Én is utálom, van aki csak úgy megrakasztotta vona loktájlal vagy nyomott vóna oda szílóóót. Persze hőállót, node hát engem nim ilyen kokány nádrágó parasztból faragtak.
Útálom az ilyen amatőr,kendácsolókat
Alátét,önzáró anya?
Ezért ilyen állapotúak az itthoni használtmotorok
Mindenféle idióta hekkelések mikor simán oda lehetett volna grendelni egy bréglivel,rátenni egy gartnit,lebiztosítani egy holferrel oszt kész
Kókány Berci
Szép jó estét kívánok
Indulás előtt megneztem az olaj szintet, 2csik között állt, elindultam a motorral.. 5-10km után 3-4 fokozatban.. felvillant a piros olaj fény(5-10mp-ig),, aztán eltűnt.. 1perc után megint felvillant.. 5-10mp-ig.. Egészen addig csinálta amíg haza nem értem (21km tettem meg). Leállítottam a motort.. Bekapcsoltam újra.. Alapjáraton hagytam 5percig.. Piros jelző nem villant fel.. Megneztem az olaj szintet 2 vonal között van jelenleg is.. Néztem az olaj színét.. Gyári színel megegyező.. Castro 20w50.. Mi lehet a gond? Lehetséges hogy mivel a ventilátor nem kapcsolt be attól hülyült volna meg? Motornak a hangja szépen szól /jár.. Esetleg valakinek valami ötlet? ( yamaha thunderace)
haver már ezt 88 felé kitalálta lehettünk vagy 15 évesek
mozgott a pedál a biciklin aztán lusta volt másik ékért elmenni a boltba inkáb körbevarrta
faterja meg jól tarkónvágta
Sziasztok! Adnék pár jó tanácsot othonra féktárcsa probláméra.
Nekem lötyögött a szegecseknél az úszóágyazású tárcsám. Kifúrtam a szegecseket úgy hogy azok könnyedén eltávolíthatók lettek. Aztán volt othon m8-as fakötésű alátétem. Na azzokkal helyetesítettem a szegecselést. A tárcsa mindnkét oldalára tettem, aztán összehúzattam egy lencsefejű m8-as csavarral és egy anyával. Jól meg húúúztam öket mint a paraszt, nekem ne lötyögjön má ide oda, há ennek 300 ról kell tenni a dolgát rendesen. De vanám ész testvérem me önzáróanyákat alkalmaztam. Há nehogy má lelazuljon.
Aszt ennyi,kész is a felújított úszóágyazású tárcsa kérem szépen.
Alátét,önzáró anya?
Ezért ilyen állapotúak az itthoni használtmotorok
Mindenféle idióta hekkelések mikor simán oda lehetett volna grendelni egy bréglivel,rátenni egy gartnit,lebiztosítani egy holferrel oszt kész
Kókány Berci
Indulás előtt megneztem az olaj szintet, 2csik között állt, elindultam a motorral.. 5-10km után 3-4 fokozatban.. felvillant a piros olaj fény(5-10mp-ig),, aztán eltűnt.. 1perc után megint felvillant.. 5-10mp-ig.. Egészen addig csinálta amíg haza nem értem (21km tettem meg). Leállítottam a motort.. Bekapcsoltam újra.. Alapjáraton hagytam 5percig.. Piros jelző nem villant fel.. Megneztem az olaj szintet 2 vonal között van jelenleg is.. Néztem az olaj színét.. Gyári színel megegyező.. Castro 20w50.. Mi lehet a gond? Lehetséges hogy mivel a ventilátor nem kapcsolt be attól hülyült volna meg? Motornak a hangja szépen szól /jár.. Esetleg valakinek valami ötlet? ( yamaha thunderace)
mozgott a pedál a biciklin aztán lusta volt másik ékért elmenni a boltba inkáb körbevarrta
faterja meg jól tarkónvágta
Nekem lötyögött a szegecseknél az úszóágyazású tárcsám. Kifúrtam a szegecseket úgy hogy azok könnyedén eltávolíthatók lettek. Aztán volt othon m8-as fakötésű alátétem. Na azzokkal helyetesítettem a szegecselést. A tárcsa mindnkét oldalára tettem, aztán összehúzattam egy lencsefejű m8-as csavarral és egy anyával. Jól meg húúúztam öket mint a paraszt, nekem ne lötyögjön má ide oda, há ennek 300 ról kell tenni a dolgát rendesen. De vanám ész testvérem me önzáróanyákat alkalmaztam. Há nehogy má lelazuljon.
Aszt ennyi,kész is a felújított úszóágyazású tárcsa kérem szépen.