálsz az igazán a tiéd.) Egyébbként 120.000-ra tartották.
A gyogykört Budapesten lehet majd megejteni, vagy a IX. kerben a melohelyemen (Soroksári ut), vagy a XVIII. ker.- ben. A melohelyemet ajánlom mert ott elö szoktak fordulni más gépek is (pl:1936-os 750-es BMW) amikre szintén nagyon rá lehet csodálkozni. ( Itt szoktam javitgatni öket a haveroknak)
Mi az hogy "ledudáltam"? A fényezésre gondolsz?
Mennyiért sikerült a csepelt megszerezni?
100ért lett volna 1,kb 3 hete,de nem volt papírja. Viszont gyönyörűen rendbetette a srác
Hova kéne mennem a gyógykörért?
Hi tarka. Az enyém már készül. A blokk kész, (kihézagolva a válto, kuplung felparafázva, uj gyürük) most a fényezés készül, de nagyon sokat kell még csiszikélni. A hátso nyereggel van egy kis gond, de nem akarom lecserélni mert mind a kettöbe bele van égetve a Rákosi Müvek emblémája. Ha kész leszek és van rajta vizsga majd irok. Ha itt jársz mehetsz vele egy gyogykört. (Csak azért hogy egyszer üljél te is motoron. )
Más. Szedett szét már valaki 250-es négyütemü Simson váltot? A Nyelesen a szimering csuszogyürüje hökötéssel van felrakva?
miért nem a saját nickeddel írsz?
azt hittem hülye vagyok,nem emlékeztem erre a beírásomra.
Caps off!
Még nem vagy Tarkáné, csak le vagy foglalózva...... ha le vagy.
tárgytalan.
Jó érzés lenne,mikor egy 50+ éves motorra ráülve pöff-pöff-pöff-pöff,és már gurulsz is!Előbb utóbb belefogok egy ilyen restaurálásába,az tuti.
A csepelt munkáért szereztem, 1961-es 250-es 4 ütemü Simsont hoztam rendbe és vizsgáztattam le érte.(Nem vagyok motorszerelö ez csak hobby, de ezt nem tudtam kihagyni, szerelem volt az elsö látásra ) Voltak papirjai, rendszáma de elhanyagolt állapotban volt, ezért is érdekelt.( Tudod amit te csinálsz az igazán a tiéd.) Egyébbként 120.000-ra tartották.
A gyogykört Budapesten lehet majd megejteni, vagy a IX. kerben a melohelyemen (Soroksári ut), vagy a XVIII. ker.- ben. A melohelyemet ajánlom mert ott elö szoktak fordulni más gépek is (pl:1936-os 750-es BMW) amikre szintén nagyon rá lehet csodálkozni. ( Itt szoktam javitgatni öket a haveroknak)
kíváncsian várom a matuzsálem (Csepel?) végleges kinézetét
Tarka, mindig meglepsz, hogy Téged mik érdekelnek...
Mennyiért sikerült a csepelt megszerezni?
100ért lett volna 1,kb 3 hete,de nem volt papírja. Viszont gyönyörűen rendbetette a srác
Hova kéne mennem a gyógykörért?
Más. Szedett szét már valaki 250-es négyütemü Simson váltot? A Nyelesen a szimering csuszogyürüje hökötéssel van felrakva?
Ez olyan "97-es lehet!
Viszont,ha veterán:
a szívem csücske ,még nincs,de egyszer.......