Szeretném megkérdezni (kezdő vagyok ezen a téren) hogy van egy Danuvia motorkerékpárom... Kicsit "gatyába szeretném rázatni" Ki tud ebben segíteni nekem? Erről szeretnék információkat.
Köszönöm szépen
SZESZVAME
(SzEntendrei-Szigeti Veterán Autós és Motoros Egyesület) veterán jármű találkozót szervez május 11.-én vasárnap Szigetmonostoron reggel 9 órától. Lesz bogrács kaja, (aki veteránnal jön kap egy adagot ) , motor blokk hajítás, kerékcsere verseny, büfé, jó hangulat, meg ilyesmi....
Gyertek, hozzátok a régi vasakat!
Kedves Tiborq! Köszönöm a reagálásod! Az Fs1-ről azt szerettem volna megtudni, hogy nálunk mennyire elterjedt, lehet-e alkatrészt beszerezni hozzá, s főleg hogy mennyit ér ? Utobbinak már nincs jelentősége, mert az általam hirdetett motort találtad meg! ! Elvileg már megvették, így nem tudom reális áron adtam-e el! Ez egyébként egy Ausztriából behozott, lomispiacon , üzemképtelenül vásárolt motor, melyet megtísztítottam, egy kicsit dolgoztam rajta, de csak szinte egy kis benzin kellett bele és sok évnyi állás után már ment is! Nagyon szép hangja van, de azt nem hittem volna , hogy versnygépet is lehet belőle faragni!
Rengeteg hiánya van, amit ilyen ritka darabhoz már nem lehet beszerezni. De talán ha egyszer megbékélek vele, még ujra üzemképessé teszem. Csak még be kéne fejezni a csepelt, meg csinálok egy barátomnak egy 4t 250-es szimot is, amit szintén illene már befejezni. Meg hát ugye a fránya anyagi gondok is, most a csepel kromozására gyüjtök zsét, azon szeretnék tullenni, már csak az hiányzik és fényezhetem rakhatom össze. Nem vagyok most annyira elengedve hogy kormányt, markolatokat, bowdeneket, akksit, stb vegyek az fs1hez. Ja jut eszembe nem te kerestél multkor négyórás melót? A IX.ben tudok délutánonként 2-6ig 8ig meg lehet menni hétvégén is, de állni kell végig gép mellett.
Hi Vdani666
Végül is megkerestem, már ami maradt belőle, ha már ennyire kiváncsi vagy rá. A kép mobillal készült, no vaku,remélem valami azért látszik belöle. Sajnos jobban szét van rabolva mint ahogy emlékeztem, nagyon megviselte az elmult 25 év és a 3 költözés. Asszem komoly kihivás lenne talpra állítani. De találtam egy képet a hirdetések között is, az enyém is valamikor ilyen volt, azzal a különbséggel, hogy az enyém eredeti kipuffogoja fent volt elvezetve mint az enduróknak.
Hali Rossi11.
Milyen info kéne az fs-1ről? Nekem suhanc koromban volt egy, abbol épitettem versenygépet, de rutul magamra hagyott a csepeli 6óráson.( A pálya legtávolabbi végén a 180-as kanyar utáni kigyorsitáskor letörtek a hátsókerékről a stiftek amik a lánckerékkel összekötik, 40fok meleg és 15 percet toltam beöltözve a depóig. . Azt a 3 kilót amit akkor kiizzadtam és a gunyos pillantásokat, megjegyzéseket soha nem felejtem el. Azota nem beszélünk egymással. Valahol a pincében még tulnyomórészt megvan, de nincs rajta kormány, kipuffogo, át van alakitva akkumlátorrol megy amig van benne áram, lendkerék nélkül (hogy jol pörögjön), meg van változtatva a vezérlése, mz szivocsonk van rajta(forgotárcsás) a robbanótér annyira kicsi hogy 280-as gyertyával kell bemelegíteni és utána 450-es belső elektródás gyertyával megy (hiába na 30 éve épitettem ez az akkori lehetőségek és tuningtudás ) és kb25 éve volt utoljára beinditva. Kérdezz bátran hátha tudok még rá válaszolni.
Szeretném megkérdezni (kezdő vagyok ezen a téren) hogy van egy Danuvia motorkerékpárom... Kicsit "gatyába szeretném rázatni" Ki tud ebben segíteni nekem? Erről szeretnék információkat.
Köszönöm szépen