Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Kérdésem lenne : nem tud valaki ajánlani ojat aki homokszórásal foglakozik? esetleg veszprém megye vagy balaton körül.
Fontos lenne mert frankón szeretném felujítani a mocit
Üdv mindenkinek!

P21-es Pannóniához kellenének alkatrészek,minden ami csak van.
Vagy egy blokk is jó lenne.Az se lenne baj ha egy kicsit hiányos.
Előre is kösssz
Heló ez az én 1981es félig felújított gépem ez egy olasz laverda ami Zúndapp blokkos. Mert akkoriban a laverda cégnek nem volt ilyen kis méretű vízhűtéses két ütemű blokkja és a német zúndapptól vásároltak bele motort.
Köszi, de nincs neki. Majd vasárnap aszolnoki börzén szétnézek hátha sikerrel járok.
http://www.szumo.sokoldal.hu

Próbáld meg nála,talán van neki!
zzr hali!
ha nincs megszakitva a lánc a forgalmi szerinti tulaj és a Te adásvételid között akkor minden különösebb probléma nélkül lehet.
sajna a sorrendet nemtom: uj forgalmi kérése(átiratás) előbb vagy elöbb a műszaki, illetve az eredetiségvizsgálat(asszem talán ez az első lépés)
Sziasztok Veterán motorosok!

segítsetek nekem légyszíves. Most szeretném megvenni első veterán motoromat egy Pannonia p10-es személyében. A kérdésem az lenne, hogy ha szürke forgalmi van csak a motorhoz, illetve vizsga valamikor a 80-as években volt utoljára rajta, akkor hogyan lehet újra forgalomba helyeztetni, illetve lehet e egyáltalán...

köszönettel,
A.
Alföldi Veterán Börze 2009.10.04 Cora Parkoló Szolnok
Sziasztok!
Jawa 350 vázat keresnék, NEM a csepptankosét, mindegy hogy a 6 vagy a 16 V-os é. Lehetőleg a közelben (Szolnok)
Köszi
Illetve van még rengeteg alkatrészem etz 250-hez és a ts250-hez is!
És sajnos tőlük is meg kell válnom:
MZ ETZ 250 lalakott felújításra szoruló állapotban 50e Ft.,
és egy Mz-khez csatlakoztatható Superelastik tipusú oldalkocsi szintén felújításra szorul,50e ft.-ért,a csatlakoztatáshoz szükséges összes alkatrésszel!06304604073
jano2@citromail.hu
Helyhiány miatt eladnám ezt a TS 250-est 50e Ft.-ért!0 km.-es dugó van benne,fúrt henger,új tűgörgő,de be van ragadva a főtengelye mert vizet kapott!1974-es,fellelt állapotú!Jó restaurálási alap!

06304604073
jano2@citromail.hu
Renden. Köszönöm szépen a segítséget.
ma rohadtul jó napom volt :D életemben először mentem váltós motorral és méghozzá egy pannonia t5 250 essel:D és sose mentem még váltós motorral de ami a legfurcsább h szinte tökéletesen tudtam váltani :) semmi lefulladás stb.nagyon jó volt:)csak ennyit akartam.:D
Tudsz venni. Szabvány méret.
Igazad van, az összes nem, de addig a szintig az összes. Akkor azt a szimeringet megpróbálom kiszedni. Ja és még annyi, hogy ilyen szimeringet tudok-e venni egy erre specializálódott boltban, vagy ez speckó alkatrész?
Köszönöm a segítséget.
Ha ott rossz a szimmering, akkor azt ki lehet cserélni kívülről. Viszont az összes olaj nem folyhat ki, mert feljebb van mint az alja.
(Hacsak nem vízszintes testhelyzetet vett fel az említett motorkerékpár.)
Szerintem a berúgónál lévő szimmering lesz. Évekig állt egy padláson és a motorikus részét nem én újítottam, szal lehet hogy azt elfelejtette kicserélni a fószer. Egyébként egy két hét alatt az összes olaj kifolyt a blokkból, tehát nem egyszerű szivárgás volt.
hello akinek kell komar,babetta alkatrész az nyugodtan irja meg és válaszolok(nem vagyok egy drága ember)
Meg kellene nézned, mennyi olaj van benne pontosan. Ha a berugó-váltónál folyik, azt látnád. A váltónál van o gyürü, a berugónál szimmering, de ott csak kevés tud elfolyni. Az első lánckeréknél van még egy szimmering, de azt is látnád ha ott folyik. Beindul? Füstöl? Ezek füstölnek egyébként is,de lehet a főtengely szimmering és beszívja a forgattyús házba, aztán elégeti. Vagy a tömítésnél folyik át a forgattyús házba, vagy a tömítésnél, leeresztő csavarnál folyik ki de azt megint látnád.
Próbáld meg hoszabb állás után ha még van egy kicsi olaj benne, kicsavarni a forgattyúsház levegőztető csavarját alul. Ha olaj folyik ki belőle, akkor oda megy át a váltóból.
Több lehetőség nincs.
Cseréld ki rajta az o gyűrűt!(A berugótengelyen!)
bocs elírtam, a berúgókarnál.
az lenne a probléma, hogy elfolyt a blokkból az összes olaj és ha jól állapítottam meg, akkor a váltó környékén lehet a gebasz. Tehát az mögött vmi tömítés vagy szimering található?
skype-n vagyok általában: csovi36
csak most keveset vagyok gép előtt...de írjad mi a baj
Mi van vele?