Én egy csövet akarnék meghajtatni de nem találtam még senkit aki megcsinálná
Igaz nem is nagyon kerestem
Az xt fasza de akkor már ot rendszám menjen rá az az igazi
Ja,Ini!
Beindult a másik XT 550 amit két éve legózok
Ennek talján papírjai vannak,szóval le szándékozom vizsgáztatni
Kettőt rúgtam rajta szívatóval,gyújtás és pöcc
http://www.kapuaruhaz.hu/alkat...
ez pl 230 kilót bír
ami mondjuk nem túl sok.......
de biztos van izmosabb is
de szerintem inkább egy 6-8 tonnás pumpás emelő megfelelő áttétellel, nem kell napi 134x megelelned
meg aztán ha rendes motort veszel nem kell emelő
én csináltam egy hasonlót: https://osz-car.hu/webaruhaz/h...ázsberendezés__Szerelőszék%2C+bárszék__+__+__+?cikkkod=TR6301A-TRN
aztán nem kell emelő, plusz kutya símogatáskor is hasznos
Pont erről van szó: egy filléres, kínai VONTATÓcsörlő nem emelőgép. Azon bármikor megszaladhat a fék, egy határ sz@r mindegyik. Akkor már inkább a szintén drótköteles emelőcsörlő, az legalább nem ejti el a terhet, mondjuk az meg nem 20 ezer pénz: https://www.praktiker.hu/szers...
A padot gázosnak találom, nem ritka, hogy lehullik róla a gép a szerelés során, de ha már pad akkor valami gyári verzió kéne vagy csörlő helyett hidraulika.
Ja igen,de nem úgy hanem padot.
Viszont még info gyűjtés van,csak ha kész lesz a hátsó sufni.Amit az öcsém csinálna szalaz egy minimum 5-6 éves terv amilyen lassú.
Kérdés aki már használt ilyesmi quad csörlőt,ezek engedésnél fékeznek is vagy csak húz utána meg puff elengedi a súlyt és mehet a vakvilágba ellenőrizetlenül?
Csak,hogy használni is lehessen