Na....azt te sem gondoltad komolyan, hogy egy ekkora diesellel évi 15ezret mentek.
Annak idején hoztunk be jó pár kocsit, láttam egy két dolgot. Többek közt egy éves karcmentes 2OOezer km-es kocsit, amibe két nap múlva 3Oezer volt.
Nem azt akarom mondani, hogy rossz a vétel, csak pukkaszd ki a rózsaszín felhőt.
15Oezer km egy ilyen nagy limóban 4 évesben reális, az a hihető. Papirt meg mindenki csinál bármilyet.
Én is az utobbi dőben ennyit megyek, csak nincs szivem eladni. Ilyenkor a télen a legszarabb, városban be sem melegszik, már állítom is le, majd megint hideg inditás stb.... nem is nagyon használom télen, csak ha messze megyek.
Dieselt akarsz?
Nekem a B Vectra a 1O1 lovas vátócserés volt, a 82es meg gyakran kivillantotta a hibakódot, olyankor volt vagy 33 LE! Ilyenkor le kellett állítani, majd ujrainditani. Természetesen a szervizben sosem találtak semmi. Ettől függetlenül szerettem
Azt tudni kell, hogy ezek nem mai csirkék, többnyire külföldiek voltak, vagy itthoni cégesek, abban az időben nem veszegetett a magyar ember ilyen kocsit diesel motorral, drága volt. Ergo, mindegyikben alsó hangon 3OOezer van manapság. Ha helyrerakatod, nagyon szerethető gépek. De ha tönkre megy valami benne "15Oezer" km alatt, ne az Opelt szidd, gondolj arra, hogy legalább 45O van benne. Én imádtam őket, sztem jó kocsi az opell. VW-em volt kettő, mind a kettő hengerfejes lett, az akkor sem kéne, ha utánam dobnák.
Viszont most egy Fordom van, abba egyenesen szerelmes vagyok, szerintem nagyon eltalált gép.
Annak idején hoztunk be jó pár kocsit, láttam egy két dolgot. Többek közt egy éves karcmentes 2OOezer km-es kocsit, amibe két nap múlva 3Oezer volt.
Nem azt akarom mondani, hogy rossz a vétel, csak pukkaszd ki a rózsaszín felhőt.
15Oezer km egy ilyen nagy limóban 4 évesben reális, az a hihető. Papirt meg mindenki csinál bármilyet.
nagyjából..
Nekem a B Vectra a 1O1 lovas vátócserés volt, a 82es meg gyakran kivillantotta a hibakódot, olyankor volt vagy 33 LE! Ilyenkor le kellett állítani, majd ujrainditani. Természetesen a szervizben sosem találtak semmi. Ettől függetlenül szerettem
Azt tudni kell, hogy ezek nem mai csirkék, többnyire külföldiek voltak, vagy itthoni cégesek, abban az időben nem veszegetett a magyar ember ilyen kocsit diesel motorral, drága volt. Ergo, mindegyikben alsó hangon 3OOezer van manapság. Ha helyrerakatod, nagyon szerethető gépek. De ha tönkre megy valami benne "15Oezer" km alatt, ne az Opelt szidd, gondolj arra, hogy legalább 45O van benne. Én imádtam őket, sztem jó kocsi az opell. VW-em volt kettő, mind a kettő hengerfejes lett, az akkor sem kéne, ha utánam dobnák.
Viszont most egy Fordom van, abba egyenesen szerelmes vagyok, szerintem nagyon eltalált gép.