Sziasztok
Kérdésem lenne : nem tud valaki ajánlani ojat aki homokszórásal foglakozik? esetleg veszprém megye vagy balaton körül.
Fontos lenne mert frankón szeretném felujítani a mocit
Heló ez az én 1981es félig felújított gépem ez egy olasz laverda ami Zúndapp blokkos. Mert akkoriban a laverda cégnek nem volt ilyen kis méretű vízhűtéses két ütemű blokkja és a német zúndapptól vásároltak bele motort.
zzr hali!
ha nincs megszakitva a lánc a forgalmi szerinti tulaj és a Te adásvételid között akkor minden különösebb probléma nélkül lehet.
sajna a sorrendet nemtom: uj forgalmi kérése(átiratás) előbb vagy elöbb a műszaki, illetve az eredetiségvizsgálat(asszem talán ez az első lépés)
segítsetek nekem légyszíves. Most szeretném megvenni első veterán motoromat egy Pannonia p10-es személyében. A kérdésem az lenne, hogy ha szürke forgalmi van csak a motorhoz, illetve vizsga valamikor a 80-as években volt utoljára rajta, akkor hogyan lehet újra forgalomba helyeztetni, illetve lehet e egyáltalán...
És sajnos tőlük is meg kell válnom:
MZ ETZ 250 lalakott felújításra szoruló állapotban 50e Ft.,
és egy Mz-khez csatlakoztatható Superelastik tipusú oldalkocsi szintén felújításra szorul,50e ft.-ért,a csatlakoztatáshoz szükséges összes alkatrésszel!06304604073
jano2@citromail.hu
Helyhiány miatt eladnám ezt a TS 250-est 50e Ft.-ért!0 km.-es dugó van benne,fúrt henger,új tűgörgő,de be van ragadva a főtengelye mert vizet kapott!1974-es,fellelt állapotú!Jó restaurálási alap!
ma rohadtul jó napom volt :D életemben először mentem váltós motorral és méghozzá egy pannonia t5 250 essel:D és sose mentem még váltós motorral de ami a legfurcsább h szinte tökéletesen tudtam váltani :) semmi lefulladás stb.nagyon jó volt:)csak ennyit akartam.:D
Igazad van, az összes nem, de addig a szintig az összes. Akkor azt a szimeringet megpróbálom kiszedni. Ja és még annyi, hogy ilyen szimeringet tudok-e venni egy erre specializálódott boltban, vagy ez speckó alkatrész?
Köszönöm a segítséget.
Ha ott rossz a szimmering, akkor azt ki lehet cserélni kívülről. Viszont az összes olaj nem folyhat ki, mert feljebb van mint az alja.
(Hacsak nem vízszintes testhelyzetet vett fel az említett motorkerékpár.)
Szerintem a berúgónál lévő szimmering lesz. Évekig állt egy padláson és a motorikus részét nem én újítottam, szal lehet hogy azt elfelejtette kicserélni a fószer. Egyébként egy két hét alatt az összes olaj kifolyt a blokkból, tehát nem egyszerű szivárgás volt.
Meg kellene nézned, mennyi olaj van benne pontosan. Ha a berugó-váltónál folyik, azt látnád. A váltónál van o gyürü, a berugónál szimmering, de ott csak kevés tud elfolyni. Az első lánckeréknél van még egy szimmering, de azt is látnád ha ott folyik. Beindul? Füstöl? Ezek füstölnek egyébként is,de lehet a főtengely szimmering és beszívja a forgattyús házba, aztán elégeti. Vagy a tömítésnél folyik át a forgattyús házba, vagy a tömítésnél, leeresztő csavarnál folyik ki de azt megint látnád.
Próbáld meg hoszabb állás után ha még van egy kicsi olaj benne, kicsavarni a forgattyúsház levegőztető csavarját alul. Ha olaj folyik ki belőle, akkor oda megy át a váltóból.
Több lehetőség nincs.
az lenne a probléma, hogy elfolyt a blokkból az összes olaj és ha jól állapítottam meg, akkor a váltó környékén lehet a gebasz. Tehát az mögött vmi tömítés vagy szimering található?
Kérdésem lenne : nem tud valaki ajánlani ojat aki homokszórásal foglakozik? esetleg veszprém megye vagy balaton körül.
Fontos lenne mert frankón szeretném felujítani a mocit