Nekem a 2x20 W erősítőm 5 mm átmérőjű tápkábelt fogadott, és A4 méretű volt nyilván a kenvúd fejlettem technika, az LG meg főleg
ja, nálam a 20 W folyamatosan, 4 ohmra. 2 ohmra 40 W, 1 ohm 80 W, persze csatornánként, mert hídban 0,5 ohmra is dolgozott, úgy 300 W
Én meggondolom mit hallgassak, és mekkora hangerőn, mert az ember olyan lesz vénségére , mint a tüzérló!! Milyen a hallása??!!! Római Katolikus!! Nem a vallása , a HALLÁSA!!! Ja, az jó!
Mondjuk az igaz, C osztály is rá tudja nyitni a tranzisztort a csúcsra.
Nekem kommersz (Kenwood, meg LG) autórádióim eddig mindegyik hídban volt, vagyis +-14,4-re adták meg
A Kenwoodnál 20W az LG-nél 50W-ra.
Mondjuk kihajtani egyiket sem mertem mert a hangszóróim max 20W-osak voltak a kocsiban
LG-t mondjuk odaadtam az Opellal együtt de a Kenwood még megvan, lehet rá is nézek szkóppal, mit tud igazából.
ez nem nyál, ez az igazi fasza zene
komolyzene szar, rock-punk fos, magyar-cigány zene meg nagyon fos
a gépzene az igazi zene
amúgy a komolyzene gépiesítve már ismét fasza
pl http://youtu.be/prpqg1D95Kw
Mind1, milyen osztály, a 12 V (14,4 max.) és van min. 2 db PN átmenet, (-2x1 V) és ennyi lehet P-P a hangszórón. A többi ohm törvény
Inverterek végfok meg nincs fejegységben. Híddal lehet még trükközni, úgy elvben 16 W is lehet, ott viszont már az árammal és a disszipációval kezdődnek a bajok.
Nem olyan vastag az, kb. kisujjnyi... persze nem kellett ekkora, de árultam is. Usák drót volt, az a vékonyszálas, AWG-ben volt méretezve is. Sarut is árultam, aranyozott réz, sokkal jobb és szebb volt, mint a sima gyári fosok... meg aztán felnyitottam az elejét, ránéztek, jött a "húbazmeg" és máris sima ügy volt a deal
Vén fejjel ilyen nyál zenéket hallgatsz? Én ezeket max háttérben, vagy vezetés közben. Ma már ritkán ülök le zenét hallgatni, de akkor mostanában sokx teszek be komolyzenét - meg Pink Floydot
pl ezeket a zenéket is imádom, ennek a tagnak még egy koncertjén is voltam, kb 3x annyi idős voltam mint az átlag
kismuffok belém is kötöttek hogy semmit se látnak, na de a zenét hallgatni kell szóval nemigen érdekelt a téma http://youtu.be/wJnBTPUQS5A
Az őskorból nekem még mindig van egy 1F-os kondim valahol - már lehet hogy régen kiszáradt.
Utoljára a régi-régi 1997-es Clio-mban "HiFi-ztem", abba még aktív szubot is gyártottam a sofőrülés alá (!!!), 20 centis Bose mélyhangszóróból (használtcikkesnél lomiztam 2 db-ot - fillérekért). Valami istenien szólt.
Régi szép idők... A Vectrámban 80 mm2-n ment hátra a táp, ott 1F kondi, tápblokk, két végfok (Soundstream a front, Rockford Fosgate a SUB) Elöl kevlár Focal 165, hátul 30 cm SUB zárt ládában.
Aztán jött az új autó, drága is volt, szép is, nem tudtam belerakni a hangszórókat, mert nem volt helyük. A cucc azóta is a garázsban a szekrényben, én meg gyári hifit hallgatok ennek már 13 éve...
megéri akkor is
olyan ez mit a szivattyú, nekem 50es csövön jön a víz a szomszédnak csak 3/4-es hiába akkora a szivattyúház kilépő nyílása teljesen más a vízhozam
de ha csóró és beéri a 2,5-el az sem lesz észrevehetően rosszabb a kocsiban
nekem az akkuról is valami 3-4s körüli vezetéken jött a +12v, kb olyan vastag volt a testkábele is a zsigulinak
Ne viccőjj má' én az autóba is csak 256 felettit viszek ki, de inkább FLAC-ot... mióta olcsók a nagyobb pendrive-k. A 128-on már komolyan hallani a komprimálást, még olcsó cuccon is.
Eleve már a DIN csatin a fejegység 1,5-es dróton kapja a plusz-t, mit akarsz 4-es hangfalkábellel?
20 W felett csak akkor létezik teljesítmény az autóban, ha külön végfok van...
ja, nálam a 20 W folyamatosan, 4 ohmra. 2 ohmra 40 W, 1 ohm 80 W, persze csatornánként, mert hídban 0,5 ohmra is dolgozott, úgy 300 W