Pénteken megyek haza!Ha tudok még aznap készítek róla, ha nem akkor másnap!
Csak a motor érdekel vagy komplettan, a tankkal, kezelőszervekkel, kerékpárral?
Sziaztok!
Nincs véletlenül valakinek ETZ 250-es géphez oldal táska készítéséhez való tervrajza? Nagyon nagy szükségem lenne rá. A tartó váz rajzára lenne szükségem. Ha tud valaki ilyet, akkor légyszíves irjatok! Köszi
Ha valakinek van eladó:
Csepelje, Pannóniája,vagy Izse, kérem küldjön egy E-mailt képekkel és mellékeljen hozzá egy ára is.
Előre is köszönöm!
Üdv.:
Jawa250
A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett
veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.
A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív minden veteránost,és veteránmotorozás
felől érdeklődőt,
2008.Április 5.
Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén
(volt felvonulási tér)
megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség és ügyességi versenyre.
A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.
Az esemény védnöke:
dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya
Díszvendég:
Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka.
A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tart változatos programokkal.
A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.
A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.
Megjelenésedre feltétlenül számítunk.
kisszultan@freemail.hu ide tudod küldeni a listát,komplett gyári tuning a vashoz ami kibontatlan csomagban van 2 vezérműtengely,szeleprugok,karbiba fuvokák más falsnik,elektronika jeladokkal
Sziasztok! Ha valakinél van elfekvőben TLF Pancsihoz 1 pár hátsóteló meg kipuff, az igazán írhatna... És itt van pár kép, ha már a magyar motorokról van szó De van még pár, majd ha megjön a jobb idő, és rakodás lesz a pincében, mindet alaposan körbefotótom
White Shooting Star
A túlnyomórészt fekete színben gyártott, a végtelenségig leegyszerűsített Pannóniák készültek a magyar közönség számára gyakorlatilag elérhetetlen luxuskivitelben is. A hatvanas évek közepén egy vállalkozó kedvű amerikai motorimportőr kedvéért kis szériában átmatricáztak pár tucat exportra készült T8-ast, az oly régóta óhajtott USA-export céljából. Króm borította a sárvédőket, a szerszámdobozt és csodaszép színekben (piros, kék stb.) kerültek le a gyártósorról. Megemelt sűrítés (9:1) gondoskodott a harapósabb gyorsulásról. A teljesítmény a prospektusban megfogalmazott ígéretek szerint 20 lóerő volt - persze nem volt mindenhol fékpad a valószerűtlen állítás ellenőrzésére. Mérföldes sebességmérő (fehér számlappal) informálta a sofőrt a tempóról. Magasra húzott kormány segítette a derékfájás elodázását. Egy mondatban: az ínyencek is elismerően csettintenének egy gyári példány láttán. Bár nincs okom feltételezni, kissé szélhámosság-gyanús az egykori importőr cég azon állítása, miszerint Németországban gyártották a White Pannónia-alapú modelljeit. Sajnos nem sok tárgyi emlék maradt a különleges paripákról. A bemutatott motor tankemblémái, valamint az oldalkocsis T5-ösöm lámpájába illesztett mérföldes óra mégis bizonyítják, hogy nem csak a legendákban létezett a White.
Sziasztok! Van egy pár eladó veterán motorom. Magyar és német gépek is meg alkatrészek is. Fellelt állapotúak. Ha valakit érdekel küldök listát meg képeket.
Pénteken megyek haza!Ha tudok még aznap készítek róla, ha nem akkor másnap!
Csak a motor érdekel vagy komplettan, a tankkal, kezelőszervekkel, kerékpárral?
Zsolt
Képeket jelenleg nem tudok küldeni, csak jövőhét végén mert nem vagyok otthon.
A Jawa nem érdekel?
Arról vannak képeim.
Üdv.:
Jawa250
Köszi!
Érdekel esetleg csere?
Van egy 250es Jawam, meg egy dongóm.
Üdv.:
Jawa250
http://www.kepesmotor.hu/csepe...
Nincs véletlenül valakinek ETZ 250-es géphez oldal táska készítéséhez való tervrajza? Nagyon nagy szükségem lenne rá. A tartó váz rajzára lenne szükségem. Ha tud valaki ilyet, akkor légyszíves irjatok! Köszi
Ha valakinek van eladó:
Csepelje, Pannóniája,vagy Izse, kérem küldjön egy E-mailt képekkel és mellékeljen hozzá egy ára is.
Előre is köszönöm!
Üdv.:
Jawa250
Engem érdekelnének a magyar motorjaid!
Várom a képeket!
http://www.kepesmotor.hu/panno...
veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.
A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív minden veteránost,és veteránmotorozás
felől érdeklődőt,
2008.Április 5.
Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén
(volt felvonulási tér)
megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség és ügyességi versenyre.
A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.
Az esemény védnöke:
dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya
Díszvendég:
Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka.
A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tart változatos programokkal.
A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.
A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.
Megjelenésedre feltétlenül számítunk.
Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ
www.pannoniamgtsz.hu
küldj listát meg képeket
köszi
A.Mihály
A túlnyomórészt fekete színben gyártott, a végtelenségig leegyszerűsített Pannóniák készültek a magyar közönség számára gyakorlatilag elérhetetlen luxuskivitelben is. A hatvanas évek közepén egy vállalkozó kedvű amerikai motorimportőr kedvéért kis szériában átmatricáztak pár tucat exportra készült T8-ast, az oly régóta óhajtott USA-export céljából. Króm borította a sárvédőket, a szerszámdobozt és csodaszép színekben (piros, kék stb.) kerültek le a gyártósorról. Megemelt sűrítés (9:1) gondoskodott a harapósabb gyorsulásról. A teljesítmény a prospektusban megfogalmazott ígéretek szerint 20 lóerő volt - persze nem volt mindenhol fékpad a valószerűtlen állítás ellenőrzésére. Mérföldes sebességmérő (fehér számlappal) informálta a sofőrt a tempóról. Magasra húzott kormány segítette a derékfájás elodázását. Egy mondatban: az ínyencek is elismerően csettintenének egy gyári példány láttán. Bár nincs okom feltételezni, kissé szélhámosság-gyanús az egykori importőr cég azon állítása, miszerint Németországban gyártották a White Pannónia-alapú modelljeit. Sajnos nem sok tárgyi emlék maradt a különleges paripákról. A bemutatott motor tankemblémái, valamint az oldalkocsis T5-ösöm lámpájába illesztett mérföldes óra mégis bizonyítják, hogy nem csak a legendákban létezett a White.
Forrás: Totalbike